♦️به اطلاع میرساند
به علت ماموریت جناب دکتر محمدی به استان بوشهر به همراه کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس ، دفتر ملاقات مورخ ۱۴۰۴/۱/۳۰ تعطیل است.
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف دلفان وسلسله
تصاویری از بازدید اعضای کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر
با حضور دکتر محمدحسین محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان
امروز ،جمعه ۲۹ فروردين
با سلام
✅ نقدی بر مطالبه نابجا و تفرقه انگیز بعضی از افراد منفعت طلب
❇️ لازم به ذکر در بعضی از محافل سیاسی و گروهای مجازی از بکارگیری نیروهای بومی دم میزنند و خواهان عدم استفاده از نیروهای غیربومی هستن
نکته اول ،،اکثر این بزرگواران از حامیان نمایندگان سابق هستند
نکته دوم،،اگر اینگونه باشد و این مطالبه نابجا و ناصواب را سر زنیم، نباید دیگر انتظار داشت در مرکز استان و شهرستان های استان و حتی خارج از استان از نیروهای الشتری استفاده شود، ودر حال حاضر خیلی از نیروهای الشتری در شهرستان های دیگر خدمت میکنن
نکته سوم،،عزیزان چطور در زمان نمایندگان شما ،در همین شهرستان عزیز دلفان دو تن از بخشداران و حداقل ۴ مدیر از ادارات مهم شهرستان دلفان الشتری بوده و هستن ،هیچ کس اعتراض نکرد و نمیکند،برای مثال در حال حاضر بخشدار محترم خاوه از عزیزان الشتری است و مردم شریف دلفان از ایشان بی نیکی یاد کرده و مورد تکریم بزرگان میباشند
بیش از چهار سال میباشد بخشدار ایتیونددلفان ،الشتری بوده
قبلا مدیران ،ادارات ،کمیته امداد، بهزیستی و امور آب دلفان ،الشتری بودن و اتفاقأ مورد محبت مردم عزیز دلفان بودن
✅ بزرگواری کنید دست از این شیطنتهای سیاسی بردارید ،همه مردم لرستان با هم برادریم
و به خاطر،اینکه چند صباحی که یک مدیر در الشتر بیشتر بماند ، و به بعضی ها نگاه ویژه داشته باشد ،مابین مردم شریف سلسله و دلفان و لرستان نفاق ایجاد نکنید
جمعی از حامیان دکتر محمدی شهرستان سلسله
عبدالهی بعنوان ریاست آبفا شهرستان دلفان منصوب شد
دقایقی قبل عبدالهی بعنوان ریاست آبفا شهرستان دلفان معارفه و از زحمات چندین ماه عزیزی تقدیر و تشکر شد