.
اینا 👆کارهای اولم هست
که ساختم.🤗♨️
بهم نخندینا😜😂
اولش بلد نبودم کلی خراب میشد
اونی که میخواستم نمیشد.
هی نامید میشدم و میخواستم
بزارم کنار اما باز یه ندایی بهم میگفت
تلاش کن درست میشه .
تنها کسی که همش بهم انگیزه
میداد خواهر مهربونم بود
حتی برای فروش هم خیلی
کمک ام کرد
همینجا ازش تشکر میکنم
ودست اش میبوسم
😘😘🌹❤️🥰
خدا گفته تو حرکت کن منم بهت برکت و روزی میرسونم💪
.
.
تا اینکه یه روز
با یه استاد مهربون تو زمینه
خمیر چینی آشنا شدم.
اولش با آموزش های رایگان ایشون
کار درست میکردم.
بعد که تونستم کمی از کارهام
بفروشم و درآمد کسب کنم
تو آموزش های هزینه ای ایشون
شرکت کردم .
به نظرم آموزش دیدن هزینه کردن نیست .
سرمایه گذاری روی خودت هست.
.
.
حالا بعدکلی آموزش دیدن
وتلاش و تمرین کردن
بعد 4سال شده این نتیجه کارهام👆😍🤗
سال ۱۴۰۱ از کلی فروش های مصلی
مشهد سفارش انار ودونه انار گرفتم
وبالاخره خدای مهربون جواب تلاش هام بهم داد.
به کمک خواهر مهربونم
کلی از مجسمه ومگنت وجاخلالی هم خونگی فروختم.
.