یک سری از یک طرف بام می افتند و توافق را برطرف کننده مشکلات می دانند، یک سری از یک طرف دیگر بام می افتند جد و آباد مسئولین را احضار میکنند با کلام گهربارشان.
هیچ کدام درست نیست، در میانه بام باید ایستاد.
خشم حضرت آقای شهید رو ببینید👆
در این ویدیو صراحتا میگن بر خلاف موازین شرعی است.
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 توصیهام به رسانههای داخلی کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بطور جدی خودداری کنند. ۲۹ اسفند ۱۴۰۴
📲 @rahbar_enghelab_ir
کانال رسمی رهبر معظم انقلاب امروز مجددا این پیام رو بازنشر کردن!
قرار نیست ساکت باشیم قراره اصولی محترمانه و آگاهانه مطالبه گری کنیم.
نه این که کفن بپوشیم بریم جنگ با پزشکیان طوری که انگار مثلا یزید نشسته تو اون ساختمون😐
یک سری که صبح و شب زوم بودند روی پیام های حضرت آقا و اموات مسئولین رو از قبر کشیده بودن بیرون،
حالا توجهی به این بازنشر های معنا دار صفحه رسمی مقام معظم رهبری ندارند!
پیشنهادم همان است که وقتی زیباکلام شروع به چرت و پرت گویی کرد گفتم.
قوه قضاییه سریعا باید ورود کند و تمام کسانی که در آن تجمعات حضور داشتند و فحاشی کردند و مرگ بر پزشکیان و عراقچی سر دادند دستگیر شوند.
یک هفته بازداشت مطلق بدون ملاقات با خانواده حکم قابل قبولی برای اقدامی بود که کردند!
البته شک ندارم تعدادی شان بهایی و صهیونیست بودند و اگر نیرو های امنیتی ورود کنند، شکار های جالبی بدست خواهند آورد.