هر چند حال و روز زمین و زمان بد است ؛
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد🫀است...!
#امام_رضا
گفتم:
"خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست.
حرف v یکی از حروف انگلیسی است:
حرف اول کلمهی ویکتوری.
ویکتوری یعنی پیروزی.
مال آمریکاییهاست.
علامت پیروزی ما ایرانیها،
مشت گره کرده است."
✍🏻 از کتاب لحظههای انقلاب
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥چهارشنبه دشمن سوزی💥
تفریح امسال چهارشنبه
دشمن سوزی تو اسرائیل...
⭕️ فوری
✌️🏻امشب حماسه ای دیگرخلق میکنیم
🚩 وعده ما ساعت ۱۷
🇮🇷 میادین ومحله های شهر
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 چرا حضور مردم در میدان لازم است؟
💻 Farsi.Khamenei.ir
سلام عزیزم خوبی؟ انشاءالله که همییشه خوب باشی! دیشب همتونو دعا کردم باورکنید باهاش اشک میریختم انقد دعا کردم که حتا خواب دیدم توی حرم انیس النفوس نشستم و همه مردم ایران رو دعامیکردم🥹 أتمنة لكُم ألسعادة و ألصِحة و ألسلامَة لِوَطن أيران❤️🔥 أحنه ندعي لكم دائمن تكونون حدر بيرق ألزهرا سلام الله عليها🥲 أنتم هم أدعو لنا لأ تنسوووون🤲🏻
...............
سلام عزیزمم ممنونم
خودت خوبیی؟🥲🤌
شکرا لک یا حبیبتی ، انشاالله کلکم عن السلامه نعیشون احنه اهوای احبکم و ندعیکم انشاالله جمهوریه السلامیه الیرانیه مع النصرکم الاول اهوای الشکرلکم المساعدتکم لهذه الحرب و الثانی انشاالله نحن المنتصرون و العلم الدین و الحب الامام الحسین (ع) و اهل بیت الطاهرین العطی من الامام العصر و الزمان اهوای ندعینه
حبیبتی شکرا🥲🤌✨
آحنه فی کل مرأة ذاکرینکم یا أعزتی ❤️🔥 ألله یخلي ألجمهوریهٔ ألأسلامیهٔ و سیدمجتبي الخامنئی❤️🔥❤️🔥
...........
یا بعد گلبی
فدوه اروحلیچ🥲🤌
شکرا یا بعد گلبی انشاالله الله یخلی مقاومت الحشد الشعبی العراق و الایران و العراق لا یمکن الفراق اهوای احبیکم
و سلیمنه علی الکل الشعب العراق🥲🎀🤌