.
تا اینکه یه روز
با یه استاد مهربون تو زمینه
خمیر چینی آشنا شدم.
اولش با آموزش های رایگان ایشون
کار درست میکردم.
بعد که تونستم کمی از کارهام
بفروشم و درآمد کسب کنم
تو آموزش های هزینه ای ایشون
شرکت کردم .
به نظرم آموزش دیدن هزینه کردن نیست .
سرمایه گذاری روی خودت هست.
.
.
حالا بعدکلی آموزش دیدن
وتلاش و تمرین کردن
بعد 4سال شده این نتیجه کارهام👆😍🤗
سال ۱۴۰۱ از کلی فروش های مصلی
مشهد سفارش انار ودونه انار گرفتم
وبالاخره خدای مهربون جواب تلاش هام بهم داد.
به کمک خواهر مهربونم
کلی از مجسمه ومگنت وجاخلالی هم خونگی فروختم.
.