غمگین)):
@hshdbchdkn
6
دنبالکننده
2
عکس
0
ویدیو
0
فایل
مشاهده در ایتا
پیوستن
غمگین)):
6 دنبالکننده
دانلود
غمگین)):
وقتی ازم میپرسین چخبر و میگم هیچی، یعنی واقعا هیچی. من زندگیم هیچی توش نیست .
غمگین)):
اون آدما که بهشون میگی رفیق وقتی خودشونو نشون میدن که خسته از دنیا و درمونده شی
غمگین)):
درمانده ام خدا درمانده تر از آنم که حال خودم را بفهمم
غمگین)):
گفتم میخوام فراموش کنم چند روزه رفتی ولی هفتصد هفتادوسه روزه نیستی
غمگین)):
وقتی ری اکشنت آنقدر سرده میکنم تلاش واسه چی
غمگین)):
بهت میگم کجایی جوابات سربالا میگی اینو صدبار پرسیدی
غمگین)):
کاش خاور در میان ام بود اما در خاورمیانه نبودم
غمگین)):
مـن دوسـت نـداشتم؟ مـن تـورو بـه سـلامت روانـم تـرجیح دادم.
غمگین)):
نامہای به آدم هایِ قبلی زندگيم : از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام، ارزشش رو نداشتید .
غمگین)):
سکوت میکنم چون حرف زدن چیزی رو تغییر نمیده.
غمگین)):
از حس ششم قوی که دارم خستهام.
غمگین)):
کاش میشد:«سرنوشت را از سرنوشت »🫀
مطالب بعدی