eitaa logo
کانال اطلاع رسانی ،حامیان دکتر محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان شهرستان سلسله
833 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
212 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
19.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دعوت دکتر محمدحسین محمدی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماینده سلسله ودلفان، با تبریک چهل‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با ماه مبارک شعبان‌ بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد. محمدحسین محمدی، با اشاره به مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، تأکید کرد: مردم عزیز شهرستان های سلسله ودلفان، شایسته بهترین‌ها هستند و ما به‌عنوان خدمتگزاران آنان، مشکلاتی از جمله تورم و گرانی را که عمدتاً ناشی از تحریم‌های ظالمانه است، به‌خوبی درک می‌کنیم و بابت کمبودها و کاستی‌های موجود عذرخواه هستیم. وی افزود: با وجود محدودیت‌ها و کمبودها، فرزندان این ملت در بخش‌های مختلف تمام توان خود را برای کاهش مشکلات و بهبود شرایط زندگی مردم به کار گرفته‌اند، هرچند همچنان چالش‌های جدی پیش روی کشور قرار دارد. دکتر محمدی، در ادامه با بیان تهدیدات خارجی علیه کشور ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض فشار و تهدید دشمنان قرار دارد، اما تجربه نشان داده هر زمان مردم با حضور پرشور و حداکثری در صحنه بوده‌اند، دشمنان ناامید شده و از زیاده‌خواهی عقب‌نشینی کرده‌اند. نماینده مردم نجیب شهرستان های سلسله ودلفان تأکید کرد: در شرایطی که دشمنان ملت ایران با ادبیات تهدید سخن می‌گویند، حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند کشور را در برابر تهدیدات خارجی مصون کند و پیام روشنی از اقتدار و انسجام ملی به جهان مخابره کند. دکترمحمدحسین محمدی از همه اقشار مردم، اقوام و جریان‌های سیاسی دعوت کرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر شکوه ایران اسلامی و وحدت ملت را به نمایش بگذارند و ثابت کنند مردم شهرستانهای سلسله ودلفان همراه باملت عزیز ایران اسلامی ، با وجود همه مشکلات، در دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی همدل و یک‌صدا هستند. محمد حسین محمدی نماینده مردم شریف سلسله ودلفان درمجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی وقضایی ╔═🍃🌺🍃══╗ ⬅️ برای عضویت در کانال رسمی دفتر نماینده دکتر محمدی روی آدرس زیر ضربه بزنید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1742996925Cc52b61c54e 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ╚══🍃🌺🍃═╝
«سلسله خوش درخشید» الشتر امروز فقط راهپیمایی نکرد؛ حماسه ساخت. حضور پرشور و چشمگیر مردم ولایت‌مدار الشتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۴، صحنه‌هایی رقم زد که هر قابش یک پیام داشت: وحدت، ایستادگی و وفاداری به انقلاب در روزهایی که دشمن روی جنگ روانی حساب باز کرده، الشتر یک روز تاریخی بجا گذاشت، وبه فرمان امام خامنه ای لبیک گفت. ╔═🍃🌺🍃══╗ ⬅️ برای عضویت در کانال رسمی دفتر نماینده دکتر محمدی روی آدرس زیر ضربه بزنید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1742996925Cc52b61c54e 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ╚══🍃🌺🍃═╝
پیام تشکر و قدردانی نماینده مردم سلسله ودلفان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماینده مردم شریف شهرستان های سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد. دکتر محمدحسین نماینده مردم شریف شهرستان های سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد. متن پیام محمدی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم مؤمن، انقلابی و بصیر سلسله ودلفان، حضور حماسی، آگاهانه و دشمن‌شکن شما در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۴، بار دیگر شکوه عهد و پیمان ناگسستنی ملت ایران با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و رهبر حکیم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به نمایش گذاشت و برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات این سرزمین افزود. شما مردم قدرشناس با حضور پرشور و وحدت‌بخش خود، پیام روشن استقامت، عزت و پایبندی به ارزش‌های انقلاب را به جهانیان اعلام کردید و تمامی محاسبات و توطئه‌های دشمنان، برای ایجاد یأس و تفرقه را نقش بر آب ساختید. این حضور معنادار، تجلی اقتدار ملی و انسجام اجتماعی است که دشمن را نا امید و مأیوس می‌سازد و مسئولیت خادمان شما را در سنگر خدمتگزاری سنگین‌تر می‌نماید. اینجانب به عنوان خادم شما در خانه ملت، مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از این حضور پرشکوه اعلام داشته و در برابر بصیرت و وفاداری شما مردم عزیز از اقشار مختلف، زنان و مردان بویژه جوانان و نوجوانان در روستاها و شهرها که این حماسه ماندگار را خلق کردید، سر تعظیم فرود می‌آورم. از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی روزافزون برای ملت شریف ایران و طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را مسئلت دارم. محمد حسین محمدی نماینده مردم شریف سلسله ودلفان درمجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی وقضایی ╔═🍃🌺🍃══╗ ⬅️ برای عضویت در کانال رسمی دفتر نماینده دکتر محمدی روی آدرس زیر ضربه بزنید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1742996925Cc52b61c54e 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ╚══🍃🌺🍃═╝
📸 نشست دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی لرستان این نشست باحضور محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور، محسن حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس جمهور، سید سعید شاهرخی استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان مجمع نمایندگان استان، برگزار شد. ✍ چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۴ اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان ╔═🍃🌺🍃══╗ ⬅️ برای عضویت در کانال رسمی دفتر نماینده دکتر محمدی روی آدرس زیر ضربه بزنید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1742996925Cc52b61c54e 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ╚══🍃🌺🍃═╝
اختصاص ۲۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه های مهم حوزه انتخابیه دلفان و سلسله ❇️با پیگیریهای مجدانه دکتر محمدی نماینده انقلابی مردم شریف دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در سفر ریس جمهور به استان شاهد تصویب بودجه سه پروژه مهم حوزه انتخابیه بودیم ✅ ۱،اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل چهارخطه نوراباد، خرم‌آباد ✅ ۲،اختصاص ۴۸۰ میلیارد تومان جهت تکمیل تصفیه خانه شهرستان سلسله ✅ ۳،اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان جهت تکمیل تصفیه خانه شهرستان دلفان ❇️ در مجموع ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و بودجه عمرانی برای پروژه های مهم حوزه انتخابیه سلسله و دلفان مصوب شد ▶️ گزارش تکمیلی نسبت به میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه های دیگر ارائه خواهد شد
💥مراسم معارفه مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای لرستان فردا برگزار می‌شود 🔹آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان فردا با حضور معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت منابع آب ایران برگزار می‌شود. علیرضا کاکاوند جایگزین داریوش حسن نژاد خواهد شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با حضور استاندار محترم لرستان و معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد. در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مهندس حسن‌نژاد در دوران تصدی مسئولیت تقدیر و قدردانی به‌عمل آمد. همچنین آقای کاکاوند به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای لرستان معرفی و منصوب شد. در این آیین، مسئولان حاضر بر اهمیت مدیریت منابع آب، اجرای طرح‌های زیرساختی و برنامه‌ریزی برای عبور از تنش‌های آبی در استان تأکید کردند و برای مدیر جدید در انجام مأموریت‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت نمودند.
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ‌ ‌ ‌این هم خانم معلمی که سرباز وطن بودن را اینطور آموزش میده ╔═🍃🌺🍃══╗ ⬅️ برای عضویت در کانال رسمی دفتر نماینده دکتر محمدی روی آدرس زیر ضربه بزنید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1742996925Cc52b61c54e 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ╚══🍃🌺🍃═╝