.
شکر گزاری روزانه 🤲
ای زیباترین خالق،
هزاران بار سپاس لایق توست و من نمیتوانم نعماتت را نام ببرم.
بخاطر زیباترین تکرار این دنیا که بیداریست،
بخاطر حال خوبم،
بخاطر اینکه در هر لحظه به جای اینکه مچم را بگیری، دستم را میگیری و بالا میکشی،
بخاطر تمام داشتههایم،
بخاطر هر آنچه که ندارم و ایمان دارم که اگر خیر و صلاح من در آن باشد تو خود به من میبخشی،
بخاطر اینکه مسیر را برام روشن میکنی و راه را به من نشان میدهی، بخاطر
اینکه خانوادهام در کنارم هستند، بخاطر دوستان خوبم که دوستشان دارم و دوستم دارند،
تو را شکر میکنم.🤲🙏🥰
https://eitaa.com/honarkadegandom
.
بعد 9سال زندگی در جوار آقام
علی ابن موسی الرضا 😍❤️
امروز افطار دعوتم حرم
آقا جانم 😘🥰
جای همه شما قشنگام خالی 🌹😘
بچه ها 2شب پیش
شبکه خراسان داشت حرم نشون
میداد 🥰😍🥺
که افطاری میدادن دلم
همونجا خیلی شکست تو دلم به آقام
گفتم 9سال تو مشهد هستیم تا حالا
قسمت نشده غذای متبرک شما رو بخوریم
اشکم جاری شد.🥺🥺🥺
دیروز دیدم که تو نرم افزار نسیم رضوان ثبت نام مون قبول شده
وامروز مهمان آقای مهربونم هستم.
جای همتون خالی خیلی خوشحالم 😍😍😍
.
قشنگم
فردا شب اولین شب قدر
هست.
تو این شب های عزیز
تو دعاها و راز ونیاز های قشنگتون
این بنده حقیر از یاد نبرین🙏
التماس دعا 🤲🙏
.
.
قشنگم 🌹❤
به نیت فرج آقا وسلامتی شون
خوندن دعای فرج فراموش نشه
شب تون خوش و مهدوی عسلای من😘🤗🌛🌙
.