غمگین)):
@hshdbchdkn
6
دنبالکننده
2
عکس
0
ویدیو
0
فایل
مشاهده در ایتا
پیوستن
غمگین)):
6 دنبالکننده
دانلود
غمگین)):
نامہای به آدم هایِ قبلی زندگيم : از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام، ارزشش رو نداشتید .
غمگین)):
سکوت میکنم چون حرف زدن چیزی رو تغییر نمیده.
غمگین)):
از حس ششم قوی که دارم خستهام.
غمگین)):
کاش میشد:«سرنوشت را از سرنوشت »🫀
غمگین)):
ما کوچیکها ....خدامون بزرگه
غمگین)):
گرمیگذردغمی نیست تامیگذرد دردکمی نیست 🖤🖤
غمگین)):
احترامِ مثل لباسھ بہ هر کسے نمیادٗ:⵰
غمگین)):
قلبم بابت اتفاق هایی که حقم نبود ولی برام افتاد درد میکنه :)
غمگین)):
کلمات بیشتر از گلوله ها آدم میکشن !
غمگین)):
هروقت خواستید یکی از چشمتون کامل بیفته، یه بار دیگه بهش فرصت بدین ..
غمگین)):
فراموش کردن ادمی کھ دوسش داری مثل تزریق هوا تویِ رگ های پر از خون میمونه . دردناک، کشنده و غیرقابل تحمل💔.
غمگین)):
ولی من نیاز دارم جوری خوشحال باشم که زور هیچ غصه ای بهم نرسه.
مطالب بعدی