eitaa logo
کانال اطلاع رسانی ،حامیان دکتر محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان شهرستان سلسله
831 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
212 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
باسلام ترکیب مدیران شهرستان سلسله با گرایش طایفه ای ۱،جهاد کشاورزی،مجتبی محمدی ،یوسفوند ۲،آپ الشتر،فرزاد نظری، حسنوند ۳،کمیته امداد الشتر، بهزاد حقندر،یوسفوند ۴،بهزیستی، بهروز امیری، امیر ۵،هلال احمر،علیپور ، یوسفوند ۶،بنیاد مسکن،امین نادری، یوسفوند ۷،محیط زیست،رحیمی. ،یوسفوند ۸،ورزش،عزت یوسفوند، یوسفوند ۹،دانشگاه آزاد،علی یوسفوند، یوسفوند ۱۰،معاون سیاسی فرماندار، علی یوسفوند، یوسفوند ۱۱،بخشدار مرکزی، صدر ،امیر ۱۲،معاون عمرانی،پیمان حسنوند، حسنوند ۱۳،راه و شهرسازی، دانیالی ،کولیوند ۱۴،معاون آموزشی آپ الشتر، اسدالهی ،کولیوند ۱۵،شهردار الشتر،مهندس شريفی، خرم آباد ۱۶،معاون اجرایی شهردار،فلاح،کولیوند ۱۷،آپ فیروز آباد ،حاج آقا عادلی ،کولیوند ۱۸،جهاد فیروز آباد، کرم عبدی، کولیوند ۱۹،ثبت احوال،عبدی ،کولیوند ۲۰،راهداری،مالمیر، یوسفوند ۲۱،تبلیغات اسلامی، حاج آقا جعفرپور،کولیوند ۲۲،بخشدار فیروزآباد، جلویاری، حسنوند ۲۳،بهزیستی فیروز آباد، رضایی، کولیوند ۲۴شهردار فیروز آباد، عزیزی،نورآباد ۲۵،کار، قاسمپور ، گاوکش دلفان ۲۶،دانشگاه ملی،حسنوند، حسنوند ۲۷،امور عشایر، سپهوند، خرم آباد ۲۸،منابع طبیعی، مرادی،حسنوند ۲۹،آب و فاضلاب، ملکی ،حسنوند ۳۰،کمیته امداد فیروز آباد، فلاح ،کولیوند ۳۱،امور اب،جودکی خرم آباد ۳۲،برق،رشنو، حسنوند ۳۳،مخابرات،میرزایی،حسنوند ۳۴،دامپزشکی، دولتشاهی، خرم آباد ۳۵،بنیاد شهید، نظری، حسنوند ۳۶،پست،نظری، یوسفوند ۳۷،ارشاد،سوری،کوهدشت ۳۸،تعاون روستایی، حق شناس، خرم آباد ۳۹،تأمین اجتماعی، چراغی، نور آباد ۴۰،ریس مرکز بهداشت، ترکاشوند، یوسفوند ۴۱،بیمارستان، خانم مومنی،حسنوند ۴۲،ورزش فیروز آباد، خدادادی، کولیوند ۴۳،امور مالیاتی ،نادری ،حسنوند ۴۴،پست بانک،گودرزی ،امیر واقعا بعضی از انسانهای مغرض ،بدون دلیل و مدرک هیاهوی سیاسی میکنن بعنوان جمعی از حامیان دکتر محمدی عاجزانه از دکتر محمدی و خانم فرماندار خواهشمندیم ،از ظرفیت نیروهای توانمند و پاکدست طایفه کولیوند بیشتر استفاده شود نکته آخر از حق نگذریم از چند سال گذشته تا الان مسولیت های مهمی در فرمانداری از نیروهای کولیوند بوده اند که هیچ گاه طوایف دیگر اعتراضی نداشتن درود بر سلسله واحد و برادر
سفر اعضای کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر ♦️باحضور دکتر محمد حسین محمدی نماینده مردم دلفان و سلسله درمجلس شورای اسلامی 🔹 رئیس و اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان بوشهر ظهر پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۴ از انبار اموال مکشوفه و متروکه در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردند. سرگزی رئیس کمیسیون قضایی در جریان این بازدید: 🔹در مسیر نظارت بر حسن اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین با توجه به اصلاح قانون تعزیرات در کمیسیون حقوقی این بازدید انجام شد. 🔹یکی از مشکلاتی که در مسیر تعیین تکلیف این کالاها قرار دارد بحث استعلام وضعیت کالا و اعلام نظر دستگاه ها است و مقرر شد با همکاری کمیسیون قانون به نحوی اصلاح شود که دستگاه های ذیربط موظف شوند نظر خود را در یک بازه زمانی مشخص در مورد کالاهای مکشوفه اعلام کنند. 🔹همچنین اعضای کمیسیون صبح امروز نیز از گمرک و بندر تجاری بوشهر بازدید کرده و از روند ترخیص و صدور کالاها مطلع شدند.
♦️به اطلاع می‌رساند به علت ماموریت جناب دکتر محمدی به استان بوشهر به همراه کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس ، دفتر ملاقات مورخ ۱۴۰۴/۱/۳۰ تعطیل است. دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف دلفان وسلسله
تصاویری از بازدید اعضای کمیسیون‌ قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر با حضور دکتر محمدحسین محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان امروز ،جمعه ۲۹ فروردين
با سلام ✅ نقدی بر مطالبه نابجا و تفرقه انگیز بعضی از افراد منفعت طلب ❇️ لازم به ذکر در بعضی از محافل سیاسی و گروهای مجازی از بکارگیری نیروهای بومی دم میزنند و خواهان عدم استفاده از نیروهای غیربومی هستن نکته اول ،،اکثر این بزرگواران از حامیان نمایندگان سابق هستند نکته دوم،،اگر اینگونه باشد و این مطالبه نابجا و ناصواب را سر زنیم، نباید دیگر انتظار داشت در مرکز استان و شهرستان های استان و حتی خارج از استان از نیروهای الشتری استفاده شود، ودر حال حاضر خیلی از نیروهای الشتری در شهرستان های دیگر خدمت میکنن نکته سوم،،عزیزان چطور در زمان نمایندگان شما ،در همین شهرستان عزیز دلفان دو تن از بخشداران و حداقل ۴ مدیر از ادارات مهم شهرستان دلفان الشتری بوده و هستن ،هیچ کس اعتراض نکرد و نمیکند،برای مثال در حال حاضر بخشدار محترم خاوه از عزیزان الشتری است و مردم شریف دلفان از ایشان بی نیکی یاد کرده و مورد تکریم بزرگان میباشند بیش از چهار سال می‌باشد بخشدار ایتیونددلفان ،الشتری بوده قبلا مدیران ،ادارات ،کمیته امداد، بهزیستی و امور آب دلفان ،الشتری بودن و اتفاقأ مورد محبت مردم عزیز دلفان بودن ✅ بزرگواری کنید دست از این شیطنت‌های سیاسی بردارید ،همه مردم لرستان با هم برادریم و به خاطر،اینکه چند صباحی که یک مدیر در الشتر بیشتر بماند ، و به بعضی ها نگاه ویژه داشته باشد ،مابین مردم شریف سلسله و دلفان و لرستان نفاق ایجاد نکنید جمعی از حامیان دکتر محمدی شهرستان سلسله