برگزاری نشست مشترک نماینده دلفان و سلسله با شوراهای اسلامی وشهردار الشتر وفیروزآباد در فرمانداری الشتر
محمد حسین محمدی، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار سلسله در مراسمی که در محل فرمانداری الشتر برگزار شد، حضور یافت در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهرهای الشتر ، فیروزآبادوشهردارفیروزآباد نیز حضور داشتند.
این جلسه با هدف بررسی مشکلات شهری، توسعه زیرساختها، و هماهنگی برای اجرای پروژههای عمرانی برگزار شد.
محمدی با تأکید بر اهمیت همکاری میان نهادهای اجرایی و نمایندگان مردم، از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی هر دو شهر خواست تا برای ارائه خدمات بهتر و رفع دغدغههای مردم منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.
همچنین در این مراسم، بر لزوم تخصیص اعتبارات مناسب برای پروژههای کلیدی منطقه تأکید شد تا روند پیشرفت و آبادانی در شهرستان سلسله شتاب بیشتری بگیرد.
۱۴۰۳/۱۱/۴
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام موسی کاظم (ع)، را به تمامی شیعیان جهان، مردم شریف دلفان و سلسله تسلیت عرض مینمایم.
آن امام بزرگوار که به «بابالحوائج» معروف است، عمر شریف خود را در مسیر حقطلبی، مبارزه با ظلم و هدایت امت اسلامی سپری نمود و در زندانهای ستمگران به شهادت رسید. صبر و استقامت ایشان در برابر سختیها، الگویی جاودان برای تمامی آزادگان و مؤمنان جهان است.
این ایام را فرصتی میدانیم تا با تأسی از سیره نورانی امام موسی کاظم (ع)، در مسیر عدالت، تقوا و خدمت به مردم گام برداریم. از خداوند متعال مسئلت داریم که ما را از پیروان راستین آن امام همام قرار دهد.
محمد حسین محمدی
نماینده مردم شریف دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی
گزارش تصویری/ بازدید اعضای کمیسیون قضایی مجلس از سازمان بازرسی کل کشور
اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 7 بهمن ماه در چارچوب وظایف نظارتی از سازمان بازرسی کل کشور بازدید کردند.
♦️حضور محمد حسین محمدی نماینده مردم دلفان و سلسله درمجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان بازرسی کل کشور