سلام بر مزار بی چراغ و تربت بی زائر...
سلام بر پیکر تیر باران شده...
سلام امامِ غریب من💔
*"السَّلامُ عَلَیْك یا حَسَن بْنَ عَلِی الْمُجْتَبی"*
#طرفدار_سید
چرا ترک کردین؟
قرار به بد قولیه؟💔
ناراحت شدم...
منم دیگه ادیت نمیزنم🥺
#گمنام
حَورّاءَ:)🖤✨️
چرا ترک کردین؟ قرار به بد قولیه؟💔 ناراحت شدم... منم دیگه ادیت نمیزنم🥺 #گمنام
اروم باش قشنگمممم🥺
جان من آروم باش
مهم نباشه برات
#طرفدار_سید