گریم میگیره از بعضی آدما:)
بعضیا که منفعت خودشون مهم تر از دل بقیس....
دورمو گرفتن این آدما....
نجاتم بدین💔...
اگه میشد ذهن همدیگرو بخونیم...
خیلی دوستیا شکل نمیگرفت...
خیلی دوستیا بهم نمیخورد...
اصن خیلی چیزا سر جای الانش نبود...
سر جاش بود... 💔
یه جا دیدم یه چنلی خیلی حق میگفت: “سیگار کشیدن نشونهی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده ادم حسابی نیست، ه.ر.ز.گی افتخار نیست، ولنگاری ازادی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن.
#پینار