eitaa logo
کانال اطلاع رسانی ،حامیان دکتر محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان شهرستان سلسله
831 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
212 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
عبدالهی بعنوان ریاست آبفا شهرستان دلفان منصوب شد دقایقی قبل عبدالهی بعنوان ریاست آبفا شهرستان دلفان معارفه و از زحمات چندین ماه عزیزی تقدیر و تشکر شد
دیدار اعضای شورای شهر و شهردار فیروزاباد با دکتر جلویاری بخشدار در راستای تعاملات بین بخشی به منظور رشد و توسعه شهری
دیدار ملکی ریاست آبفای شهرستان با دکتر جلویاری بخشدار فیروزآباد پیرامون مشکلات آب آشامیدنی روستاهای بخش قلایی
صحن علنی مجلس شورای اسلامی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ گفت وگوی دکتر محمدحسین محمدی خادم مردم شریف دلفان و سلسله درمجلس شورای اسلامی با دکتر سپهوند
((بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم)) سپاه مجموعه‌یی از بهترین عناصر مؤمن و انقلابی است که در سخت‌ترین میدانها وارد شدند و در طول امتحانهای دشوار، قدم‌به‌قدم پیش رفتند و تکامل پیدا کردند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اینجانب فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمامی پاسداران و سپاهیان دلیر و مخلص ایران اسلامی و حوزه انتخابیه، خانواده‌هایشان، ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه دلفان و سلسله تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات خردمندانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم. محمد حسین محمدی خادم مردم شریف سلسله و دلفان درمجلس شورای اسلامی
🔻برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان سلسله 🔻مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان سلسله با حضور خانم دکتر ملکی صادقی، فرماندار شهرستان سلسله، آقای صادقی مشاور مدیرعامل، بختیاری معاون امور مشترکین و دیگر اعضای محترم برگزار شد. 🔻در این مراسم شهرستان از زحمات ارزشمند مهندس رشنو در طول دوران خدمت ایشان تقدیر و تشکر کردند. ایشان تلاش‌های صادقانه و مسئولانه مهندس رشنو را در پیشبرد امور و خدمت به مردم شهرستان، قابل ستایش دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت در ادامه مسیر کاری نمودند. 🔻همچنین خانم دکتر ملکی صادقی ضمن تبریک انتصاب مهندس ناصر کرمی به‌عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان، بر اهمیت رفع مشکلات و تسریع در انجام امورات مربوط به حوزه برق تأکید داشتند. فرماندار از مهندس کرمی خواستند که با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل سازنده با سایر نهادها، در راستای بهبود خدمات و جلب رضایت مردم تلاش نمایند.