بسمالله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن یادآور روزی است که ملت بزرگ ایران با وحدت، ایثار و ایمان، سرنوشت خویش را به دست گرفت و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در تاریخ ماندگار ساخت. این روز، نماد عزت، مقاومت و سربلندی مردمی است که با تکیه بر ارزشهای الهی و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره)، مسیر آزادی و پیشرفت را برگزیدند.
اینجانب، محمدحسین محمدی، نماینده مردم شریف دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مردم عزیز ایران، بهویژه هماستانیهای گرانقدرم تبریک و تهنیت عرض میکنم.
امروز، در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم همچنان درصدد ضربه زدن به وحدت و پیشرفت کشور عزیزمان هستند، وظیفه همه ماست که با همدلی، بصیرت و تلاش مضاعف، از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنیم و راه شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.
حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اقتدار، وحدت و عزم ملت ایران را به جهانیان نشان خواهد داد. امیدوارم با تکیه بر توان داخلی و تقویت همبستگی ملی، شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
محمدحسین محمدی
نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی
با سلام
جوابیه به بعضی از کانال های خبری
در متنی که به تازگی نشر نمودید باید بیان کنیم،که شما دایه مهربان تر از مادر شده اید چه تخصصی در ورزش دارید
۱،مدیریت ورزش شهرستان سلسله فردی متدین و آگاه به مسائل ورزش میباشد که بیش ار ۲۵ سال در این اورگان خدمت نموده اند
۲،درباره هیات فوتبال فرموده اید ،لازم به ذکر است تا جایی ما اطلاع داریم فردی برای تصدی هیات فوتبال شهرستان معرفی شده اند،که عضویت در تیم ملی فوتبال نوجوان کشور را دارند و سابقه حضور در جام جهانی فوتبال را دارند
فردی محبوب و دارای سابقه فوتبال در سطح اول کشور را دارند،و داری مدرک کارشناسی تربیت بدنی میباشد
۲،هیات کشتی اشاره نمود ه اید،لازم به ذکر است به مقام مسابقات کشتی استانی در چند سال اخیر را نگاه کنید پی به کارآمد بودن یا نبودن افراد را خواهید برد
۳،هیات والیبال را فرموده اید تا جایی مطلع هستیم هیچ گونه بنایی بر جابجایی این هیات وجود ندارد
۴،هیات روستایی،بنای جابجایی ها در بدنه این هیات ممکن است ،و این موضوع داخلی آن هیات میباشد
لازم به ذکر است ،تیم داری خصوصی فوتبال در شهرستان که از آن اشخاص میباشد و فواید مالی آن مختص مالکین باشگاه ها میباشد به حساب هیات فوتبال نگذارید،همچنین زمانی بحث فوتبال این شهرستان سیاسی شد که نماینده وقت به صورت غیر قانونی و با دعوت مسول هیات فوتبال فعلی در مجموعه ورزشی و فوتبال حضور پیدا میکردند و همه ارکان هیات فوتبال ستاد تبلیغات وی بودن،ضمنا از دادستان محترم عاجزانه تقاضا داریم طبق یک برسی از زمین چمن طبیعی شهرستان به عمل آید که
۱، زمین چمنی که فقط چند سال است کاشت شده است چرا قابل استفاده نمیباشد
۲،درآمد های هیات های ورزشی و هزینه های آنها برسی شود که خدای ناکرده خطایی شکل نگرفته باشد
۳،درآمد سالن ها و زمین های ورزشی که در چند سال اخیر به هیات های مورد اشاره اجاره داده شده اند ،چرا درآمدها وارد حساب این هیات ها نشده است و اگر شده است کجا هزینه شده است
مطمئن باشید راهی که مدیریت ورزش شهرستان برای سالم سازی ورزش شهرستان در پی گرفته اند با این تهمت ها و هیاهوی سیاسی متوقف نخواهد شد
به دادستان انقلابی و بزرگوار شهرستان و نهادهای نظارتی اشاره نمودید ،که ما هم استقبال میکنیم البته نه برای برخورد با افرادی که هیچ منفعتی در کنار نماینده انقلابی شهرستان ندارند، بلکه باید با تخلفاتی که در چند سال گذشته در ورزش این شهرستان شکل گرفته برخورد شود تا الان با فضاسازی به دنبال ابقای خود نباشند
به شما کانال های خبری هم توصیه میکنیم، اجازه دهید مدیر کارآمد و توانمند ورزش و جوانان شهرستان مسیری که برای ایجاد تحول در هیات های ورزشی و گماردن افراد توانمندو ورزشی در پیش گرفته اند به نتیجه برسد
تعدادی از ورزشکاران حامی دکتر محمدی شهرستان سلسله
محمد حسنوند پیشکسوت ارزنده فوتبال لرستان میباشند
وی تنها بازیکنی از شهرستان سلسله میباشد که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران رده نوجوان را دارند
لازم به ذکر است محمد حسنوند در جام جهانی فوتبال نوجوانان سال ۲۰۰۰ با سرمربیگری حمید درخشان حضور داشته وی همچنین به همراه تیم ملی فوتبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران نایب قهرمان مسابقات فوتبال آسیا شد
وی داری مدرک کارشناسی تربیت بدنی و مشغول تدریس ورزش در مدارس غیرانتفاعی شهرستان میباشد
فوتبال استان لرستان و شهرستان سلسله بیش از هر زمانی نیازمند حضور افرادی مثل ایشان در راس مدیریت فوتبال را دارد
السَّلاَمُ عَلَی الْمَهْدِیِّ الَّذِی وَعَدَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ الْأُمَمَ أَنْ یَجْمَعَ بِهِ الْکَلِمَ وَ یَلُمَّ بِهِ الشَّعَثَ
وَ یَمْلَأَ بِهِ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً وَ یُمَکِّنَ لَهُ وَ یُنْجِزَ بِهِ وَعْدَ الْمُوْمِنِینَ
زیباترین و والاترین فصلی که از تاریخ بشریت رقم خواهد خورد . دوره ای است که وعده الهی 《وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ》 در بارهی خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان عملی می گردد.و حکومت جهانی امام عصر (عج) که تحقق بخش اهداف انبیا در طول تاریخ بوده و مصداق اتم و اکمل بشارت الهی مبنی بر حکومت صالحان است، محقق خواهد شد
تا با حضور و ظهورش سریر عدل و عطوفت را در عالم بگستراند. و دیو فقر و تنگدستی زوزه کشان حکومت جهانی آن حضرت را ترک نماید.
اینجانب میلاد موعود امم، محبوب امت، بهار واقعی بشریت، منجی عالم حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را به نائب آن حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)،و تمامی عاشقان و ارادتمندان به ساحت حضرتش در سراسر جهان ،ملت عزیز ایران اسلامی ،خصوصا مردم شریف و با نجابت شهرستان های دلفان و سلسله تبریک عرض می نماییم
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ
محمد حسین محمدی نماینده مردم شریف شهرستانهای دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی
دفتر ارتباطات مردمی نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی
امروز دفتر ارتباطات مردمی نماینده دلفان و سلسله فعالیعتش آغاز شددر این مراسم میرزا ارزانی بعنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی معرفی شد
لازم به ذکر است جناب میرزا ارزانی با اخلاق نیکوو ارتباط خوب مردمی که دارند میتوانند حلقه اتصال خوبی بین مردم و نماینده محترم باشن
فعالیت کاری دفتر روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته میباشد
آدرس دفتر
نورآباد، میدان امام ره ساختمان بخشداری مرکزی
اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 28بهمن ما نشستی برگزار کردند.
🔷محمد حسین محمدی نماینده مردم دلفان و سلسله به عنوان دبیر دوم کمیسیون مشترک طرح نظام قانون گذاری انتخاب شد.