eitaa logo
مهندسی ذهن استاد نیلچی زاده
10.8هزار دنبال‌کننده
23.1هزار عکس
20.7هزار ویدیو
395 فایل
وارث عاشورا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅توطئه در توییتر علیه ایران ! 📍اگر می‌خواهید با پشت پرده اعتراضات این روزهای عراق بیشتر آشنا شوید، حتما این کلیپ را ببینید....
🔴چرا پرچم آمریکا را آتش می زنیم؟ آیا این کار توهین به ملت آمریکا نیست؟ 1️⃣آتش زدن پرچم آمریکا اختصاص به مردم ما ندارد و بارها پیش آمده در تظاهرات ضد آمریکایی در سایر کشورها یا هنگام سفر رئیس جمهور آمریکا به کشوری، مردم بخاطر نفرت از سیاست های آمریکا، پرچم آن را آتش می زنند. جالب است که این اتفاق چند مرتبه در خود آمریکا هم افتاده! مثال: آتش زدن پرچم آمریکا در جنبش‌ تسخیر وال استریت (۲۰۱۱) آتش زدن پرچم آمریکا در اعتراض به روی کار آمدن ترامپ(۲۰۱۷) آتش زدن پرچم آمریکا قبل از آغاز مراسم جشن استقلال آمریکا در مقابل کاخ سفید (۲۰۱۹) آتش زدن پرچم آمریکا در یونان همزمان با سفر پمپئو (۲۰۱۹) آتش زدن پرچم آمریکا در فیلیپین (۲۰۱۷) در کشورهایی مثل عراق، لبنان،... نیز بارها این اتفاق افتاده. 2️⃣پرچم آمریکا با پرچم ما تفاوت دارد. این پرچم نماد انقلاب سرمایه داری آمریکاست که اتفاقا هیچ ربطی به مردم آمریکا نداشت. درحالیکه پرچم ما نماد انقلاب مردم ایران است. 3️⃣پرچم نماد حاکمیت و در نتیجه نماد سیاست های یک حکومت است. سیاست های حاکمیت آمریکا مبتنی بر اشغال و استعمار و کشتار و دسیسه و...است. فقط درباره کشور ما ده ها جنایت آشکار و مستند در سابقه ی این حکومت است که اصلا هم اختصاص به انقلاب اسلامی ندارد. اتفاقا نخستین قربانی نظام سرمایه داری آمریکا خود مردم آمریکا هستند. چنین حاکمیتی با چنین سابقه ای که اختصاص به یک یا دو دولت هم ندارد و همواره وجود داشته، نباید در دنیا تحقیر شود؟ 4️⃣آتش زدن پرچم آمریکا یک رسانه است. رسانه ای که وقتی دژ رسانه ای غرب اجازه ی چرخش درست اطلاعات و حقایق دنیا را نمی دهد، مردم دنیا بالاخص مردم آمریکا را بیدار کند تا این سوال را از خود بپرسند که چرا این کشور اینقدر منفور است؟ آیا نباید مردم آمریکا نسبت به این نفرت و دلیل آن آگاه شوند و از حاکمان خود دلیلش را مطالبه کنند؟ 5️⃣آتش زدن پرچم آمریکا معمولا تحت مناسک مردمی و در مراسمات ملی انجام می شود نه توسط دولت های جمهوری اسلامی. بحث یک نفرت مردمی ست نه اقدامی در حوزه ی سیاست خارجی. این بُعد مهم ماجراست. 📝
🌙 شب‌نوشت 🌙 ⭕️ سؤال: چرا دشمنان و فتنه گران در فتنه های اخیر بر روی حضور «زنان» در تجمعات اعتراضی سرمایه گذاری بسیاری می کنند؟ ❇️ پاسخ: دست کم به ۷ دلیل. ⏪ کشاندن زنان به عرصه ی اعتراضات، علی الظاهر نشانه ی خوبی برای «اجتماعی» نشان دادن تجمعات علیه حکومت به شمار می آید. ⏪ زنان طبیعتا کمتر مورد ظن خرابکاری قرار می گیرند و به همین علت می توانند راحت تر و آسوده تر کار خود را به پیش ببرند. ⏪ با توجه به قوی تر بودن عواطف در زنان نسبت به مردان، آسان تر می توان آنان را مدیریت نمود. ⏪ در فهرست مجرمان سابقه دار، اسامی زنان خیلی کمتر از مردان است و لذا تعداد زنانِ در اصطلاح «سفید» بیشتر هستند و این کار شناخت عوامل خرابکار را برای نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دشوارتر می کند. ⏪ در صورت برخورد نیروهای امنیتی، سوژه های خوبی برای مظلوم نمایی و تحریک عواطف و احساسات جهت «ظالم» معرفی کردن حکومت و به خیابان کشاندن افراد بیشتری از عامه ی مردم به شمار می آیند. ⏪ حضور زنان می تواند به حضور خانوادگی در عرصه ی اعتراضات تبدیل شود که وجهه ی اعتراضات را مشروع تر جلوه می دهد. ⏪ ایجاد جاذبه ی جنسیتی برای افزایش حضور مردان در تجمعات.
هدایت شده از سپاه سایبری
14.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حاشیه‌های دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب 🔴آنتی_آمد_نیوز 👉 http://eitaa.com/joinchat/2654732298C5cf9e46afa
🔸 روایت «حضرت آیت الله خامنه‌ای» در خصوص ماجرای جشن مشترک شیعه و سنی #هفته_وحدت
هدایت شده از موسسه مصاف
5.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ اعتراف به ظهور منجی 👤به اعتراف مفتی بزرگ اهل سنت شیخ کبیسی : دنیا در انتظار رهبری از اهل بیت علیهم السلام از فرزندان امام صادق و باقر علیهم‌السلام ، ظهور او را نزدیک میبینم. ✅ @Masaf
هدایت شده از کانال حسین دارابی
آقا تعجب نکنید در مسأله وحدت شیعه وسنی خیلیا کوتاه نمیان و حرف خودشونو میزنن، حرف ائمه رو هم گوش نمیدادن تو این موضوع ابوحنیفه می‌گه: در زمانی که هنوز جوان بودم به مدینه رفته و خدمت محمد بن علی‌حضرت باقر(ع) رسیدم. سلام کردم، گفتم من از دوستان شما و اهل کوفه هستم. حضرت فرمودند: اهل کوفه ممنوع شده‌اند که با ما تماس بگیرند (اختناق سیاسی زیادی در کوفه وجود داشته است، زیرا شیعه ها در کوفه بودند و حکومت، اهالی آنجا را از تماس با ائمه منع کرده بود). ابو حنیفه گفت من از دوستان شما هستم. حضرت فرمودند: اینجا ننشین زیرا اسباب زحمت می شود. ابوحنفيه گوش نکرد و عرض کرد دوستان شما در کوفه به بعضی از خلفا اهانت می کنند. شما آنان را از این کار منع فرمایید. حضرت فرمودند: من به آنها گفته ام ولی گوش نمی کنند. عرض کردم: چرا گوش نمی کنند؟ شما امام و پیشوای آنان هستید. امام فرمودند: آنها هم مثل شما هستند؛ شما خود را از دوستان ما می‌دانید، اما وقتی به شما گفتم اینجا ننشين، اهل کوفه نباید با ما تماس بگیرند، گوش نکردی و نشستی. کتاب ندای وحدت، واعظ‌زاده خراسانی ص142 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
#جهاد_ادامه_دارد ... 🌷 امام خامنه ای: هركس در راه #روشنگرى فكر مردم تلاش كند، از يك انحرافى جلوگيرى كند و از يك سوء فهمى مانع شود، چون در مقابل دشمن است، #جهاد است.
🔴وحدت با تبری منافات ندارد در مساله وحدت باید حد و مرز‌ها رو بشناسیم تا دچار اشتباه و افراط و تفریط نشیم. از دو جنبه این موضوع رو بررسی می‌کنیم. ۱_اعتقاد(یک امر درونی) ۲_ عمل و رفتار (یک امر بیرونی) خیلیا این دوتا رو باهم اشتباه می‌گیرن. در اعتقاد ما با اهل‌سنت اختلاف داریم. اختلاف اساسی. و هیچوقت هم کوتاه نمیایم. و از آنچه اونا اعتقاد دارن بیزاری می‌جوییم. این یک مساله اعتقادیه نه عملی و رفتاری. این بحث‌های زیادی که بین موافقا و مخالفای وحدت اتفاق می‌افته بخاطر همینه. چون مساله اعتقادی رو میاریم تو عمل و تبدیل می‌کنیم به رفتار زننده. تبرّی و بیزاری یک امر قلبی و درونیه و خیلی مهمه. از فروع دین ما هست. کسی که تو تبری و تولی مشکل داشته باشه. نمازش هم قبول نمیشه. حالا در عمل و رفتار با اهل‌سنت و حتی دیگر ادیان باید چطور برخورد کرد؟ امام صادق(ص) به زیدبن حشام دستورداد: با غیرشیعه معاشرت کنیم، به دیدارشان برویم، از مریض‌هایشان عیادت کنیم و در تشییع جنازه‌هایشان حاضر باشیم...تا بگویند جعفر چه خوب مردمی را تربیت کرده است (وسایل‌الشیعه ج۸ ص۴۳۰) یعنی اعتقادت رو تو دلت نگه‌دار. بیزاری از اعتقاد اشتباه دیگران هم داشته باش ولی تو عمل بهترین رفتارو داشته باش. چرا؟ زندگی شیخ‌زکزاکی رو بخونید و این‌که چه‌جوری این‌همه افرادو تو نیجریه شیعه کرد. یکی از کارهایی شیخ زکزاکی می‌کرد این بود. می‌رفت تو روستاهای سنی‌نشین مشکلات مردم رو برطرف می‌کرد. مردم میپرسیدن شما کی هستی. میگفت مگه مهمه کی باشم؟ من مسلمونم شماهم مسلمونی. بعدا مردم می‌فهمیدن ایشون شیخ زکزاکی بوده. خیلیا همینطوری شیعه شدن. بدون هیچ بحث علمی. اصلا از این بالاتر تو جنگ سوریه خیلی جاها سنّی نشین بودن. خیلی از شیعیان که مدافع حرم بودن برای نجات اهل‌سنت جونشون رو فدا کردن. چرا؟ این هیچ منافاتی با اختلاف اعتقادات و تبرّی از عقیده اونا نداره. از لحاظ اعتقادی و قلبی یه جور باید بود. از لحاظ عملی و رفتاری یه جور. اگر خیلی دلمون برای مظلومیت اهل‌بیت می‌سوزه. بریم از لحاظ علمی و عملی خودمونو قوی کنیم تا بتونیم ازشون دفاع کنیم‌ و دیگران رو جذب تشیع کنیم. خیلی بده که بعضی ازماها نمی‌تونیم برای خودمون ولایت وامامت امیرالمؤمنین رو ثابت کنیم چه برسه برای مخالفان خودمون. چون سخته. ماها هم از کارهای سخت بیزاریم. ✍ حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق: ⬅️ آن روزی که داعش به دروازه های بغداد رسید این ایران بود که در کنار عراق ایستاد / آن هایی که شعار خروج ایران را سر می‌دهند خوراک فکری خود را از کجا می‌گیرند؟!
✔️ جرم حداد عادل چیست؟ ✍سرمقاله روزنامه جوان -عبدالله گنجی روزی که مصاحبه همسر حداد عادل به موجی در انتقام از انقلاب اسلامی و یکی از خواص آن تبدیل شد و اصلاحیه آن هم تأثیری در شکستن این موج نداشت به ذهن نگارنده آمد که این سناریویی غیرمعمول و غیرطبیعی است. خصوصاً وقتی فردی معلوم‌الحال که به «نئو تجدیدنظرطلبی» رسیده است ۹ توئیت در ۴۸ ساعت علیه حداد عادل و خانواده او به بدترین شکل تخریبی نوشت، در سناریو بودن صحنه تردید نکردم. اما آنچه موجب شد نگارنده در این زمینه دست به قلم ببرد داستان جالبی است. جمعه شب به‌کلی بی‌خواب شده بودم. هرچه تلاش کردم خواب به سراغم نیامد؛ یا از دارو بود یا چرت روز جمعه و یا... ساعت ۴ صبح از وصول به خواب ناامید و سراغ گوشی تلفن همراه رفتم، در شبکه اجتماعی اولین پستی که به چشم خورد کلیپی هشت، نه دقیقه‌ای از خانم علینژاد علیه حداد عادل و خانواده‌اش بود. این زن که شرف، انصاف و حیای زنانه را قی کرده است و در تریبون‌های شیطان به زشت‌ترین شکل دریدگی و طنازی می‌کند، چنان این خانواده را به سخره گرفته بود که با خود گفتم ظلم فقط خوردن بیت‌المال و شکاف فقر و غنا نیست که حرمت مسلمان چه می‌شود؟ با خود گفتم حداد عادل در واپسین دهه‌های حیات دنیوی است اگر قرار است فردای رحلتش قدیس‌نامه‌ای (به رسم فرهنگ معروف به مرده‌پرستی) برایش بنویسم چرا اکنون ننویسم؟ و اگر قرار است به مرده‌پرستی متهم شویم اتهام زنده‌پرستی و روی دیگر آن اتهام چاپلوسی و تملق‌گویی اولی‌تر است. باید به این فرهنگ برسیم که مثلاً نمی‌شود شهیدان باکری، خرازی، همت، کاظمی و... را اسطوره‌هایی دست‌نیافتنی و بر بال ملائک دانست، اما همترازان زنده آنان همچون رضایی، صفوی، قالیباف، جعفری و قربانی را به بدترین شکل ممکن به هجو و سخره گرفت. باید یاد بگیریم زنده‌ها را هم ارج نهیم و، اما بعد... جرم حداد عادل واقعاً چیست؟ سرمایه‌گذاری فرهنگی به جای سرمایه‌گذاری اقتصادی واجد نکوهش است؟ حداد عادل تجربه ذی‌قیمتی دارد او می‌داند که انقلاب اسلامی در حوزه نخبگی دو آبشخور همسو داشت؛ اول حوزه‌های علمیه و دوم مدارسی که در دهه ۳۰ به دور از چشم حاکمیت وقت تأسیس شدند و بسیاری از کادر‌های دیروز و امروز انقلاب تربیت‌یافتگان آن مدارس هستند. حداد عادل نه چهره اقتصادی است و نه نیازی به پول دارد. ۵۰ سال عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌های تهران و شریف و اشتغال همسر و سال‌های پایانی حیات نشان می‌دهد که حداد مشکل مالی ندارد و کسی نیز او را به ولع مادی و گرایش به زرق و برق‌خواهی دنیا نمی‌شناسد. جرم حداد عادل چیز دیگری است. اولین جرم حداد عادل این است که در ۳۰ سال گذشته یک قدم از رهبری جلوتر نرفت و عقب‌تر نماند. از سواد خود نان خورد نه از مدیریت. بدون تردید اگر (فرضاً) ۵۰ نفر را حواریون اصلی امروز انقلاب اسلامی بدانیم یکی از آنان حداد عادل است. اگر قرار باشد بعد از مرگ ملقب به «کانت ایران» شود چرا همین امروز ملقب نشود؟ بدون تردید در زبان و ادب فارسی، قرآن‌پژوهی، فلسفه اسلام، فلسفه غرب، تعلیم و تربیت و حتی فیزیک حداد عادل از سرآمدان و انگشت‌شماران امروز ایران است. در کجای دنیا چنین سرمایه‌ای را به جرم اینکه مدرسه‌ای را تأسیس کرده تازیانه می‌زنند؟ واقعاً در ایران امروز و خصوصاً در جبهه انقلاب اسلامی چند نفر دارای این وزانت علمی و تأثیرگذاری محتوایی هستند؟ حداد عادل، انصاف، صراحت در دفاع از انقلاب و به رسمیت شناختن رقیب را توأمان در خود حفظ نموده است. روزی که اصلاح‌طلبان فاقد کاندیدای ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۴ بودند به رهبری نامه نوشت تا این نقیصه را رفع نماید. روزی که آن نماینده مجلس در تصادف فوت کرد و برادرش در زندان بود حداد عادل از رهبری خواست به حرمت مادرشان - که مادر شهید بود- برادر از زندان آزاد شود و شد. در صراحت همین بس که در غبار فتنه ۱۳۸۸ اولین نفری بود که خود را هزینه کرد و به تلویزیون آمد و به تبیین فضا پرداخت و دوباره در میدان ولیعصر چنین کرد و هزینه آن را پرداخت. رئیس دولت نهم مجلس هفتم را به گوشه رینگ برده بود و او در اوج حیا و به دلیل ندادن سوژه‌ای به دست دشمنان سکوت کرد، اما از اصول کوتاه نیامد و ریاست مجلس بعدی را از دست داد و در اوج تواضع مثل یک نماینده معمولی در صحن مجلس نشست.