eitaa logo
کانال اطلاع رسانی ،حامیان دکتر محمدی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان شهرستان سلسله
831 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
212 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑ملاقات چهره به چهره مردم سلسه با دکتر محمد حسین محمدی خادم مردم شریف دلفان و سلسله درمجلس شورای اسلامی به دلیل ازدحام جمعیت قبل از سخنرانی سخنرانی دکتر محمدی با تاخیر شروع شد
🛑ملاقات چهره به چهره مردم سلسه با دکتر محمد حسین محمدی خادم مردم شریف سلسله و دلفان درمجلس شورای اسلامی به دلیل ازدحام جمعیت قبل از سخنرانی سخنرانی دکتر محمدی با تاخیر شروع شد
❌اخطار امروز دکتر محمد حسین محمدی خادم شجاع ، انقلابی، نترس ،مردم دلفان و سلسله به مدیرکل آموزش و پرورش ❌آقای مدیرکل باید بداند محمدی از هیچ کسی نمی ترسد ، حرف خودم رو میزنم ، حرف برای گفتن زیاد دارم من پشت پرده پاک دارم اما زبانی باز و زبانی برنا ❌اگر مدیر کل آموزش و پرورش دست از انتصابات استانی و درون اداری دست برندارد به وظیفه نظارتی خودم عمل می کنم مردم ۳یا ۴ روز آینده خواهند دید چه اتفاقی خواهد افتاد !!!!
⭕️دیدار نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با فرماندار و بخشداران مرکزی و میربگ شهرستان دلفان ۵اردیبهشت ماه
⭕️دیدار نماینده مردم شریف دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با فرماندار شهرستان دلفان جمعه ۵ اردیبهشت ماه
دیدار مدیر وکارکنان نمایندگی بهزیستی فیروزآباد با دکتر جلویاری بخشدار فیروزآباد، دراین دیدار راههای همکاری وتامل این اداره با بخشداری وهمچنین مددجویان تحت پوشش مورد بررسی قرار گرفت،و سپس تصمیماتی درهمین رابطه اتخاد گرديد.
بنام خدا جوابیه به یکی از نزدیکان نماینده سابق برادر عزیز شما به راحتی خلاف واقع صحبت می‌کنید ۱،در گروه فرموده اید که جناب دکتر محمدی در سخنرانی پیش از خطبه ها هیچ گزارش عملکردی نداده اند شما متاسفانه فیلم کامل این سخنرانی را ندیده اید یا اگر دیده اید ،فرافکنی می‌کنید سخنرانی کامل دکتر محمدی ۲۱ دقیقه می‌باشد ۲،فرمودید آقای محمدی کارشناس ارشدش را در پیام نور گرفته که کذب محض است ،وی کارشناس ارشد را در دانشگاه شهید بهشتی تهران آموخته که یکی از بهترین دانشگاهای کشور است بحث دکترا اشاره کردید که اگر اندک سوادی داشته باشید ، که ندارید هر دانشجوی دکترایی که امتحان جامع را گذرانده باشد ،از عنوان دکتر می‌توانند برایش استفاده کنند جناب محمدی با سهمیه مدرک نگرفتن دکترا وی هم در مرحله دفاع نهایی است ۳،جای تاسف دارد خیلی راحت دروغ می‌گویید که سی تی اسکن بیمارستان خراب است،جناب محمدی در بازدیدی که چند ماه پیش از بیمارستان امام خمینی ره الشتر داشتن ،وقتی که متوجه شدن این مشکل وجود دارد، همان جا بصورت آنی با ریس وقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،تماس و مبلغ نزدیک ۲ میلیارد تومان برا این مهم گرفتند،و بعد از دو هفته محقق و مشکل سی تی اسکن حل شد و الان قابل استفاده است در پایان مشکل دکتر محمدی نماینده محترم مردم شریف سلسله و دلفان این است به خاطر خدا و رضایت مردم کار می‌کند اگر شما این دو میلیارد می آوردید پنجاه بار در گروه های مجازی اعلام میکردید، چه بسا در زمان صدارتتان برا ۵۰ میلیون بودجه آوردن چی شوهای تبلیغاتی که راه نمی انداختید از طرف یک شهروند