امسال که گذشت برام سال خیلی عجیبی بود خیلی درس بهم داد خیلی جاها بهم سخت گذشت امسال سالی بود که من با آدم های زیادی آشنا شدم و خیلیا اونی نبودن که نشون دادن و خب خیلی سرشون اذیت شدم ولی تمامی این ها ارزش اینو داشت که رفیق خوب زندگیم و عزیزترین زندگیمو پیداکنم🙂🤌
امسال سالی بود که توش خندیدم ، گریه کردم ، سختی کشیدم ، درد کشیدم و....
اما یک سال بزرگتر شدم تجربم بیشتر شد و خداروشکر بابت اینکه حب به اهل بیتم هنوز
موندگاره و همیشگیه🙂🤌🎀
خیلیا و از دست دادیم و شهید شدن و خیلیا نقش خیلیی قشنگتر و موثر تری تو زندگیم پیدا کردن و تونستم امسال قاری شم🙂🫂🥺
ممنونم از عزیزانم که کنارم بودن
حالم بد بود کنارم بودن کمکم کردن و بهم امید دادن🙂🫂
از همه شما ممبر های عزیزمم
ممنونم که خواهرانه کنارم هستین و بهتون عادت کردم
و واقعا دوستون دارم
و از صمیم قلبم براتون ارزوی
موفقیت و سال خوب میکنم✨
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در روز آخررمضان دعایی دارم💔 . . .
#ماه_رمضان|#امین_قدیم
سلام عزیزان🖤✨
اومدم بگم تو این ایام که عطرِ بهار با عطرِ بندگیِ عید فطر گره خورده، دلم خواست یادی ازت کنم.
امیدوارم سالِ جدید برات پر از نگاهِ ویژه ارباب باشه؛ همون نگاهی که گرههای کور رو باز میکنه و دل رو بهاری نگه میداره.
انشاءالله امسال قسمت بشه، زانو بزنیم کنارِ ضریح و واسه تمومِ آرزوهای قشنگمون دعا کنیم. دلم روشنه که سالِ پیشِ رو، سالِ استجابتِ دعاهایِ توئه، رفیق.عیدت مبارکِ قلبِ مهربونت باشه. دعاگویِ همدیگه باشیم. ✨📿
به نام خدای سید علی حسینی خامنهای و تمام شهدای مظلوم وطن🦋
[حوِّل حالَنا بظهور الحُجَّه]
ان شاءالله که ۱۴۰۵ براتون سراسر خیر باشه...
جوری که برای یادآوری اتفاقات قشنگ بگید همه چی از ۱۴۰۵ شروع شد🤍
سلام خواهرکم خوبی مهربونم ؟ عيدت مبارک البته عید حماسیت مبارک حوراء خانوم
........
سلام عزیززمممم خوبیی؟🙂
ممنونممم عید شماهم مبارک
باشهه انشاالله سال عالییی
داشته باشیم✨
سلامم طرفدار سید عزیز خوبید ؟؟ سال نو مبارک عزیزدل ۱۴۰۴ با تموم خوشی هاش و بدی هاش تموم شد 🤍 امیدوارم سال ۱۴۰۵ پر از حال خوب و اتفاقات قشنگ براتون باشه در کنار عزیزانتون 🤍 عیدتون مبارک باشه قشنگامم🤍 # پناه
........
سلااام پناه جانم خوبیی؟🙂
ممنونم عزیزمممم
همچنینن😊✨✨🦋
تصویر هوایی از حضور باشکوه و میلیونی زائران حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال جدید
@CyberMedia