قسمتی از وصیت نامه یکی از شهدای شلمچه که یکی از دوستان پیدا کردن ...
#طرفدار_سید
میدونےچیه رفیق؟!
ما ها با شہداے گمنام، تو گمنامۍ
مشترڪیم؛
شہید گمنام، پلاڪش رو گم کردہ
و ما، هویتمان را.
#طرفدار_سید
سلام بچها خوبین میشه بی زحمت برام دعا کنید
خیلی نیاز دارم
ممنون میشم اگه دعاکنی طرفدارجونم ✨
.....
سلام عزیزم🥺
خواهش میکنم
انشاالله هرچی خیره اتفاق
بیفته بعد بیای بهم بگی
اتفاق خوبه افتاد🙂🤌
#طرفدار_سید