سلامبچهی گل امیدوارم حالتون خوب باشه
فقط خواستم بگم شاید این کانال رو حذف کنم . دلیلش :به خاطره این که من از جون دل دارم مایع میزارم ولی بازم لف میدید عضای کانال نمیره بالا و منم دارم تلاش میکنم که بره بالا و منم داره دلم میشکنه برای اینکه این کانال رو بخوام حذف کنم میخوام نظر شماهم بپرسم یه ناشناس میزارم حداقل تو این ناشناسه شرکت کنین واسه قبلیه که شرکت نکردید یه کم امید دارم به ناشناس یعنی حرف های شما لطف حداقل تو ناشناس شرکت کنین لطف لطف لطف 🥺😞🙏
پستجدیدعاقایصالحیدریوتویوب...)؛
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
وای واقعا مرسی که هستید واقعا خدام رو شکر میکنم که دارم متون خداروشکر میکنم که هستید در کنارم مقابلم نیستید بلکه خانوادمین اگر من بعضی وقتا نیستم و نمیتونم آنلاین بشم به خاطره اینه که یانت ندارم یا نیستم ممنون که درکم مکنید خیلی خیلی دوستون دارم به خدا دیگه داشتم از کانالم ناامید میشدم و بازم مرسی که هستید قربونتون برم من 😊🫂🪐