5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بـالــعـراقــــــی: گــــواهــــــم اللـــــــهٔ😍❤️🔥
بالفارسی : خوش آمدی😍❤️🔥
#إسـتـوري.
#طرفدار_سید
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مو بشر حبیتهٔ من ذاتی
کوکب نزل من رب سماواتی🤏🏼🥲🤍
#إسـتـوري.
#طرفدار_سید
میدونم اربعین پیشت نیستم ولی
هنوز نگفتم که امسال نمیام پیشت
میدونی که چقدر امسال دلم تنگهبرات
عمو ابوالفضل امسال به دادم میرسی
.............
الهییییی🥺❤️
#طرفدار_سید
•جِسمَم اینجاست وَلی روحو رَوانَم آنجا
چِقَـدر ؋ـاصِلـہ انـداختـہ از مَن تا مَن💔
#گمنام
ما به مکانی برای بلند گریه کردن نیازمندیم .
اگر آغوش شما باشد که چه بهتر : )
- بابا رضا جانم .
#طرفدار_سید
ولی خودمونیم آقای ِامام رضا ؛
ما هرکاری هم کردیم ، تهش گفتیم
اگه همه ولمون کنن ، امام رضا رو داریم !
آقایامامرضا ..
برون نمیرود از خاطرم خیالِ وصالت ؛
اگر چه نیست وصالی ولی خوشم به خیالت : )
#طرفدار_سید
-
اره بابا رضا ؛
من دیگه هیچ اميدي ندارم ، میدونم دست خالی برم نمیگردونی ..
بابارضا ، قسمت میدم به جوادت ..
من اربعین جا بمونم میمیرم آقا
من تحمل دوري ندارم ..
ولی بابا دلتنگی قلب ادم ُتیکه تیکه میکنه .
ولی صاحب ِ کلمهی پناه تا ابد امام رضاست ؛
آقا پناه اوردم به حرمت ، به مشهد قشنگت ...
بزرگی میگفت :
اگه جایی راهت ندادن ، برو در خونه امام رضا ، اونجا همه رو راه میدن : )))
بابايي ؛
گرهام اربعین ِ ، گرهام جاموندن ِ
آخ بابا جونم ؛
تو ك آخر گره رو وا میکنی ، پس چرا امروز و فردا میکنی ..
#اربعین | #امام_رضا .
#طرفدار_سید
بیا باهم بریم کربلا ،
اون لحظهای رو تصور کن ك رسیدی کربلا ؛ و چشات اینجوری میبینه گنبد
#طرفدار_سید