𝘏𝘢𝘮𝘪𝘥𓂃𝘏𝘪𝘳𝘢𝘢𝘥Hamid Hiraad - Goftam Beman (128).mp3
زمان:
حجم:
3.5M
ماندم یا نماندم؟
به پای تو ماندم یا نماندم..؟:)🍂
فک کنم مظلومانه ترین سکوت هم وقتیه که میدونی حق با توئه ولی چون دوسش داری و میخوای از دستش ندی سکوت میکنی.
Arianfar927_96023057973839.mp3
زمان:
حجم:
4.4M
┇#پادکست !📼؛🌱
┇کاش یبار از چشای من به خودت
┇نگاه میکردی.
┇نمیدونم چیشد که انقد تنها شدم
┇بعضی وقتا تنهایی هم بد نیست
┇دیگه رفتن آدمای جدید ناراحتت نمیکنه:)💔🥀
🎙 علیرضا آریانفر
آره عزیزم خیلی روزا باید بگذره تا بفهمی آدمی که باهاش حالت خوبه خیلی بیشتر از تمامی معیارات میارزه!
قلب تونو ندین دست کسی که دوسش دارین!
بدین دست کسی که دوستتون داره
اون بهتر ازش مراقبت میکنه.