این تصور که با توهین و تهمت و فحش اثرگذار خواهید بود را دور بیندازید.
حقیقتا ما در رسانه گند هایی زدیم چه مسئولین، چه رسانه داران همین سکو های داخلی، چه تربیون داران تجمعات که تمام نقاط رسانه ای مون رو سوزونده.
👈حیف که حضرت آقا گفتن نقاط ضعف رو نگید فعلا، وگرنه کامل براتون میگفتم یه سری رسانه دار کج فهم در این جنگ چه کردند با نظام اسلامی!
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
حقیقتا ما در رسانه گند هایی زدیم چه مسئولین، چه رسانه داران همین سکو های داخلی، چه تربیون داران تجمع
البته این که یه سری فحش میدن رو درک میکنم ها، چون خودم بعضی وقت ها از دست یه سری انقدر عصبانی میشم که واقعا دوست دارم فحش بدم.
ولی خب باید آدم خودشو کنترل کنه فحش چیز خوبی نیست😅
حالا که دیگر کار از کار گذشته و ذهنیت مردم را طوری جهت دهی کردند که کار از دستشان در رفته و شاهد فحاشی و توهین یک سری به مسئولین هستند.
یادشان افتاده بگویند توهین نکنید به مسئولین و رهبری موافق این کار نیست و میخواهند فضا را درست کنند.
نه آقا از حماقت امثال شما و کار نابلدی رسانه ای شما وضع به این جا رسیده!
ملاحظه بفرمایید❗️😳
واقعا نمیدونم چی بگم!!
این بود عمل به دستورات حضرت آقای شهید؟!
حضرت آقای شهید میگفت برید مرگ بر پزشکیان بگید؟!
قطعا بهاییان در این جمع حضور دارند، قطعا مأموران موساد از این موضوع استفاده خواهند کرد.
باقی مردم باید خودشون را از اینا جدا کنن، فردا شب مردم باید خودشون رو از این ها جدا کنند، عقوبت الهی رو به وضوح نزدیک میبینم.
مامورین موساد قطعا از این موضوع استفاده خواهند کرد، قطعا!
لعنت به رسانه دارانی که موجب بروز چنین واکنش هایی شدند!
فردای قیامت باید جواب گو باشید، حال و روزتان را خواهیم دید!
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
کفن پوشیدید برای چی؟!
انتظار دارید اسراییل و آمریکا شما رو از بین ببرن؟
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مخالفت صریح رهبر شهید انقلاب با این مدل کارها👆
#رنجی_که_میبریم
#لطفا_نشر_حداکثری
خوشحالی رسانه های عبری و معاند از این حرکت!
خطاب به کسایی که رفتن این غلط اضافه رو کردن :
دشمن شاد شدیم خیالتون راحت شد؟
الان فکر میکنی انقلابی هستی؟