🔺بازدید نماینده سلسله ودلفان از سایت دفع زباله خرگوشناب الشتر
🔶محمد حسین محمدی نماینده سلسله ودلفان به همراه فرماندار وجمعی از مدیران از سایت دفع زباله الشتر در خرگوشناب بازدید کردند.
📸حمیدرضا حسین پور
🆔@iriblr
نشست هماهنگی نماینده دلفان و سلسله با مسئولان شهرستان در فرمانداری الشتر
محمدی نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، در جلسهای مشترک که در فرمانداری الشتر برگزار شد، با فرماندار، معاونین وی، رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای، آموزشوپرورش و بنیاد مسکن به گفتوگو نشست.
در این نشست، مسائل کلیدی شهرستان، از جمله بهبود وضعیت جادهها، ارتقای خدمات آموزشی و تسریع در اجرای پروژههای مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
محمدی با تأکید بر لزوم همافزایی میان دستگاههای اجرایی، خواستار تلاش جدی برای حل مشکلات مردم و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود در راستای توسعه شهرستان شد.
همچنین در این جلسه، مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از اقدامات انجامشده و برنامههای آینده ارائه کردند و بر ضرورت همکاری مستمر برای رفع نیازهای مردم منطقه توافق شد.
۱۴۰۳/۱۱/۴
برگزاری نشست مشترک نماینده دلفان و سلسله با شوراهای اسلامی وشهردار الشتر وفیروزآباد در فرمانداری الشتر
محمد حسین محمدی، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار سلسله در مراسمی که در محل فرمانداری الشتر برگزار شد، حضور یافت در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهرهای الشتر ، فیروزآبادوشهردارفیروزآباد نیز حضور داشتند.
این جلسه با هدف بررسی مشکلات شهری، توسعه زیرساختها، و هماهنگی برای اجرای پروژههای عمرانی برگزار شد.
محمدی با تأکید بر اهمیت همکاری میان نهادهای اجرایی و نمایندگان مردم، از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی هر دو شهر خواست تا برای ارائه خدمات بهتر و رفع دغدغههای مردم منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.
همچنین در این مراسم، بر لزوم تخصیص اعتبارات مناسب برای پروژههای کلیدی منطقه تأکید شد تا روند پیشرفت و آبادانی در شهرستان سلسله شتاب بیشتری بگیرد.
۱۴۰۳/۱۱/۴