eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
188 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
«شیعیان آخرالزمان ندیده به من عشق می‌ورزند؛ اگر آنها بدانند چقدر دوستشان دارم از شوق می‌میرند 💚» - حضرت‌ ولی‌ ِعصر خطاب‌ به‌ ابراهیم‌ مهزیار .
حجاب دارند ولی با صورت آرایش کرده...! حجاب دارند ولی با چادر زرق و برق دار...! داریم به سوی بدعت ها می رویم ، احترام چادری را که به سر داری نگه دار ! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-شهید احمد مشلب🕊 یه چیزی رو هم خودم بگم: حجاب استایل سبکی نبود که حضرت مادر بپسندن🥲🤌🏻 مراقب باش چطوری چادر سر میکنی🥺
عباس‌باب‌الحوائج‌بودنش‌را؛ ازمادرش‌ام‌البنین‌آموخته...
مامذهبے‌ها جنس‌پشتِ‌ویتࢪین‌دین‌اسلام‌هستیم جنس‌هاۍخوب‌، پشت‌ویتࢪین‌گذاشتہ‌میشہ تامࢪدم‌براساس‌اون‌واࢪد‌مغازه‌بشن [ببین‌ࢪفیق‌! جوࢪۍباش‌ڪہ‌بادیدنت‌ نسبت‌بہ‌اسلام‌ࢪاغب‌بشن نہ‌اینڪہ‌ازدین‌زده‌بشن...!]🌸🌿
خیلی‌از‌مادخترا ؛ همیشه‌میگیم‌کاش‌پسرمیشدیم . . که‌میتونستیم‌مدافع‌حرم‌بشیم‌ میتونستیم‌خیلی‌کاراروانجام‌بدیم میتونستیم‌بجنگیم : ) ولی‌‌من‌یه‌صحبتی‌دارم ماپسرنشدیم‌که‌مدافع‌حرم‌بشیم‌ امادخترشدیم که‌مدافع‌چادر‌بشیم✨! ماهمین‌الانشم‌تومیدون‌نبردیم؛ جنگیدن‌که‌فقط باتیروتفنگ‌نیست همین‌که‌توی‌این‌بازاردین‌فروشی‌ وبدحجابی‌باحجاب‌باشی خودش‌یک‌جھاده ؛ شهیدشدن‌که‌فقط‌با خمپاره‌مین‌وتیرنیست . . زمانی‌که‌دلت‌ازطعنه‌وپوزخنده‌های‌ به‌ظاهرروشن‌فکرهامیشکنه‌‌شهیدمیشی ! وخون‌‌همون‌اشکیه که‌ازچشمات‌جاری‌میشه🥲 ؛ پس‌هیچ‌وقت‌نگیددخترانمیتونن‌بجنگن نمیتونن‌شهیدشن . . اگرپسرایه‌باردرمیدان‌نبردن مادختراهرروزدرمیدان‌نبردیم‌ ! اگرپسرایه‌بارشھیدمیشن‌ ماچادری‌ها‌هرروز‌داریم‌ باحرف‌های‌بقیه‌شهیدمیشیم : ))🌱🫀
جهت زیبا سازی چنل😎🤍
دایگو رو کویر نکنید🥺💔 بگین ببینم چه خبر؟ چطورین؟ تابستونتون رو چطوری دارین سر میکنین؟
موافقین معرفی کتاب داشته باشیم؟🤌🏻✨
کویر؟ خیر داریم:(💔🥲
https://eitaa.com/horaal/2083 گمنام آمدم جلسه انجمن اسلامی شهرستان 😥 امیدوارم اگه کاری بهمون سپردن خوب از پسش بر بیاییم😅 ....................... اوخیییی موفق باشی قشنگم☺️❤️ حتما بر میای🥺✨
صدای همو تاحالا شنیدین؟ میشه برامون یکمی قرآن بخونید🥲 یا یه ویسی که صداتونو بشنویم:) ...................... صدای همه رو نه:) متاسفم نمیتونم🥲