بعد 9سال زندگی در جوار آقام
علی ابن موسی الرضا 😍❤️
امروز افطار دعوتم حرم
آقا جانم 😘🥰
جای همه شما قشنگام خالی 🌹😘
بچه ها 2شب پیش
شبکه خراسان داشت حرم نشون
میداد 🥰😍🥺
که افطاری میدادن دلم
همونجا خیلی شکست تو دلم به آقام
گفتم 9سال تو مشهد هستیم تا حالا
قسمت نشده غذای متبرک شما رو بخوریم
اشکم جاری شد.🥺🥺🥺
دیروز دیدم که تو نرم افزار نسیم رضوان ثبت نام مون قبول شده
وامروز مهمان آقای مهربونم هستم.
جای همتون خالی خیلی خوشحالم 😍😍😍
.
قشنگم
فردا شب اولین شب قدر
هست.
تو این شب های عزیز
تو دعاها و راز ونیاز های قشنگتون
این بنده حقیر از یاد نبرین🙏
التماس دعا 🤲🙏
.
.
قشنگم 🌹❤
به نیت فرج آقا وسلامتی شون
خوندن دعای فرج فراموش نشه
شب تون خوش و مهدوی عسلای من😘🤗🌛🌙
.
بر بلندای فلک ذکر ملائک یا علیست🏴
هر کـه گوید یا علی در روز محشر با علیست🏴
در طواف کعبه گر با دیده دل بنگری
هر طرف آئینهاي باشد کزان پیدا علیست🏴
شهادت امام علی (ع) تسلیت باد
🏴🏴🏴🏴