پیامبراکرمصلیاللهعلیهوآلهفرمود:
"مَنْ اَحْیا لَیْلَةَ الْقَدْرِ حُوِّلَ عَنْهُ الْعَذابُ اِلَى السَّنَةِ الْقابِلَةِ"
کسى که شب قدر را زنده بدارد، عذاب تا سال آینده از او روى می گرداند.
#طرفدارسید
سرتیم حفاظت رهبری گفته :
آقا چند بار گفته بود یعنی هیچ جوری امکان نداره من برم کربلا زیارت؟🙃
الهی بمیرم براتون اقا؛
شرمنده که به خاطر ما نتونستین برین زیارت ولی حالا که با امام حسین همنشینهستید هوای ما ایرانی هارو داشته باشین آقا جانم
حواستون بهمون باشه :>>>
#طرفدارسید
ــ آقاشماعمویمنوندیدید؟
+ عموتکیهپسرم؟
ــ اونکههرشببرامونغذامیاورد و باهامونبازیمیکرد.
+ پسرماودیگرنمیاید
ــ نه اوبایدبیایدخبرخوشیبرایشدارم
+ چهخبری ؟!
ــ خبرِ کشته شدنِ [علی] را💔
میدانمخوشحالمیشود
هرشبمنومادرم که او را نفرین میکردیم
او هم نفرینشمیکرد
+ مرگِعلیراجلویاو آرزوکردهای ؟؟؟
ــ آری ،همیشهکهغذامیآورد ،
جلویشعلیرانفرینمیکردم ؛
اوهم دستهایش را بالامیبرد
و میگفت :
[ خدایا ، مرگِ علی را برسان :) ] .
#طرفدارسید
عزیزان از اونجایی که
ناشناس ابزارک اذیت
میکنه و هرروز مجبورم
عوضش کنم یه ناشناس
جدید زدم :>>>
از این به بعد به این
https://daregooshy.ir/secret/85174066
پیام بدید🥺🤌
داخل بیوگرافی هم لینکشو
گذاشتم:>>>
حَورّاءَ:)🖤✨️
عزیزان از اونجایی که ناشناس ابزارک اذیت میکنه و هرروز مجبورم عوضش کنم یه ناشناس جدید زدم :>>> از این
بعد اگر پیامی دادید که خواستید من تو خود ناشناس جوابتونو بدم زمانی که صفحه چپ صفحه
و بکشید جواب و پیام هاتون
مشاهده میشه🥺🤌
#طرفدارسید
سلامممممممممم طرفدار جان خوبییییی 💚💚دلم برات یه ذره شده بود هی که میومدم پیام بدم نمیومد. طرفدار تو میری توی اجتماع ها؟ همینطوری پرسیدم من خیییلیییی دوست دارم برم ولی متاسفانه نمیشه. من روزی که آقا شهید شد اون روز وقتی تازه از خواب بیدارشده بودم بعد گفتم بیام بزنم تلویزیون ببینم از جنگ چه خبره که...... اولش رفتم تو شک گفتم مگه میشه ولی بعدش زدم زیر گریه. واسه انتخاب رهبر هم داشتم دعا جوشن کبیر می خوندم بعد وقتی تموم شد یهو رهبر جدیدو گفتن هنگ کردم ولی خوب بهتر شد چون پسر رهبرمونه و خودش جاشو گرفت و امیدوارم راه رهبرمون رو ادامه بده 🍒 #خادم مدینه حسن
.....
سلااام عزیزممم خوبیی؟🥺
منمهمینطور از این به بعد
تو این لینک جدیده پیام بدید:)
بله من تازه الان اومدم خونه:>>
آره واقعاااا خیلییی هم سخت بود هم دردناک انشاالله اقا سید
مجتبی بتونن راه پدرشونو
به بهترین شکل ادامه بدن🙂🤌
#طرفدارسید
راستی طرفدار دیشب که نشد ولی اگه میشه فردا که دوباره شب قدره دعام کنی. ممنون 🦋
..........
من برا همتونچه بگید و
چه نگید دعا میکنم عزیزم🥺🦋
#طرفدارسید