eitaa logo
غمگین)):
6 دنبال‌کننده
2 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌نامہ‌ای به آدم هایِ قبلی زندگيم : ‌از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام، ارزشش رو نداشتید .
سکوت می‌کنم چون حرف زدن چیزی رو تغییر نمیده.
از حس ششم قوی که دارم خسته‌ام.
کاش میشد:«سرنوشت را از سرنوشت »🫀
ما کوچیکها ....خدامون بزرگه
گرمیگذردغمی نیست تامیگذرد دردکمی نیست 🖤🖤
احترامِ مثل لباسھ بہ هر کسے نمیادٗ:⵰
قلبم بابت اتفاق هایی که حقم نبود ولی برام افتاد درد میکنه :)
کلمات بیشتر از گلوله ها آدم میکشن !
هروقت خواستید یکی از چشمتون کامل بیفته، یه بار دیگه بهش فرصت بدین ..
فراموش کردن ادمی کھ دوسش داری مثل تزریق هوا تویِ رگ های پر از خون میمونه . دردناک، کشنده و غیرقابل تحمل💔.
ولی من نیاز دارم جوری خوشحال باشم که زور هیچ غصه ای بهم نرسه.