کاشمیشدتابماندبعدمندراینجهان
"یاعلیهاییکهازسینهمیآیدبرزبان ..
حُبّ علی⊰
-
اگر گناه نبود خودکشی یقین دارم
چه کشته ها که نمیداد ؛ یَمُت یَرَنی ؛
_از بیابان ِ خلقـَت رد میشـُدم دیدم علی ؛
آب و گـِل دستـَش گرفتـہ خـَلـق ِ آدم میکـُند ..!🍇