یهافسردگیهست،
کهبعدبرگشتنازکربلا
بهوجودمیاد ، کههرموقع
بهساعتنگاهمیکنی
میگیهمینساعت
فلانجابودم(:👩🏼🦯
#طرفدار_سید
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودش میدونه چمه . .💔
#آقایامامرضا
#طرفدار_سید
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیاوبادستایگرمت...
بگیرتوایندستـایسردم❤️🩹!
#طرفدار_سید
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درسته شما برای آمار تلاش نکردین...
ولی من اینکارو واسه امام حسین کردم🥺
کپی آزاد:)
#گمنام
379.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی خوب آمین (مخصوصا اونجایی که گفتم الاهم ارزقنا حرم❤️🩹🥺)
~بِنتُ الحُسین 🌱~
#طرفدار_سید
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی چقدر دلمون براتون تنگ شده..:)💔
#طرفدار_سید
ولـیفقطامـامحسینبودڪہتواین
دنیـابدیهـامونـوگࢪدنگࢪفت؛
تواوندنیـاهـممیگہگࢪیہڪنِمـنبودبزاࢪینبࢪه❤️🩹:)!
#طرفدار_سید
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عمر بن خطاب روزی به ابن عباس گفت: «میدانی چرا آن روز مانع آوردن کاغذ و قلم شدم؟ چون میدانستم رسول خدا (صلّیاللهعلیهوآله) در آن وصیّت میخواهد خلافت و امامت بعد از خود را با علیبنابیطالب (علیهالسلام) بیان کند؛ لذا مانع آوردن کاغذ و قلم شدم!»
شرح نهج البلاغه (ابنابیالحدید)، ج١٢، ص۲۰
#اباناعلی💚|#علیبنابیطالب🌿
#استوری✨
ᯏ🏴 𝗝𝐨𝒊𝐧 𝒕𝐨 𝒘𝒆 𝒄𝐡𝐚𝒏𝒏𝒆𝒍 ↷
◜ֶָ @alghtil_alabarat ֶָ◞⛓
#طرفدار_سید