eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
187 دنبال‌کننده
2هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
فراموش‌نشہ‌... یہ‌صلوات‌، برای‌ظهور‌و‌سلامتی‌آقامون‌صاحب‌الزمان..)🙂❤
سید مجتبی ❤️‍🔥🇮🇷
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید امیر محمد علی محمدی❤️‍🩹
آن‌ها که مأیوسند در آماج طوفان‌ها «لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ‌ الله» است با آن‌ها مادر به اشک چشم طفلش رحم خواهد کرد پس شستشو دِه چشم دلها را ز عصیان‌ها وقتی که تنها آینه هم‌صحبت آب است آیا کنارت هست جای ما پشیمان‌ها ؟ هرچند پشت در نشستن هم مرا کافیست بالای مهمانیست اما جای مهمان‌ها محبوس ماندم بین زندان هوس‌هایم پس کِی رهایم میکنی از بند زندان‌ها ؟ با آبرویم کاش وا می‌شد گره از خلق افسوس وا کردم برای خویش دکان‌ها با تُرش‌رویی سرکه در جام عسل کردم فاسد شده از خُلق‌وخویم شهد ایمان‌ها اما مرا گرمِ قنوت عشق می‌دیدی وقتی زمستان بود و گفتم زیر باران، ها تا سفره‌دار این ضیافت حضرت مولاست در را به روی ما نمی‌بندند دربان‌ها ذکر امیرالمومنین تسکین هر درد است آری به قربان امیرالمومنین، جان‌ها آنها که بین بزم روضه‌ اشک می‌ریزند محشر نمی‌گِریند، می‌خندند گریان‌ها گودال بود و تشنگی و دِشنه‌ی دشمن فرزند زهرا بود و فرزندان شیطان‌ها محکم سنان با نیزه‌اش قرآن تَورُق کرد غلطید آقا پیش چشم نامسلمان‌ها وقتی صدای ناله‌اش پیچید در صحرا حتی برایش گریه می‌کردند حیوان‌ها کاش از کنار علقمه عباس می‌آمد یا اینکه می‌گفتند امشب مرثیه‌خوان‌ها: هنگام جان دادن برادر بود دلدارش آری سرش بوده است بر دست علمدارش...
• • خواستم ذره ای از هُرم عطش را بچشم اینچنین بود که یک ماه عطشناک شدم شک ندارم که به حـــق عطــــش لبهایت عاقبت در سحر بیست و نهم پاک شـدم
- حالمان‌خراب‌است‌، نظری‌کن‌به‌‌دل‌خسته‌ی‌ما! -
سلام خواهر🤍 خوبی ؟؟ طرفدار جونمم والا یک سوال داشتم که خیلی مهمه خواستم کمکم کنید البته اگه راجبش اطلاعاتی داشتید بچه های کانال هم اگه شما میدونستید جواب سوالم رو ممنون میشم جواب بدید 🤍‌ سوالم اینه من برای انتخاب رشته واقعا بین دو رشته موندمممم هر دوتاش رو دوست دالممم یکیش تجربیه و یکی هم ریاضی فیزیک به خلبانی خیلی علاقه دارم نمیدونم باید کدوم رشته رو بردارم ( ر برای ریاضی فیزیک باید ریاضیمون خوب باشه من که ریاضیم عالی نیست به اون حدود 😅😂ولی علاقه ام به این رشته . 🤍) راستییی خواهرکم شما خودتون چه رشته ای رو دوست دارید ؟؟؟؟🤍 ببخشید طرفدار پیامم طولانی شد . ولی واقعااا پاسختون میتونه کمکم کنه قربونت برمممم ممنون ❤️‍🩹 .............‌ سلام عزیزممم ممنونمم خودت خوبیی؟🙂🤌 نگاکن عزیزم برو سمت رشته ای که هم علاقشو داری هم استعدادشو داری سمت رشته قلبیت برو به این فکر نکن اگه این رشته و برم اطرافیانم چی میگن به هدف قلبت برس🙂🤌 من نمیدونم منم بین دوراهی گیرکردم🥺🥺😂😂💔 خواهش میکنم عزیزمم:))
پسری‌که‌من‌قرار‌تربیت‌کنم.. سرباز‌مولا‌ُ‌خادم‌مردم‌ایران‌ِ✌️🏻