eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
187 دنبال‌کننده
2هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
وضعیت: {محتاج حرم} 💔
نه حالم خوبه💔 چیزیم نمیخوام... فقط یه چیزی... مثلا بگو، جمع کن بریم قم🥺 بمونیم همونجا...
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب‌شهادت‌ولی‌نعمت‌مون آقاعلی‌ابن‌موسی‌الرضاست . ‌. همون‌کسی‌که‌از‌بچگی‌‌زیر پروبال‌مونوگرفت ونذاشت‌توجاده‌ی‌چه‌کنم‌چه‌کنم ِ‌زندگی تنهابمونیم . . آره..همون‌آقایی‌که‌ایران‌زیرسایه‌ی‌ امنش،ایران‌شد! بازم‌بگم؟همون‌غریب‌الغربایی‌که‌نذاشت‌ تودنیا‌غریب‌بمونیم.. همون‌همدم‌تنهاییامون، امضاکننده‌ی‌جواز‌کربلامون؛ آخرشوبگم،بابارضامون((:❤️‍🩹
خواهرای عزیزم ... ماه محرم و صفر هم تموم شد ما ۲ ماه برای امام حسین گریه کردیم و عزاداری کردیم رخت سیاه تنمون کردیم نذری دادیم و به امام حسین توکل کردیم این ۲ ماهم تموم شد .... امام حسین ممنونم که گذاشتی محرم و صفرت و ببینیم اشکال نداره رامون ندادی حرمت امسال انشاالله سال دیگه میایم حرمت و زیارتت میکنیم اربعین 🥺🥺🥺 امام حسین برای همیشه تو قلب ما جا داری و برای مصیبت همیشه دلمون گرفته است🥺❤️‍🩹 من در این ۲ ماه تمام سعیمو کردم که بتونم یکمم شده دلمونو کربلایی بشه انشاالله خدا از هممون قبول کنه🥲🖤
حلالم کن ، نوکر خوبی برات نبودم : ) حسین جانم❤️‍🩹
شد،شد:)) نشد... اینم میره رو تعداد نشدن های قبلی:) 💔
گریم میگیره از بعضی آدما:) بعضیا که منفعت خودشون مهم تر از دل بقیس.... دورمو گرفتن این آدما.... نجاتم بدین💔...
اگه میشد ذهن همدیگرو بخونیم... خیلی دوستیا شکل نمیگرفت... خیلی دوستیا بهم نمیخورد... اصن خیلی چیزا سر جای الانش نبود... سر جاش بود... 💔
مثلا دوباره مثل قبلنا دور هم جمع شیم:))