اعتراض داوطلبان لرستانی به غیبت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان؛ درخواست پیگیری از نماینده دلفان و سلسله
جمعی از داوطلبان آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ از استان لرستان، روز گذشته با حضور در دلفان، از محمدحسین محمدی، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، خواستند تا مشکل آنها را پیگیری کند.
این داوطلبان مدعی بودند که با وجود شرکت در آزمون، به اشتباه برای آنها "غیبت" ثبت شده و به همین دلیل از مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بازماندهاند.
این افراد ضمن ابراز نگرانی از تضییع حقوقشان، محمدی را نمایندهای توانمند و پیگیر توصیف کرده و ابراز امیدواری کردند که وی با رایزنی با مسئولان ذیربط در وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش، بتواند این مشکل را برطرف کند.
محمدی در این دیدار، پس از شنیدن مشکلات و مستندات ارائهشده توسط معترضین، وعده داد که این مسئله را به طور جدی دنبال کند.
وی گفت: نباید هیچ حقی از داوطلبان به دلیل اشتباهات سیستمی یا اداری پایمال شود پیگیری این موضوع در اولویت قرار میگیرد و با مسئولان مربوطه رایزنیهای لازم انجام خواهد شد.
این اقدام نماینده دلفان و سلسله بار دیگر نشان داد که وی به مشکلات حوزه آموزش و دغدغههای جوانان توجه ویژهای دارد و از هیچ تلاشی برای رفع اینگونه مسائل فروگذار نخواهد کرد.
معترضان نیز ابراز امیدواری کردند که با ورود مستقیم محمدی به این موضوع، مسیر تحقق عدالت برای آنها هموار شود.