https://eitaa.com/horaal/6530
ببخشید یعنی چی به خاطر حجاب ؟
........
بخاطر اینکه قم وضعیت
بهتری از لحاظ اسلامی
داشته🥺🤌
ما لَنا غَیرُ دَفتر مِن شعر کُتِبَت بِالدَمی عَلَی الاوراق🥺🤏
اسلام علیک یامحبوب .. او جُعلتُ فِداکِ یا بانو ..🥺
سلام جانم خوبی ؟ میگن محفل یه حامینی قشنگ داشت من ندیدم میشه شما بزارید ؟
..........
سلام عزیزم ممنونممم
خودت خوبیی؟🥲🤏
کدوم بخش؟؟؟؟
محبینو چک کن اگه
چیزی موتده بود بگو
بگردم دنبالش🥺🫂
-دیگـرانرا،اگرازماخَبـرینیستچـهباك
نازنینـاتوچرابیخَبـرازماشـدهای؟...
با سلامی به سوی گنبد نورانی تو
حال هرکس که غمی داشته جا میآید ..
#السلاموعلیکیاضامنآهو✨