🔻برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان سلسله
🔻مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان سلسله با حضور خانم دکتر ملکی صادقی، فرماندار شهرستان سلسله، آقای صادقی مشاور مدیرعامل، بختیاری معاون امور مشترکین و دیگر اعضای محترم برگزار شد.
🔻در این مراسم#فرماندار شهرستان از زحمات ارزشمند مهندس رشنو در طول دوران خدمت ایشان تقدیر و تشکر کردند. ایشان تلاشهای صادقانه و مسئولانه مهندس رشنو را در پیشبرد امور و خدمت به مردم شهرستان، قابل ستایش دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت در ادامه مسیر کاری نمودند.
🔻همچنین خانم دکتر ملکی صادقی ضمن تبریک انتصاب مهندس ناصر کرمی بهعنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان، بر اهمیت رفع مشکلات و تسریع در انجام امورات مربوط به حوزه برق تأکید داشتند. فرماندار از مهندس کرمی خواستند که با برنامهریزی دقیق و تعامل سازنده با سایر نهادها، در راستای بهبود خدمات و جلب رضایت مردم تلاش نمایند.
مهندس ناصر کرمی
نیروی توانمند و جهادی ،که سابقه ریاست برق کاکاوند، معاون شهرستان دلفان را در کارنامه دارد
بر کرسی ریاست برق شهرستان سلسله نشست
قطعا با حضور ایشان شاهد تحول در حوزه برق شهرستان سلسله خواهیم بود