این از اون جلساتی هست که
حاج آقا کاشانی توضیح دادن...
حالا جالبـه بدونید تو این جلسه
شرط گذاشتن آقای نبویان نباید
حضور داشته باشه!
همهی روحانی های مجلس شورای
اسلامی بجز آقایان رسایی و نبویان
https://eitaa.com/hsn_mokhtari
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 تا دیروز تصمیمات شعام را در هماهنگی ۱۰۰ درصدی با رهبری و کوچکترین انتقاد به شعام را ضدّیت با رهبری جلوه میدادند.
حالا مهدی محمدی مشاور قالیباف مدعی شده بیانیهی پُر اهمیت شعام در شبِ آتشبس نَه تنها تأیید رهبری را نداشت بلکه حتّی مصوبه شعام را هم نداشت.
بعد توقع دارید مردم از دست
شما عصبانی نشن و شعار
رادیکال ندن...؟!
خب روان مردم رو داغون کردید...
آرام باشید، این چیزهایی که شما
می بینید اینها حوادث طبیعی یک
راه دشوار به سمت قله ست...!
آقای شهیدمان...
▪️▪️▪️
امروز روز آخر ذی الحجه
یک نماز دو رکعتی داره!
خودم هنـوز نخونـدم
ولی تو برنامم هست
که بخونم شماهم
حتما بخونید!
این دو رکعت که یه کم سخته ان شاءالله
باعث میشه همه گناهان این سالی که
گذشت پاک بشه و اعمال صالح هم
مقبول درگاه خداوند متعال بشه!
پس خیلی مهمه!
یه سری اعمال وجود داره که فریاد
شیطان رو درمیاره که این اعمال
خیلی موثر هستند که تغییر
جدی ایجاد میکنند مثل
توبه کردن که داد
شیطان رو
درمیاره
این نماز دو رکعتی هم همین مدلیه!
حالا چطوری خونده میشه؟!
بیان تو پست بعدی بگم👇
نیت نماز:
دو رکعت نماز روز آخر ذی الحجه
رکعت اول و دوم این شکلی👇
سوره حمد یک مرتبه
سوره توحید ده مرتبه
آیت الکرسی ده مرتبه
(آیت الکرسی فقط تا هوالعلی العظیم)
بعد از تمام شدن نماز
این دعا باید خونده
بشه که خیلی
زیباست:
اللَّهُمَّ مَا عَمِلْتُ فِي هَذِهِ السَّنَةِ مِنْ
عَمَلٍ نَهَيْتَنِی عَنْهُ وَ لَمْ تَرْضَهُ وَ
نَسِيتُهُ وَ لَمْ تَنْسَهُ وَ دَعَوْتَنِي
إِلَى التَّوْبَةِ بَعْدَ اجْتِرَائِی
عَلَيْك َاللَّهُمَّ فَإِنِّی
أَسْتَغْفِرُكَ مِنْهُ
فَاغْفِرْ لِی وَ مَا
عَمِلْتُ مِنْ عَمَلٍ
يُقَرِّبُنِی إِلَيْكَ فَاقْبَلْهُ
مِنِّی وَ لا تَقْطَعْ رَجَائِی
مِنْكَ يَا كَرِيمُ...
ترجمه 👇
خدايا آنچه در اين سال انجام دادم؛
از عملى كه مرا از آن نهى كردى و به
آن راضى نبودی و من آن را فراموش
كردم ولى تو فراموش ننمودى و پس
از گستاخیام بر تو،مرا به توبهدعوت
كردى،خدايامناز تو آمرزشمیخواهم
پس مرا بيامرز و آنچه انجام دادم از
عملى كه به تو نزديكم كند، از من
قبول كن و اميدم را از خودت
قطع مكن اى كريم....
❌این دعای آخر بهتره با توجه
و با حالت تضـرع خوانـده بشه و
سعی کنیم حداقل قطره اشکی
هم جاری بشه که علامت
قبولی عمله انشاءالله
لطفاً بنده رو هم
دعا کنید!
@hsn_mokhtari
حرف که زیاده!
خیلی زیاد...
ولی یه کم صبر کنیم،
خدا بزرگه...
باهم حرف میزنیم،
ان شاءالله...
امشب، شب اول محرمه،
خیلی التماس دعا دارم...
🙏🙏
حسین مختاری 🇮🇷
وصیت نامه حاج قاسم یک جمله خیلی عجیب و خیلی دردناک داره که هیچ وقت در رسانه ها پررنگ نشد و من هم هیچ
.
.
.
وقتکردید وصیتنامه رو مجدد بخونید
اون جمـله رو الان دیگه راحت خـودتون
پیدا می کنید
▪️▪️▪️
4_5836878418032987423.mp3
زمان:
حجم:
45.1M
✅سلسله جلسات
ولایت شناسی و ولایت مداری
♦️جلسه سی و دوم
🔰 موضوع:
تصمیم ولی و بصیرت ولایت مدار
#ولایت_شناسی
▪️▪️▪️▪️▪️
@hsn_mokhtari
سوال پر تکرار؛
الان که تفـاهـم تقـریبا قطـعی شـده
و داره امضا میشه چیکار باید کنیم؟
هیـچـی...!
تصمیمِ نظامه
برامون محترمه و
صبر میکنیم که متن
منتشر بشه تا بخونیم و
اگر تفاهم خوبی هست که
الحمدلله و اگر تفاهم خوبیهم
نیست که نقدش میکنیم و
حرف مون رو میزنیم
خیلیم حرص
نخورید!
ما همچنان یک دستورصریح و
پرتکرار از ولی جامعه داریم که
باید به آن عمل کنیم:
خیابان،خیابان،خیابان...
https://eitaa.com/hsn_mokhtari
چرا اینجوری شد؟!
یه سـوال پرتکـرار دیگـهای هـم هست که
چـــرا با اینـکه این صــد و چند شب مـردم
در خیابان بودند و اغلب هم مخالف این
روند بودندپسچرا باز هم تصمیم دیگری
گرفته شد؟!
فعلا یه جواباجمالیبدم
تا بعدا ان شاءالله مفصل
بهش بپردازیم:
طرف چله سـوره واقعه گرفت که
وضع مالیـش خـوب شه و از فقـر
نجات پیدا کنه که آخرای چلهاش
ماشینش رو دزد برد!
رفت پیش یه ولی خدا و گلایه کرد
که ما چهلروز سورهواقعه خوندیم
که روزی مون زیاد شه نه تنها زیاد
نشد کهماشینمون که همهدارایی
مون بود رو هم دزد برد!
اون ولی خدا هم گفته بود که قراربود
با اون ماشیــن تصـادف کنـی و دو نفــر
فوت میکردند که باید دیـه اون دو نفــر
رو میدادی اون چله سوره واقعه باعث
شد ماشینت که خیلیقیمت کمتری از
اون دوتا دیه داشت رو دزد ببره تا ضرر
کمتری کنی...!
لذا
همینقدر بگم که قرار بود خیلی اتفاقات
غیر قابل جبرانی بیفته که بخاطر حضـور
مـردم در خیـابان ها و عنایـات اهـل بیت
اتفاق نیفتـاد و همچنان هم نقشـه های
بسیار جدی وجود داره که یکی از اصلی
ترین موانعش همین حضور مردم
در خیابان ها هست...!
#خیابان
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
https://eitaa.com/hsn_mokhtari