فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽عدم رودربایستی در مقابله با فساد اخلاقی!
🎙رهبر معظم انقلاب:
⭕️با فساد اخلاقی و فساد در زمینهی فرهنگ هم بیرودربایستی مقابله کنید و مبارزه کنید!
یعنی واقعاً این جوری باید برخورد بشود.
📆۱۴۰۰/۰۶/۰۶
#مقابله_با_ولنگاران
#مقابله_با_فساد_اخلاقی
#مقابله_با_فساد_فرهنگی
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
زیبا ترین تصویر از نقشه ی ایران اسلامی... زنی محجبه است او نقش اصلی را در بنیان خانواده دارد.«مادر وطن است» مادری که حجابش دریای خزر ماست و دامنش خلیج تا ابد فارس.... مرد با غیرت ایرانی هرگز به دشمنان اجازه ی دست درازی به وطنش را نخواهد داد.
#مادران_عزیز_روزتان_مبارک❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️عاشقانه های حاج قاسم با مادرش
🌸🌺روزمادر( روز زیباترین واژه عالم) مبارک باد.
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 خضریان نماینده مجلس: آقایان مسئول حداقل به اندازه دختران انقلاب که جهاد حجاب کردند از حجاب دفاع کنید.
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هواداران آزادی غربی که در اغتشاشات اخیر دستشان رو شد چه خواسته هایی داشتند؟!!!
مرحوم حضرت امام خمینی رحمت الله علیه چه پاسخ زیبا ومتینی میدهند
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور محترم حاج آقای رئیسی
شما بجای تکرار سخنان رهبر انقلاب، لطفاً بفرمایید در این مدتی که از حضورتان در راس قوه مجریه کشور گذشته برای ترویج حیا و عفاف و #حجاب و سروسامان دادن بازار مانتو و پوشاک عفیفانه و... مهار فضای مجازی ول و رها که قتلگاه نوجوانان و جوانان ما شده ، چه کار کرده اید!؟
❌شما بعنوان رییس جمهور و سایر دولتمردان، هر وقت صحبت می کنید باید گزارش کار ارائه بدهید که چه کرده اید؟؟ نه اینکه در نقش رهبری ظاهر شده و همان صحبتها را تکرار کنید!
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
💢به مناسبت روز مادر یک روز، مادر شوید
📢 و بشنوید صدای مادران دغدغهمندی که تنها دغدغهشان تربیت فرزندانشان میباشد.
مادرانی که تمام تلاش خود را میکنند تا فرزندانشان آینده روشنی برای خود بسازند.
⚠️آیا افرادی که از رواج فیلترشکن ها و پروکسی ها در کشور نفع می برند و مانع برچیده شدن بساط برخی جنگ افزارهای مجازی دشمن می شوند، صدای این مادران را شنیدهاند❓
یا وقتی با این مادران مواجه میشوند پنبه در گوش خود فرو میکنند تا به اهداف خود برسند❓
💐 روز مادر بر تمام مادران دغدغهمندی که هیچکس صدای آنها را نشنید تبریک عرض میکنیم و امیدواریم عدهای پنبه از گوشهای سنگین خود بردارند و صدای پربغض و کینه شما را بشنوند.
#روز_مادر
🔴 کانال مطالعات راهبردی فرهنگ و فضای مجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1256587499Ca01c6ba136
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ| وقتی بیمسئولیتی مسئولین، مسئولیت بانوان را سنگینتر میکند.
🔹یک مادر تنها سرمایهاش فرزندانش است و تنها دغدغهاش تربیت درست فرزندانش..
🔸یک مادر وقتی میبیند فضایی طراحی کردید برای از بین بردن فرزندانش و مثل نقل و نبات آموزش بیبند و باری و کثافت کاری در کشور پخش شده نمیتواند سکوت کند و حتی در سردترین و سخت ترین لحظات سکوت پیشه نمیکند و پای آرمانهای خود میماند.
🔹امیدواریم به مناسبت روز مادر، مسئولین از این مادران خجالت بکشند و برای یک بار هم که شده صدای آنها را بشنوند...
#روز_مادر
🔴 کانال مطالعات راهبردی فرهنگ و فضای مجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1256587499Ca01c6ba136
💢ترس از شنیدن دارید یا قصد بر نشنیدن؟
♦️قابل توجه مسئولین باید عرض کنیم که تعدادی از مادران و بانوان دغدغه مند بیش از یک ماه در سرما و شرایطی سخت در اماکن مقدسه تحصن داشتند و حرفهای زیادی برای گفتن دارند اما دریغ از یک گوش شنوا و یک دست عملگرا که بشنود و عمل کند، نمیدانیم از ترس است یا از قصد اما هرچه هست خجالت بکشید و برای یکبار هم که شده گوش به صداهای نشنیده بسپارید...
♦️روز مادر بهانه خوبی است که حتی برای یکبار هم که شده صدای این مادران و بانوان دغدغه مند را بشنوید...
#روز_مادر
🔴 کانال مطالعات راهبردی فرهنگ و فضای مجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1256587499Ca01c6ba136
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف (۲):
پیش به سوی سوپر لیبرالیسم
🖊 مهدی جمشیدی
۱. روشن است که جناب قالیباف یک «متفکّر» یا «محقّق» نیست که «گفتگوی معرفتی» با او معنا داشته باشد، بلکه یک مدیر اجرایی و عملیاتی است، امّا اینکه او در قدرت است و اطرافیانی دارد که نجواهای لیبرالیستی به گوش او میخوانند، یک خطر جدّی است. همانطورکه جریان اصلاحات و اعتدال، از انقلاب و امام خمینی– به تعبیر رهبر انقلاب - «روایت لیبرالی» ارائه دادند؛ چنانچه ایشان را نیز به حال خویش وابنهیم، چهبسا با شدّت بیشتری همین مسیر را طی کند و باز هم تفکّر رهبر انقلاب و حاجقاسم تحریف و تفسیربهرأی کند. ازاینرو، بیپروا از برچسب ناروای «سوپرانقلابیبودن» – که رهبر انقلاب آن را دربارۀ جریان چپ که در دهۀ نخست انقلاب، رفتارها و برخوردهای نامشروع داشت بهکار بردند، نه دربارۀ نیروهای انقلابیِ کنونی – به روشنگری و گفتمانسازی و تبیینگری ادامه میدهیم.
۲. رهبر معظّم انقلاب در سخنرانی خویش تصریح کردند که حجاب، یک «ضرورت/ لزوم/ واجبِ شرعیِ غیرقابلتردید/ شبههناپذیر/ خدشهگریز» است که «باید» رعایت شود. در این مجال، فقط به این «بایدِ» پایانی میپردازم؛ این گزارۀ ایشان که «حجاب باید رعایت شود». این «باید»، چه زمینهها و دلالتهایی دارد؟!
۳. دوگانۀ «باید/ شاید». ایشان تصریح میکند که حجاب، «باید» رعایت شود، نه اینکه امری از جنس «شاید» باشد و «انتخاب» و «اختیار» و «احتمال» در آن راه داشته باشد. این «باید» از همان قطعیّتِ حکم برمیخیزد که در منطقۀ «وجوب/ حرمت» است، نه در منطقۀ «استحباب/ کراهت». ازاینرو، ما با یک «بایدِ سخت» مواجه هستیم که بههیچرو نمیتوان آن را نادیده انگاشت یا فروکاست. هیچ مفرّ و گریزگاهی وجود ندارد و هیچ توجیهی، کارساز و مطّهِر نیست.
۴. دوگانۀ «شرع/ سلیقه». حجاب، «حکم شرعی» است، نه سلیقۀ ملّی یا محلّی یا سیاسی. ازاینجهت، حجاب یک «ارزش الهی» است نه یک «پسندِ عرفی». نظام جمهوری اسلامی نیز به سبب اینکه «تابعِ» شرع و «مجریِ» آن است، باید به این حکم الهی گردن بنهد، نه اینکه از سوی خویش، به جعل و وضع بپردازد و در حکم الهی، تصرّف کند. بهبیاندیگر، اینگونه نیست که حجاب، «مخلوقِ فرهنگیِ نظام جمهوری اسلامی» باشد و برساختۀ عالم سیاست. منشأ این حکم، شرع است و بدینجهت، «چانهزنی» معنا ندارد.
۵. دوگانۀ «حقیقت/ مصلحت». شرایط اجتماعی نیز چنان نیست که بتوان ذیل عنوان «مصلحت»، به رهاسازیِ حکم حجاب، تن در داد و استدلال کرد چون در اثر این اصرار و پافشاری، اختلال نظام پدید میآید یا جامعه دچار تضاد درونی میشود باید آن را فروگذاشت. چنانچه اهتمام نهادهای فرهنگی به «زمینهسازیِ فکریِ حداکثری» معطوف شود و نهادهای مجری نیز «هوشمندانه» و «حسابشده» عمل کنند، نه شکاف در جامعه رخ خواهد داد و نه دشمن، طعمهای برای جوّسازی به چنگ خواهد آورد. کسانیکه منفعل و واداده هستند، همواره سادهترین راه را انتخاب میکنند که همان «پاککردن صورت مسأله» است؛ یعنی میگویند مواجهه به مسألۀ حجاب، خودش مسألهساز است و ازاینرو، باید از آن عقبنشینی کرد.
۶. دوگانۀ «قانون/ توصیه». «باید»ی که رهبر انقلاب از آن سخن به میان آورده است، «بایدِ حقوقی» است، نهفقط «بایدِ اخلاقی»؛ یعنی اینگونه نیست که حاکمیّت باید فقط «موعظه» و «نصیحت» کند و انتخاب نهایی را به خود افراد واگذارد. آری، چنانچه حجاب به «قلمرو خصوصیِ افراد»، منحصر بود، حاکمیّت نباید به این حریم وارد میشد و با الزام، آن را اجرا میکرد، ولی وقتی به تعبیر رهبر انقلاب، مسأله عبارت از «حرامِ اجتماعی»، روشن است که در اینجا، حاکمیّت اسلامی نمیتواند نتیجۀ نهایی را به «وجدان اشخاص» وابنهد تا هر که خواست انتخاب کند و هر که نخواست انتخاب نکند. پس قدم دوّم که همان «الزام قانونی» است، از این جهت موضوعیّت مییابد حجاب، «دلالت اجتماعی» دارد و بیتعهدی به آن، «مصالحِ معنویِ دیگران» را به خطر میافکند. پس چنانچه کسی از دعوت فرهنگی، اثر نپذیرفت و اصرار به ولنگاری و بیبندوباری کرد، حاکمیّت باید او را «وادار» کند. چنین الزامی به تعبیر فلسفۀ سیاسی، از نوع «زورِ مشروع» است.
۷. دوگانۀ «تنبیه/ رهاشدگی». از آنچه که در بند پیشین آمد میتوان نتیجه گرفت که چون حجاب، جنبۀ «قانونی» نیز دارد و قانون نیز خواهناخواه، «ضمانت اجرا» دارد، باید برای قانونشکنان، «مجازات» نیز در نظر گرفت. در غیر این صورت، قانونیبودنِ آن معنا ندارد. قانونی که برای شکستنش مجازات لحاظ نشود، یک «دعوتِ اخلاقیِ محض» است. پس هرچه که قانونی شود، بهطور ذاتی، «سازوکار سلبی» نیز داشت.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف (۱):
حاجقاسمِ لیبرال
🖊 مهدی جمشیدی
۱. واقعیّت این است پارهای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافتهاند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیتالله خامنهای، نشأتگرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدالگرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأیساز» و «مقبولیّتآفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراینمیان، برخی گروهها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و میخواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایهنشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالیباف و یاران و مشاورانش این جهتگیری را برگزیدند.
۲. اینک بهروشنی میدانیم که قالیباف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّتزده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظههای حسّاس، شکننده است. کافیست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراینحال، او سر از پا نخواهد شناخت و بیمحاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را همداستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیمگری فضای مجازی» یا «بیعملی نسبت به حجاب». بیجهت نبود که آیتالله خامنهای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را بهکار برد.
۳. اینبار، او و دیگران از «حاجقاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفتهاند و در جهت «چهرهپردازیِ لیبرال» از حاجقاسم کوشیدهاند. امّا واقعیّت تفکّر حاجقاسم، آن چند جملۀ بریدهشده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرضورزانه، تأمّل کنیم که حاجقاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزباللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از تودهها» و «گسستگی از خُردهفرهنگهای متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند:
«باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بیحجاب است دیگر چه کسی را میخواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزباللهی با کسیکه دینش ضعیفتر است موضوعیّت دارد... اینکه فقط رابطۀ حزباللهی با حزباللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذبکردن به میان مردم برویم.»
این گفتههای او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویشبسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعتهای خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگریهای فرهنگی» بروند. این دیگریها، دچار «ضعف در دینداری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاجقاسم، «نسبیاندیشانه» قضاوت نمیکنند و نمیگوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربهمعروف و نهیازمنکر» میکند.
۴. حاجقاسم در جای دیگری میگوید:
«نباید بهعنوان مسئول و به بهانۀ رقابتهای انتخاباتی، بر محفوظماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بیتوجّه؛ چنانکه کسی جرأت نکند در جامعه، امربهمعروف و نهیازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علفهای هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.»
حاجقاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی:
اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان میدهد که دچار «نسبیگرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزشهای شرعی به سلایق فرهنگی نیست؛
ثانیاً، ارزشها - و از جمله حجاب - را جزو «مسألههای اصلی» میشمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره میکند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار میدهد؛
ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزشها باور دارد، چون میگوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیبهای اجتماعی – یا همان «علفهای هرز» – جامعه را آلوده کنند.
رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمیشمارد.
خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربهمعروف و نهیازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصیانگاریِ کنشهای عمومی» نشود.
بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاجقاسم، آغشته به تحریف است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
مرکز پژوهشها - قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر _ با ۲۴ ماده👇👇
https://rc.majlis.ir/fa/law/show/930343
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
sardar ebrahimpoor 14011014.mp3
30.69M
تحلیل بسیار مهم و جامع سردار حاج عظیم ابراهیمپور در جمع طلاب و روحانیون بادو موضوع:
سالگرد سردار سلیمانی
پشت پرده اغتشاشات اخیر
گرچه این روزها در رابطه با این دو موضوع «شخصیت حاج قاسم» و «تحلیل حوادث اخیر» مطالب زیادی شنیده و خواندهاید، اما از همه رفقا خواهش میکنم با توجه به جامعیت این تحلیل و اهمیت موضوع حتماً با دقت ملاحظه شود
بویژه عزیزان مبلغ وتبیین گر
گرچه زمانی در حدود ۱.۵ ساعت را باید صرف گوش کردن صوت کنید اما انصافاً اطلاعات و تحلیل جامعی نسبت به فتنه اخیر صورت گرفته که حیف است از آنها استفاده نشود
رهبری در دیدار مداحان اعتراف جالبی داشتند که شاید یکی دو بار بیشتر مشابه آن را نفرموده باشند
این نشان میدهد ابعاد فتنه بخوبی طراحی شده بود اما چون فضل خدا همیشه یار ماست لذا عقل محاسبه دشمن نتوانست به کمک عقل طراحیاش بیاید و کار نظام را یکسره کند
جمله آقا این بود:
"بنده به عنوان کسی که این مسائل را زیرنظر دارم در دل خودم به مهندسی خوب دشمن آفرین گفتم، همه چیز را در جای خود و به اندازه خود آماده کرده بود، چرا مؤفق نشد؟ چون محاسبه دشمن غلط بود… دشمن تمام عوامل مسلطی که یک قدرت میتواند برای اخلال و تخریب بکار ببرد را در قضیه اخیر بکار گرفت."
نکته مهم دیگری هم در صوت است حاکی از پیشگویی علمای یهود در چند سال پیش در جلسهای محرمانه که ۴۰ سالگی نظام را مبنای فتنههای خود گذاشته بودند بگونهای که اگر این فتنه جامع اخیر بجایی نرسد باید فاتحه اسراییل و تمدن غرب را خواند
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
🔴جناب اژهای: به مادر سادات توهین شده بازداشت صوری بس است اقدام پیشگیرانه میخواهیم
🔹جناب اژهای قبح شکنی مقدسات مقدمه حملات بعدی است.
🔸وقتی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران لیبرالمآبانه یا پروندهای برای سلبریتیها تشکیل نمیدهد یا پروندههای تشکیل شده با اشاره فلان کارگروه غیرقانونی زیرمجموعه وزارت ارشاد، تشکیل شده با مصوبه نامعلوم، از بخش نامعلوم شورایعالی امنیت ملی روحانی، که وظیفهاش ایجاد مصونیت قضایی غیرقانونی و تضمین به سلبریتیها برای عدم برخوردهای قاطع قضایی است، پرونده سلبریتیها را در حد آرام کردن موقت جو مردمی علیه قوه رسیدگی میکنند، این اراذل جرأت میکنند از حاج قاسم و شهدا گذشته و به مادر سادات توهین کنند.
🔹جناب اژهای به مادرمان توهین شده، سینه سپر کردیم و به قیمت برخورد حفاظت و دادسرای انتظامی با شما اتمام حجت میکنیم. صدور حکم جلب و برخورد ظاهری نمیخواهیم که فرد از زندان آزاد نشده دهن کجی کند به ارزشها. یا جایگاههای کلیدی قوه قضائیه همچون دادستانی کل، دادسرای ویژه روحانیت، دادگستری و دادسرای تهران را از عناصر غیرانقلابی پاک کنید، یا ادعای انقلابی بودن قوه قضائیه را تکرار نکنید و رسما ولایتپذیری قوه از جریان غیرانقلابی داخل نظام را به جای ولایتپذیری از امام خامنهای اعلام کنید.
🔸منتظریم قوه قضائیه آماری ارائه دهد که طی چندساله اخیر چند مورد پرونده علیه سلبریتی ها و مسئولان رده بالای دولتی خائن به انقلاب و شهدا تشکیل داده و نتیجه آنها چه شده است؟
💠✍ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eit
⭕️انتصاب دقیق و بجا
🔹بلافاصله پس از انتصاب حجتالاسلام خسروپناه به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، برخی رسانه های به اصطلاح اصلاح طلب که طی سالیان گذشته ، سرسپردگی و نوکری خود نسبت به آمریکا و انگلیس را اثبات کرده اند ، حملات سخیف و ناجوانمردانه ای را به جناب خسروپناه شروع کرده اند .
🔹اینان که در دولت حسن روحانی خائن ، لال شده بودند و به ویژه نسبت به عملکرد جناب آقای عاملی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیچ انتقادی مطرح نمی کردند ، هنوز یک هفته از انتصاب جناب آقای خسروپناه نگذشته ، مأموریت واگذار شده از طرف اربابان غربی شان مبنی بر تخریب ایشان را شروع کرده اند .
این نشان می دهد که این انتصاب هم دقیق صورت گرفته و هم بجا بوده است .
🔹امیدواریم که جناب آقای رئیسی ، مشابه همین کار را با شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی بکند و با تعویض مهره های منصوب حسن روحانی ، آن مراکز را نیز ساماندهی کنند .
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
🔴 دوستان صمیمی علیرضا اکبری !
🔺علیرضا اکبری ، جاسوس MI6 انگلیس ، که از سال 1384 مشغول جاسوسی برای انگلیس بوده و در تاریخ 22 دی 1401 اعدام شد، طی مقاله ای که در سال 1396 در حمایت از حسن روحانی (مهمترین مهره نفوذی انگلیس) و علی شمخانی می نویسد ، تأکید بسیاری دارد که در دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی ، باید شمخانی همچنان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی ، بر سر کار خودش باقی بماند !
🔺اکبری در مقاله اش با تعریف و تمجیدهای بسیار از سوابق و قابلیت های مدیریتی شمخانی ، خواهان تداوم کار وی در پست دبیری شورای عالی امنیت ملی کشور می شود !
⁉️به راستی ، اصرار این مهره نفوذی و جاسوس مهم انگلیس ، برای ادامه کار شمخانی در پست دبیری شورای عالی امنیت ملی کشور ، چه معنایی می دهد ؟
دکتر کامران غضنفری
.
♻️ آقایان اگر دوربین مخفی نیست، پاسخ افکار عمومی را بدهید
🔰 حمید رسایی :
شهروند انگلیسی-ایرانی (علیرضا اکبری) اعدام شد. اطلاعات ذیقیمتی به دشمنان ملت ایران داده پس مستحق این حکم بوده. از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نهادهای امنیتی تشکر میکنیم و قدردان زحماتشان هستیم. ولی...
ولی سؤال افکار عمومی این است:
چطور کسی که در سال ۸۷ به جرم جاسوسی بازداشت شده با قید وثیقه آزاد میشود؟! چطور با این جرم به سفر خارجی میرود؟! چطور وقتی با چنین پروندهای از سفر انگلیس برگشته، مجددا به عالیترین نهاد امنیتی راه مییابد؟! چگونه مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی میشود؟!
نکند دوربین مخفی است! وقتی برای بکارگیری یک آبدارچی در ادارهای، صدها پیچ و خم حراستی طی میشود، چطور در چنین جایگاهی شتر با بارش رد میشود؟! اکبری، جاسوس اعدام شده، قطعا بدون تکیهگاه، حامی و پشتیبان نبوده! حامی او چه کسی بوده؟!
شاید با تار کردن صورت شمخانی در چند جای فیلم پخش شده، کمی از قبح کار کم شود اما اصلش که قابل انکار نیست.
شمخانی در تمام این سالها حامی این جاسوس انگلیسی بوده. علی شمخانی یا قاصر است یا مقصر، هر کدام بوده، بدون در نظر گرفتن حاشیههای سیاسی و اقتصادی خودش و اطرافیانش، اکنون با این حاشیه امنیتی، قطعا او صلاحیت ابقا در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی را ندارد.
اینکه رییس جمهور محترم چرا برای تغییر وی تعلل میکند، سؤال افکار عمومی است.
دکتر کامران غضنفری
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin
این هم امر به معروف شیرین و خوشمزه یک قناد خوش ذوق و باسلیقه که امروز مشتریهای خودش رو با این طراحی جعبه شیرینی غافلگیر و خوشحال کرد.
روی جعبه نوشته شده :خواهرم حجاب تو ،ارزش توست
هرکسی در هر کجا میتونه به زیباترین روش کلام خدا رو به مردم برساند.
خداوند بهشون رزق و روزی حلال عطا فرماید.
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری
https://eitaa.com/honaretabyin