eitaa logo
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
1.2هزار دنبال‌کننده
593 عکس
273 ویدیو
34 فایل
اِلهى وَرَبّى مَنْ لى غَیْرُک ⚡نویسنده کتاب افسر جنگ نرم و ۷ کتاب دیگر ⚡مدرس و پژوهشگر اوسینت ⚡کارشناس و پژوهشگر رسانه ⚡ پژوهشگر جنگ نرم ✨یا مهدی (عج) ✨اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩🇮🇷 آبروریزی و بی‌حرمتی به فرماندهان!.. 🔻ساعتی پیش در همدان مراسم شهید شادمانی درگیری رخ داده و عده‌ای خاص با برخوردی ناشایست مانع از سخنرانی آقای اسماعیل بقایی و حاجی بابایی شدند و حتی به فرزند شهیدتنگسیری نیز اهانت کردند! 🔻دختر شهید شادمانی به سمت آقای بقایی رفته تا از او دلجویی نماید اما این افراد در مراسم شهید شادمانی به دختر شهید اهانت کردند و علیه او شعار بی‌شرف سر دادند.. 🏷
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
🚩🇮🇷 آبروریزی و بی‌حرمتی به فرماندهان!.. 🔻ساعتی پیش در همدان مراسم شهید شادمانی درگیری رخ داده و عده
شما ها مگه فرقی هم میکنید با اونا که ۱۸ دی ریختن بیرون؟! اونا با یه عقیده شما هم با یه عقیده! شما دیگه جزء این مردم نیستید و صف ما مردم از صف شما جداست.
یکی این پیام رو برای یک کانال خبری ارسال کرده. جوشش مردم باید به سمت و سوی درست خودش یعنی مطالبه جدی همراه با احترام هدایت بشه. قرار نیست جوشش مردم رو به سمت اغتشاشات و مرگ بر مسئولین گفتن هدایت کنیم.
🔹 رهبر شهید انقلاب (اعلی الله مقامه الشریف): حفظ وحدت را اصل قرار بدهیم و اگر تکلیف شرعی‌ای هم احساس کردیم ولی دیدیم عمل به این تکلیف ممکن است مقداری تشنج به وجود آورد و وحدت را از بین ببرد قطعا انجام آنچه که تصور می‌کردیم تکلیف شرعی است حرام است و حفظ‌ وحدت‌ واجب‌ خواهد‌ بود... 📚کتاب مدیریت فرهنگی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، صفحه ۱۳۸
این کسایی که امروز چنین شعار های عجیب و ماورایی رو سر دادن رو باید بیاریم یه دوره «چگونه آخرت خود را نابود کنیم» بزارن. توبه کنید، خدا بسیار توبه پذیره.
❣ دِلـــــم تَنگ أست این روزهـــــآ۔۔ ⇇یَقین دٰارم کہ مےدٰانے۔۔۔ صـِــــدا؎ِ غُربـــــت مَن را؛ أز احسٰاسم تُو مےخٰوانے۔۔۔𑁍➛ ⇦شُدم أز دَرد تنهـــــآیے، گُلے پَژمـُــــرده و غَمگین۔۔۔ ❍↲⃝ بیٰـــــا ا؎ أبـــــر پٰاییز؎، ڪِہ دَردم رٰا تُو مےدٰانے۔۔۔𑁍 ﴿سَـــــلٰام مـــُــولٰا؎ عَزیـــــزم𔘓⇉﴾
♦️تفاوت مذاکرات دیپلماتیک و نظامی نویسنده ✍ : حاج صابر 🇮🇷 مدت زمان مطالعه ⏱ : ۱۰ دقیقه
تفاوت مذاکرات دیپلماتیک و نظامی چیست؟🌱 🔺عرصه دیپلماسی در کشور های مختلف از از جمله ایران یک ابزار قدرته اما به دلیل این که در دوره هایی عملکرد مناسبی نداشته موجب بی اعتمادی مردم به اون شده است. 👈 اما نکته مهم اینه که نباید عقیده مون این باشه که کلا نباید دیپلماسی وجود داشته باشه. 🔺 چون این کار یعنی قدرت دیپلماسی اجتناب ناپذیره، شما دکتر هم که بخوای بری منشی داره، چطور میشه انتظار داشت یه کشور به این بزرگی هیچ راه ارتباطی نداشته باشه با کشور های دیگه؟ 🔺یه کانال ایتا هم اکانت پشتیبانی داره که شما پیام بدی حرف بزنی چطور میشه انتظار داشت عامل ارتباطی کشور با کشور های همسایه رو حذف کنیم؟ 1/7
مذاکرات دیپلماتیک که پیش از جنگ ۱۲ روزه و پیش از جنگ رمضان انجام می شد، به این صورت بود👇 🔺یه کشور قلدر یعنی آمریکا اومده کشور رو تحریم کرده و بخشی از مشکلات اقتصادی علتش این تحریم هاست. 🔺این که اون موقع رفتیم مذاکره کردیم یه مذاکره دیپلماتیک بود، برای این که بتونیم تحریم ها رو از طریق گفت و گو و تبادل امتیازات برطرف کنیم 2/7
🔺اما وقتی جنگ میشه یه تفاوت اساسی به وجود میاد، بنا به تجربه، عقل، منطق و علم عرصه نظامی همه جنگ ها یه روز تموم میشه. 👈 چون گفتیم جنگ عرصه های مختلفی داره و عرصه نظامی بعد از مدتی پایان پیدا می‌کنه. 🔺برای این که جنگ ها پایان پیدا کنن باید یک گفت و گویی انجام بشه و در واقع معاهده صلح بین دو کشور بسته بشه. 3/7