eitaa logo
کانال اطلاع رسانی ،حامیان دکتر محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان شهرستان سلسله
831 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
212 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله قدس، به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به « قدس » داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. ♦️فلسطین، با تاریخ و تمدن هزاران ساله، متأسفانه در قرن اخیر، اسیر دست متجاوزان اشغالگر صهیونیستی است و فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، همه‌ی عدالت طلبان را به یاری فرامی خواند و امروز حمایت از ملت فلسطین، یکی از شاخص‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی است. بی شک با وضعیت سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه و توطئه های آمریکا و هم دستانش حضور در راهپیمایی روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است که وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد. ♦️ اینجانب در آستانه روز جهانی قدس، به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه ام دلفان وسلسله، با محکوم کردن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، ضمن ارج نهادن به یاد و مقام شهدای مقاومت، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، دیپلمات های جاویدالاثرمان، فرا رسیدن روزجهانی قدس را گرامی داشته و از خداوند قادر متعال می خواهم جهان اسلام را حول اتحاد محمدی (ص)بر دشمنان خویش به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی پیروز گرداند. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، فرا رسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام، نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته، سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند منان خواستارم. محمد حسین محمدی نماینده مردم دلفان و سلسله درمجلس شورای اسلامی 1404/1/6
نشست مشترک استاندار لرستان با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استاندار لرستان در جلسه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی لرستان به تشریح برنامه‌های کلان توسعه‌ استان پرداخته و بر اهمیت همکاری نهادها و بخش‌های مختلف در تحقق اهداف اشتغال‌زایی و توسعه زیرساخت‌ها تأکید کرد. این جلسه به‌منظور پیگیری و هماهنگی در راستای تحقق سند توسعه استان برگزار شد. ✅ هدف‌گذاری برای اشتغال‌زایی در لرستان استاندار لرستان در ابتدای سخنان خود با تشکر از فرمانداران و نهادهای اجرایی استان برای همراهی در پیشبرد برنامه‌های توسعه، بر اهمیت ایجاد شغل در استان تأکید کرد. شاهرخی بیان کرد که در سند توسعه استان، هدف‌گذاری‌هایی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است. وی توضیح داد که در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای پنج سال آینده، استان باید سالانه ۲۰ هزار شغل جدید ایجاد کند که این عدد از پیش‌بینی‌های برنامه هفتم توسعه نیز فراتر است. ✅ پروژه‌های پیشران استان و اولویت‌بندی آن‌ها استاندار لرستان به معرفی پروژه‌های پیشران استان پرداخت. وی اعلام کرد که برای تحقق اهداف توسعه‌ای، ۱۰۷ پروژه به‌عنوان پروژه‌های کلیدی شناسایی شده‌اند. این پروژه‌ها شامل ۵۳ پروژه اقتصادی و ۵۴ پروژه عمرانی هستند که برای توسعه و جهش استان باید به اجرا درآیند. از میان این پروژه‌ها، ۱۷ پروژه به‌عنوان پروژه‌های پیشران تعیین شده‌اند که برای دستیابی به توسعه پایدار در استان ضروری هستند. شاهرخی اظهار داشت که تمرکز دولت و نهادهای اجرایی باید بر روی این پروژه‌ها باشد و دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند. ✅ تقسیم‌بندی پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها استاندار لرستان در ادامه به تقسیم‌بندی پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها اشاره کرد. وی اعلام کرد که در این برنامه‌ها، برای هر شهرستان پروژه‌های مشخصی در نظر گرفته شده است و فرمانداران باید در راستای تحقق اهداف اشتغال‌زایی و عمران شهرستان، پیگیر اجرای این پروژه‌ها باشند. به گفته شاهرخی، پروژه‌ها به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در سطح شهرستان‌ها وظایف مشخصی برای اجرا داشته باشند. ✅ تأمین منابع مالی و حمایت از بخش خصوصی یکی از نکات مهم که مهندس شاهرخی به آن اشاره کرد، تأمین منابع مالی برای پروژه‌های توسعه‌ای استان بود. وی خاطرنشان کرد که استان لرستان برای پیشبرد پروژه‌های پیشران خود نیاز به جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی دارد. شاهرخی همچنین از حمایت‌های دولت برای تسهیل این فرآیند افزود که یکی از اولویت‌های دولت جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان است. وی تأکید کرد که برای موفقیت این پروژه‌ها، باید از ظرفیت‌های مالی دولت، بانک‌ها و بخش خصوصی به‌طور هماهنگ استفاده شود. ✅ نقش فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف توسعه استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد که هر یک باید مسئولیت‌های خود را در پروژه‌های مختلف شهرستانی با دقت و جدیت پیگیری کنند. وی گفت که فرمانداران باید نقش کلیدی در تحقق اهداف اشتغال‌زایی ایفا کنند و با توجه به نقشه راهی که برای هر شهرستان تدوین شده است، نظارت و پیگیری مستمر بر روند پیشرفت پروژه‌ها داشته باشند. شاهرخی تأکید کرد که فرمانداران باید به‌طور مداوم با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند تا در پایان سال، اهداف تعیین‌شده در زمینه ایجاد شغل و توسعه زیرساخت‌ها به‌طور کامل محقق شود. ✅ تهیه و توزیع اطلاعات پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها استاندار لرستان اعلام کرد که به‌منظور تسهیل در پیگیری پروژه‌ها، اطلاعات مربوط به پروژه‌های هر شهرستان به‌طور جداگانه و در قالب کتاب‌های ویژه به فرمانداران و نمایندگان ارسال شده است. وی گفت: «این اطلاعات به‌صورت دقیق و با جزئیات برای هر شهرستان مشخص شده است تا فرمانداران بتوانند به‌راحتی از آن برای مدیریت و نظارت بر پروژه‌ها استفاده کنند.» شاهرخی همچنین از فرمانداران خواست که هرگونه اشکال یا تغییرات لازم را در اطلاعات موجود شناسایی کرده و به تیم تدوین‌کننده گزارش دهند تا در اصلاحیه‌های بعدی، برنامه‌ها به‌روزرسانی شوند. ✅ حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال جدید مهندس شاهرخی در ادامه اظهار داشت: برنامه‌های اشتغال‌زایی استان علاوه بر ایجاد شغل‌های جدید، بر حفظ اشتغال‌های موجود نیز تأکید دارند. وی گفت: «هدف ما این است که هم‌زمان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، اشتغال‌های قبلی را نیز حفظ کرده و از دست رفتن شغل‌های موجود جلوگیری کنیم.» وی افزود که از آن‌جا که بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، باید از سرمایه‌گذاران حمایت‌های لازم صورت گیرد تا اشتغال در استان پایدار باقی بماند.
🔹 قاب عکس یادگاری نمایندگان مجلس با نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان؛ نماد وفاق و همدلی به منظور تعالی استان 🔻 در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار و نماینده ولی فقیه، تصویری به یادگار به عنوان نمادی از وفاق، همدلی و تلاش برای پیشرفت استان و بهبود شرایط مردم گرفته شد . این اقدام، تأکیدی است بر عزم مشترک مسئولان برای رسیدن به اهداف توسعه‌ بیش از پیش استان. 🖋جمعه ۸ فروردین ۱۴۰۴ 🇮🇷
49.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارش کامل نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم. مردم آگاه، انقلابی و سرافراز استان لرستان، دوازدهم فروردین، روزی سرنوشت ‌ساز و پرافتخار در تاریخ معاصر ایران اسلامی است، روزی که با تصمیم آگاهانه و قاطع ملت بزرگ ایران، نظام جمهوری اسلامی با رای تاریخی و بی‌نظیر ۹۸.۲ درصدی مردم تثبیت شد و حاکمیت اراده ملت، بر اساس آموزه‌های اسلامی و مردم ‌سالاری دینی به منصه ظهور رسید. این روز مبارک، تجلی اراده استوار و آگاهانه ملتی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با وحدت، همبستگی و ایمان راستین، نظامی را برگزیدند که عدالت، استقلال، آزادی و کرامت انسانی را به عنوان اصول بنیادین خود قرار داده است. اینجانب، فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را به تمامی مردم فهیم، انقلابی و همیشه در صحنه مردم شریف دلفان وسلسله تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، امید دارم که در سایه وفاق و همدلی و اتحاد مسیر رشد، شکوفایی و سرافرازی ایران اسلامی همواره، هموار و درخشان باشد. محمد حسین محمدی خادم مردم شریف دلفان وسلسله در مجلس شورای اسلامی دوازدهم فروردین ۱۴۰۴
بوی تعفن و نفاق و فتنه از آموزش وپرورش لرستان به مشام میرسد آقای وزیر تا قبل از اینکه دیر شود به داد لرستان برسید . محمد حسین محمدی نمایند مردم شریف سلسله و دلفان...
در لرستان چه خبر است ؟!!!! ❌به نام وفاق،به کام فتنه و نفاق❌ جریان انقلاب منزوی تر از همیشه دیگر سکوت نخواهم کرد و آنچه در لرستان می‌گذرد را به مردم میگویم. دکتر محمد حسین محمدی نماینده سلسله و دلفان
داد نماینده های لرستان از عملکرد آموزش و پرورش لرستان بلند شد ...! سیاسی کاری در آموزش و پرورش باعث نابودی تعلیم و تربیت در لرستان میشود متاسفانه دخالت برخی افراد به ظاهر سیاسی و شکست خوردگان انتخاباتی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ( در استان لرستان) باعث سقوط قطار تعلیم و تربیت به دره شده است تا جای که تعدادی از نمایندگان لرستان این دستگاه تعلیم و تربیت را جای خالی کردن عقده های سیاسی تعدادی شکست خورده سیاسی و انتخاباتی میدانند عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد در مجلس شورای اسلامی؛ تکیه بر صندلی ریاست به هر قیمت ...»» محمدی نماینده دلفان و سلسله ؛ بوی تعفن و...... آموزش و پرورش... سخنی با استاندار لرستان ، دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان را فدای سیاسی کاری برخی شکست خوردگان انتخاباتی و سیاسی نکنید تعلیم و تربیت حرمت دارد، جای منفعت طلبان ، زمین بگیران و... نیست آقایان چه منفعتی دارند که اکنون حامی انتصابات در آموزش و پرورش شهرستان ها شده اند ، شما چکاره اید؟ اگر منفعتی ندارید علت دخالت شما چیست؟ نه رئیس ستاد پزشکیان بوده اید و نه... ، مشخص کنید چه کاره اید....؟ منفعت طلبی ، زمین و....؟ در پایان جهت یاد آوری برخی حامیان آموزش و پرورش! چرا دخالت نماینده های ادوار گذشته در امور آموزش و پرورش حلال بود و ایراد نداشت الان دارای ایراد شد عملکرد افتضاح آموزش و پرورش در برخی شهرستان های استان به مراتب بدتر از سایر استانهای کشور هست، به راستی پیش خودتان حساب و کتاب کرده اید در دوره های گذشته چند مدیر حامی بازندگان سیاسی و انتخاباتی بوده اند...؟ @khabardelfan
بنام خدا نقدی بر خزعبلات و اراجیف عده ای منفعت طلب که اخلاق و انسانیت را به سلاخی کشیده اند. برایم جای سوال است،دولت شهید رئیسی روی کار بود و جریان انقلابی حاکم اما اصلاح طلبان دیار مورد نظر به وسیله نماینده اصلاح طلب وقت می تاختن و سوار بر اسب منفعت طلبی خود چه کارها که نکردن!! آخر انسان های منفعت طلب، هزار چهره در دولت انقلابی شمایی که هیچ اعتقادی به آن دولت نداشتید، چرا در همه امور دخالت میکردید، به وسیله نماینده وقت همه نیروهای انقلابی را سلاخی کردید جالب است برایم ،شما که به فردی که استاد دانشگاه است ،عالم بر علم فلاسفه است دکترای فلسفه علم است ،رئیس دانشگاه بوده، در زمانش دانشگاه پیام نور متحول شده، چهار سال رئیس دبیرحانه راهبری کشوری فلسفه بوده که در آموزش و پرورش تمام امور تخصصی را دبیرخانه ها راهبری می کنند ،را به راحتی تخریب میکنید ،یک موضوع را مطمئن شدم، شما هیچ قاعده ای بر تصمیم و موضع گیرتان حاکم نیست. این سخنم کمی شاید تلخ باشد، به بزرگی خودتان ببخشید، دیشب تا دیر وقت با خودم کلنجار رفتم و به نتیجه ای رسیدم که مشکل گزینه پیشنهادی دکتر محمدی برای تصدی آپ دلفان این موارد است ۱،شاید اگر در زمانی که خانواده محمدی در صدر بودن دنبال یک مرکز علمی می‌رفتید و زمینش را با زدو بند میگرفتی و از ساحت مقدس عالمان و علم و دانشگاه برای منافع شخصی خودتان استفاده میکردید الان برات کف میزدن! ۲،اگر به افراد منفعت طلب، قول میدادی فلان زمین آموزش و پرورش دلفان را برایتان طاق میزنم به نرخ پایین ،و مرا تخریب نکنید، برایت کف میزدن! ۳،شاید پیشنهاداتی که به بعضی از گزینه شده که اینقد بگیر ،ما حمایت می‌کنیم ولی ... چی ولی،فلان زمین اداره مال منه و آن مردان شریف هم پیشنهاد این منفعت طلبان را نپذیرفتن ،شما قبول میکردی اینقد مورد هجمه نبودید. ▶️راستی یه موضوعی یادم نره تو یکی از شهرهای کشور ،یه مرکز خدماتی و هتل هست ،به نظرم باید نهادهای نظارتی به موضوع واگذاری زمینش ورود کنن ، قطعا خیلی چیزها مشخص میشه!! حرف آخر به شما منفعت طلبان، بی درد که تا بوده از اخلاص و نیت پاک مردمان این دیار سو استفاده کردید ،تا توانسته‌اید به آلاف و علوف نامشروع خود رسیدید دست از سر مردم بردارید در آینده خیلی شفاف تر با مردم سخن خواهیم گفت.... و بسیاری از رانت ها را بر ملا خواهیم کرد.
جناب آقای محمدی نماینده محترم دلفان و سلسله. این جو مسموم وخفه کننده و بوی ناخوشایند تعفن در آموزش و پرورش را سالهاست استشمام میکنیم. ✍زهرا نجاتی پژوهشگر مسائل اجتماعی سالهاست هوای دلمان تعطیل شده است. سالهاست شاهد ناکامی در ایجاد محیطی امن و حمایتگر برای رشد فکری هستیم .این بوی تعفن به شکل بی علاقه گی به درس و فرار از مدرسه خود را نمایان و عریان کرده است. این اوضاع وخیم قابل وصف نیست. سالهاست چشم انتظار رتبه ی برتری در این منطقه هستیم، هرسال وقتی اسامی رتبه های برتر کنکور را می خوانم شاید یک یا دو نفر فقط هستند که در مدارس دولتی درس خوانده اند. با خشن ترین بی عدالتی های آموزشی و اختلاف طبقاتی مواجه شده ایم، دلم می گیرد وقتی به بچه های فکر میکنم که در مدرسه های عادی درس می خوانند وبه ناامیدشدن شان می اندیشم، دلم می گیرد وقتی به پدر و مادرهای می اندیشم که فکر نان دارند و  دست هایشان خالیست... درد دارد تبعیض آموزشی منجر به بسته شدن راههای پیشرفت و دست‌یابی واقعی دانش آموزان حاشیه نشین و مناطق محروم شود. آرزوهای که بر باد رفته، قصه ی پر درد تبعیض آموزشی خشن ترین خشونت در طبقات مختلف اجتماعی. فقرا به آموزش برابر دسترسی ندارند. بیچاره پدر ومادری که نمی توانند بچه هایشان را در مدارس غیر دولتی بگذارند. کاش مسئولان امر در مقابل این بی عدالتی آموزشی سخنی بگویند و سکوت نکنند. فاجعه آموزشی رخ داده است. نمایندگان ملت چرا سکوت کرده اید؟ این‌فاجعه‌ است! تبعیض یکی از موضوعات چالشی و  بحث‌برانگیز است که تأثیرات عمیقی بر کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان دارد این پدیده به معنای استفاده از روابط شخصی، نفوذ و ارتباطات غیررسمی برای دستیابی به مزایا یا فرصت‌های آموزشی است. در بسیاری از موارد، رابطه بازی می‌تواند به سود برخی افراد باشد، که عدالت آموزشی را زیر سوال ببرد. علاوه بر این، جو مسموم و پر از تبعیض در محیط‌های آموزشی می‌تواند باعث کاهش انگیزه معلمانی که احساس می‌کنند شایستگی آن‌ها نادیده گرفته شده است گردیده است، این وضعیت تأثیر بسیار منفی دارد. بی عدالتی آموزشی می‌تواند به ضعیف شدن اعتماد عمومی نسبت به نظام آموزشی منجر شود. والدین و جامعه ممکن است نسبت به کارایی سیستم آموزشی بدبین شوند و این امر می‌تواند پیامدهای جدی برای نسل‌های آینده در پی داشته باشد. لازم است اصلاحات اساسی در نظام آموزش و پرورش انجام گیرد. ایجاد عدالت آموزشی در مدارس، شفافیت در فرآیندهای انتخاب مدیران، ارزیابی عادلانه عملکرد، تقویت فرهنگ (شایسته‌سالاری) از جمله اقداماتی هستند که می‌توانند به کاهش تبعيض کمک کنند. باید توجه داشت که آموزش باید بر اساس اصول عدالت، شفافیت و شایسته سالاری باشد. نسل های آینده حق دارند در فضایی الهام بخش رشد کنند ما باید کوشش کنیم به جای این بوی تعفن عطر خلاقیت و عشق و امید به یادگیری را جایگزین نماییم. اين آلودگی ها را رها کنیم به معلمان و کودکان فضایی بدهیم تا بال های خود را باز کنند و تا به آرزوهایشان نزدیک و نزدیک تر شوند.
محمد حسین محمدی نماینده سلسله و دلفان خطاب به جریان سیاسی حاکم بر لرستان: به کدامین گناه نیروهای توانمند جریان انقلاب به صورت دسته جمعی از گردونه مدیریت استان حذف می شوند.