هشدار ۱۲۲ نماینده مجلس به پزشکیان: از ابزارهای قانونی خود استفاده میکنیم/ از لرستان فقط ۲ نماینده امضا کردند!
۱۲۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامهای به رئیسجمهور در خصوص ادامه اجرای سیاستهای مخرب ارزی هشدار دادند و عنوان کردند: اگر بهسرعت این سیاستها متوقف نشود از ابزارهای نظارتی و قانونی خود استفاده میکنیم.
از نمایندگان استان لرستان تنها محمدی نماینده سلسله و دلفان ومقصودی نماینده بروجرد و اشترینان این نامه را امضا کردند.
گزارش تصویری/ نشست 15 دیماه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس
کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی امروز شنبه 15 دیماه 1403 با حضور سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و اعضای این کمیسیون برگزار شد.
🔷حضور محمد حسین محمدی نماینده مردم دلفان و سلسله در نشست کمیسیون قضایی