‹هـُدیٰ›
عیدکممبروک🌝؛
الحمدالله قسمت شد که نیمه شعبان امسال،داخل مترو به خانمای چادری گل نرگس بدیم و تشکر کنیم که پای کار اماممون موندن💙!
امشب،شب تولد صدیقه خانم هست
تونستین یه زیارت عاشورا،یه سوره کوچیک یا حتی یه صلوات به نیت ایشون هدیه به امام زمان کنید.
بازم تولدتون مبارک("
انشاالله که لایق باشیم و شهدا رومون حساب کنن
بعضی وقتا فک میکنیم کاری برا شهدا کردیم و تو خیال خودمون خوشیم
اما ذره ای از اون کار به شهید نرسیده و نتونسته از"خودگرابودنِما"عبور کنه
انشالله که عاقبتمون بخیر باشه..