eitaa logo
غمگین)):
6 دنبال‌کننده
2 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی ازم میپرسین چخبر و میگم هیچی، یعنی واقعا هیچی. ‌من زندگیم هیچی توش نیست .
اون آدما که بهشون میگی رفیق وقتی خودشونو‌ نشون میدن که خسته از دنیا و درمونده شی
‌درمانده ام خدا درمانده تر از آنم که حال خودم را بفهمم
گفتم میخوام فراموش کنم چند روزه رفتی ولی هفتصد هفتادوسه روزه نیستی
وقتی ری اکشنت آنقدر سرده میکنم تلاش واسه چی
بهت میگم کجایی جوابات سربالا میگی اینو صدبار پرسیدی
کاش خاور در میان ام بود اما در خاورمیانه نبودم
مـن دوسـت نـداشتم؟ مـن تـورو بـه سـلامت روانـم تـرجیح دادم.
‌نامہ‌ای به آدم هایِ قبلی زندگيم : ‌از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام، ارزشش رو نداشتید .
سکوت می‌کنم چون حرف زدن چیزی رو تغییر نمیده.
از حس ششم قوی که دارم خسته‌ام.
کاش میشد:«سرنوشت را از سرنوشت »🫀