eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
187 دنبال‌کننده
2هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
سردار رادان : چهارشنبه سوری خیابونو ول نکنید...🇮🇷🇮
سلام عزیزم خوبی؟ انشاءالله که همییشه خوب باشی! دیشب همتونو دعا کردم باورکنید باهاش اشک میریختم انقد دعا کردم که حتا خواب دیدم توی حرم انیس النفوس نشستم و همه مردم ایران رو دعامیکردم🥹 أتمنة لكُم ألسعادة و ألصِحة و ألسلامَة لِوَطن أيران❤️‍🔥 أحنه ندعي لكم دائمن تكونون حدر بيرق ألزهرا سلام الله عليها🥲 أنتم هم أدعو لنا لأ تنسوووون🤲🏻 ............... سلام عزیزمم ممنونم خودت خوبیی؟🥲🤌 شکرا لک یا حبیبتی ، انشاالله کلکم عن السلامه نعیشون احنه اهوای احبکم و ندعیکم انشاالله جمهوریه السلامیه الیرانیه مع النصرکم الاول اهوای الشکرلکم المساعدتکم لهذه الحرب و الثانی انشاالله نحن المنتصرون و العلم الدین و الحب الامام الحسین (ع) و اهل بیت الطاهرین العطی من الامام العصر و الزمان اهوای ندعینه حبیبتی شکرا🥲🤌✨
آحنه فی کل مرأة ذاکرینکم یا أعزتی ❤️‍🔥 ألله یخلي ألجمهوریهٔ ألأسلامیهٔ و سیدمجتبي الخامنئی❤️‍🔥❤️‍🔥 ......‌..... یا بعد گلبی فدوه اروحلیچ🥲🤌 شکرا یا بعد گلبی انشاالله الله یخلی مقاومت الحشد الشعبی العراق و الایران و العراق لا یمکن الفراق اهوای احبیکم و سلیمنه علی الکل الشعب العراق🥲🎀🤌
ماشاالله علی الجمعیت🙂🤏🖤
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ناگهان دلم یادتان افتاد و شکست💔 وای که چه بد سالی بود ۴۰۴ و چه عزیز تر از جانان داشتیم :)))
یاحبیبت روحي شكرا لك يابيتي احنه اكثر نحبكم و ندعي لكم🤲🏻🤲🏻 الله يخليكم و ألله يسلمك 😇 ............. شکرا لکم الله یسلمیکم🙂🤌 کل یوم اختبرلی من حالکم🥲
امشب حمله ها تو تهران خیلییی شدیده ولی نباید کم آورد اونا میخوان مردم بترسن خیابون خالی شه!!!
سلام عزیزم خوبید؟ والله مردم ایران خیلی بامقاومت وقوی هستن وواقعا دم شما گرم آفرین به غیرتتون رو کشورتون این شڪلی پیش برید سيد الشهدا مع الايرانيون👌🏻 ................ سلام عزیزمم ممنونم شما خوبییی؟🙂🤏 ممنونم از لطفتون الحمدالله زیر سایه امام رضا و خواهرشون هستیم🥲:) انشاالله مع الدعائکم:>>>
اسئل فد سوال حبیبتی؟! انتي مو ایرانیه بس تعرفی اللغة العربیه؟ صح انتی من وین حبیبتی؟ سامحیني اسئل😅❤️‍🩹 منم فارسی بلدم🥲😅. ........... علی عینی ، لا هذا الحچی شنو می خالف هل سوال عدیچ اسئلنی🙂🤏 انی لا ایرانیه انی عربیه و من العراق و نعیش فی الیران انی من بصره اتی من وین؟؟🥲 اهااا عزیزممم🥺🤏🎀
سلاممم گلمم خوبی عزیزم؟ میشه بپرسم شماکه اینترنت و فیلترشکن دارید و استوریای سید رو میبینید، سید وحاجی نمیگن که محفل ستاره ها فصل ۲ظبطش ادامه پیدا کرد یانه؟ پخش میشه نوروز؟ .‌‌‌‌........ سلام عزیزدلمم خوبیی؟🥺 نه هنوز از طرف هردو اساتید خبری از محفل ستاره های ۲ نیست خبری شد اطلاع میدم🥲🤏