-دیگـرانرا،اگرازماخَبـرینیستچـهباك
نازنینـاتوچرابیخَبـرازماشـدهای؟...
با سلامی به سوی گنبد نورانی تو
حال هرکس که غمی داشته جا میآید ..
#السلاموعلیکیاضامنآهو✨
فراموشنشہ...
یہصلوات،
برایظهوروسلامتیآقامونصاحبالزمان..)🙂❤
#دعای_فرج
#مناجات
#وداع_با_ماه_رمضان
آنها که مأیوسند در آماج طوفانها
«لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله» است با آنها
مادر به اشک چشم طفلش رحم خواهد کرد
پس شستشو دِه چشم دلها را ز عصیانها
وقتی که تنها آینه همصحبت آب است
آیا کنارت هست جای ما پشیمانها ؟
هرچند پشت در نشستن هم مرا کافیست
بالای مهمانیست اما جای مهمانها
محبوس ماندم بین زندان هوسهایم
پس کِی رهایم میکنی از بند زندانها ؟
با آبرویم کاش وا میشد گره از خلق
افسوس وا کردم برای خویش دکانها
با تُرشرویی سرکه در جام عسل کردم
فاسد شده از خُلقوخویم شهد ایمانها
اما مرا گرمِ قنوت عشق میدیدی
وقتی زمستان بود و گفتم زیر باران، ها
تا سفرهدار این ضیافت حضرت مولاست
در را به روی ما نمیبندند دربانها
ذکر امیرالمومنین تسکین هر درد است
آری به قربان امیرالمومنین، جانها
آنها که بین بزم روضه اشک میریزند
محشر نمیگِریند، میخندند گریانها
گودال بود و تشنگی و دِشنهی دشمن
فرزند زهرا بود و فرزندان شیطانها
محکم سنان با نیزهاش قرآن تَورُق کرد
غلطید آقا پیش چشم نامسلمانها
وقتی صدای نالهاش پیچید در صحرا
حتی برایش گریه میکردند حیوانها
کاش از کنار علقمه عباس میآمد
یا اینکه میگفتند امشب مرثیهخوانها:
هنگام جان دادن برادر بود دلدارش
آری سرش بوده است بر دست علمدارش...
#محمد_زوار ✍
•
•
خواستم ذره ای از هُرم عطش را بچشم
اینچنین بود که یک ماه عطشناک شدم
شک ندارم که به حـــق عطــــش لبهایت
عاقبت در سحر بیست و نهم پاک شـدم
#سحر_بیست_و_نهم #ماه_رمضان