𝑯𝒐𝒑𝒆
دیشب اومدم خوشمزه بازی دربیارم و بنویسم (تنها چیزی که امشب تو بخش نرمال بود سرم نرمال سالین بود), ول
ولی واقعا«تنها چیزی که امشب تو بخش نرمال بود سرم نرمال سالین بود»
𝑯𝒐𝒑𝒆
هوالنور میشه گفت تقدیمی(؟) شما آهنگ مورد علاقهتون(یا سریال)+تگ(یا آیدی)اینجا برام میفرستین. منم دوت
نفهمیدم چی باید بفرستم
خلاصه هرچی میدی به منم بده
عارفه
دونسنگ عزیز و کوچولوم
تولدت مبارکه🥹💙💕