1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما جواب میده😂
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
چالش داریم ✨
نوع ؟ شما این کیک رو با نظر خودتون درست کنید و بفرستید برای من 👩🏻🦱
کویر ؟ در شأن شما نیست 🤨
من ؟@SANlYA
قصرمون:https://eitaa.com/hsgabbw
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
731.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😂
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
361.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
831.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨
https://eitaa.com/hsgabbw
من شنبه رفته بودم خونه ی داییم اینا فکر کنم به سانیا گفتم نمیدونم حالا ولش کن تو راه بودیم من و داداشم لبه پنجره نشسته بودیم و داشتیم بیرون رو نگاه می کردیم که بابام یک دفعه گفت اه اه حامیم من سریع رومو برگردوندم سمت بابام و گفتم کو کجاست آخه خونه ی یکی از دایی هام تهران هست سمت سعادت آباد. بعد بابام گفت که شوخی کردم و من جوری ناراحت شدم یک لحظه فکر کردم که واقعا حامیم رو دیدیم بعدش که همین طور ناراحت بودم از جلوی هتل اسپیناس پالاس رد شدیم و من یاد روزی افتادم که رفته بودم کنسرت حامیم و کنار پنجره همبن جور اشک ریختم و گریه کردم.🥺🥺😭😭
واقعا خیلی حس بدی هست که از جلوی جایی رد بشی که پارسالش تو همون جا ردیف ۴ نشته بودی تو کنسرت حامیم و همخونی میکردی من اون موقعی که کنسرت حامیم رفتم با کلی استرس رفتم داخل سالن و تا ثانیه شمار تموم شه قلبم به تندی می زد دستام می لرزید و فکر می کنم که همه ی کسایی که فن حامیم هستند وقتی که به کنسرتش رفتند مثل من شدن.❤️✨🥺😭
درست نمیگم؟؟؟
Haamim/حامیم✨🤍
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨ https://eitaa.com/hsgabbw من شنبه رفته بودم خونه ی داییم اینا فک
یا خدا چقدر نوشتم
واقعا همین الانم که داشتم براتون مینوشتم کلی دلم می خواست که همین الان برم کنسرت🙂🥺
Haamim/حامیم✨🤍
تو یـہ رویایے کـہ نمیرسے بـہ ـבستم✨ https://eitaa.com/hsgabbw من شنبه رفته بودم خونه ی داییم اینا فک
او شعر نوشتی مرسا کی حال داره اینو بخون😂😂😂
Haamim/حامیم✨🤍
او شعر نوشتی مرسا کی حال داره اینو بخون😂😂😂
آره شعر نوشتم 😂😂
تقریبا یه خاطره برای من شد