هدایت شده از شیخ رمضانی(اسماعیل) 🇮🇷
سلام بر هر کسی خدا مقدر کرده نوشته مرا بخواند
چوب نارفیقی و رفتار ناجوانمردانه مان را در قبال لبنان خواهیم خورد
رهبر شهید انقلاب فرمودند حزب الله لبنان نیروی نیابتی ما نیست بنا به تشخیص و تکلیف خودش عمل می کند.
آنها با اینکه در کشور خودشان مورد اتهام هستند که لبنان را بخاطر ایران وارد درگیری کردند اما ما حاضر نیستیم این رفتار وفادارانه و جوانمردانه آنها را پاسخ دهیم.
آقایان مسئولین فشار آوردند که کشور دیگر توان ادامه جنگ ندارد آتش بس یا سکوت صحنه نبرد پذیرفته شد، حالا هم مواظبند این سکوت شکسته نشود
یکی از شروط آتش بس ، توقف حمله به لبنان بود اما فعلا چشم بستن به شکستن آتش بس و سکوت را به صرفه تر می بینند
تجمعات هم که قرار بود پشتیبان میدان باشد و حافظ میدان باشد احساس تکلیفی برای مطالبه جدی برای لبنان نمی کند.
هنوز شعار همان بزن که خوب می زنی است
اگر قرار شد مقاومت را جبهه یکپارچه ببینیم حمله به لبنان با حمله به خارک فرق نمی کند ولی گویا فرق می کند
۲۵ فروردین ۱۴۰۵
شیخ اسماعیل رمضانی
هدایت شده از محمد مهدی طباخیان
انسجام و وحدت مخلوق رفتار کارگزاران است ، نه محصول پیامها و بیانیهها ...
روی حرفم با جماعت مدعی انقلابی هست
اونهایی که برای لبنان موضع نگرفتند رو به خاطر بسپارید،
اگر یک وقتی خواستند حرفی از #جهاد ٫ #برادری / و هرچی که به #نصرت_جبهه_حق مربوط میشه بزنند ،
بزنید توی دهنشون؛..
هدایت شده از وحید یامین پور
شاید امروز، و در این جنگ آخرالزمانی، حمایت از حزبالله لبنان کلید رمزآلود فتح و پیروزی باشد.
سوره فتح بخوانیم...