برادر بزرگوار پزشکیان که مخلص صفا و خاکی بودن شما هستیم، می شود بگویید این خطا های محاسباتی از کجا نشئت می گیرد؟
این ها حرف کدام کارشناس و تحلیل گری است؟ چه گزارش هایی به شما داده می شود؟🤔
واقعا هنوز نقشه و برنامه ترامپ را متوجه نشدید؟ چه کسی به شما گفته که آمریکا خسته شده و ضربه خیلی جدی دیده و خواهان توافق است؟!
این یک سطح جدیدی است که ترامپ در عملیات روانی دارد اجرا میکند، او به خوبی میداند که اگر باز هم مثل قبل شما را نزدیکی توافق می برد، محاسبات شما اینطور بود که خب باز هم می آید می زند.
اما شما را تا خود توافق برده که شما خیال کنید محاسبات دیگرتان از جنگ درست است، این یک سطح جدیدی از عملیات فریب است که محاسبات درست را به هم بزند و این کاملا مشهود است.
نتانیاهو اولین ناراضی مذاکرات است؟❗️
او که از فرصت مذاکرات و دست بسته شدن شما استفاده کرده و تا جایی که جا دارد در حال تخریب لبنان و پیش برد برنامه های راهبردی خودش است.
واقعا فکر میکنید ناراضی است؟ این صحبت های نتانیاهو هم در جهت ایجاد خطای محاسباتی در شماست و القای این تصور که شما دارید مسیر درست را طی میکنید.
تنها نکته ترامپ این است که ما بمب اتم نداشته باشیم؟😐
پنتاگون و ۱۸ سیستم اطلاعاتی در جنگ رمضان متفق بر این نظر بودند که ایران بمب اتم نخواهد ساخت!
یعنی هنوز متوجه نشده اید که آمریکا با تمدن ایران مشکل دارد؟ با ذات استکبار ستیزی مشکل دارد؟ با مقابله با غارت گری مشکل دارد؟
حقیقتا هر چه فکر میکنم نمیدانم چطور شده که اینطور دچار خطای محاسباتی شده اید، چه کارشناسانی اطراف شما جمع شده اند؟
واقعا آمریکا گفته است همین را بنویس و امضا کن؟🤔
اوباما که از نظر تحلیل گران عاقل تر از ترامپ بود گفت اگر می توانستم خودم با دستانم پیچ و مهره صنعت هسته ایران را باز می کردم!
بعد شما انتظار دارید که ترامپ کله خر، همین که شما امضا کنید بمب اتم نمی سازید بیخیال می شود؟!
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
♨️ پزشکیان:تمام مفاد تفاهمنامه به نفع ماست رئیسجمهور، سیوسومین همایش سیاستهای پولی و بانکی:
واقعا برایتان سوال نشده که چرا نظر ترامپ ۱۸۰ درجه تغییر کرده؟😇
از هر صحبت برادر پزشکیان درباره مذاکرات چندین خطای محاسباتی آشکار و در سطوح بالا و با خطر بالا میشه استخراج کرد!
♨️ پزشکیان:
🔹چرا مردم هر روز وقتی از خواب بیدار میشوند، ناگهان مشاهده کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته است؟ شما و ما سیاستگذار و تأمینکننده امنیت اعتباری مردم هستیم؛ پول مردم را میگیریم و زمانی که میخواهیم آن را بازگردانیم، دیگر ارزش گذشته را ندارد
🔹چرا مردم به خرید طلا و ارز روی میآورند؟ به این دلیل که پول خود را در بانک میگذارند، اما پولی که ۶ ماه یا یک سال بعد دریافت میکنند، دیگر همان ارزش گذشته را ندارد.
برادر، یادمه که در مناظرات انتخاباتی سال ۱۴۰۳ هم نشستید و با گفتن این که مردم مرغ چند؟ گوشت چند؟ تخم مرغ چند؟ رای آوردید.
نه تنها مشکل حل نشد که قیمت موارد بسیاری از کالا های اصلی ده ها برابر شد.
برخی هم همه چیز را گردن جنگ می اندازند که مطلقا غلط است و جنگ یکی از عوامل مشکل اقتصادی است.
بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور را در خود کشور باید جست و جو کنید نه در جنگ!
لازم به ذکر است که گرانی ها قبل از محاصره دریایی صورت گرفت.
حرف های ترامپ صرفا جهت بر هم زدن انسجام ملی است، گرچه خطای محاسباتی مسئولین و دل بستن برخی شان به توافق باعث می شود ترامپ اینطور خودش را خالی کند و اقدام به تحقیر کردن کند.
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
حرف های ترامپ صرفا جهت بر هم زدن انسجام ملی است، گرچه خطای محاسباتی مسئولین و دل بستن برخی شان به تو
یه پدوفیلی کودن(ترامپ) به دکتر پزشکیان میگه مراقب حرف هات باش
به نظر بهتره تو حواست باشه دوباره نزنن اون یکی گوشِت رو هم متلاشی کنن😂
حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
یه پدوفیلی کودن(ترامپ) به دکتر پزشکیان میگه مراقب حرف هات باش به نظر بهتره تو حواست باشه دوباره نزن
یعنی ته تهش میتونم انقدر به ترامپ اهمیت بدم که عکس ترامپ رو بزنم کف دستشویی مون😂