907.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیبایی پسرم 🤡🎀
پ.ن : قبلا منو دازای سر اینکه این بشه ی کدوممون باشه، کلی دعوا میکردیم 🦦
اَشـکِ بیصِـدا 🦋
زیبایی پسرم 🤡🎀 پ.ن : قبلا منو دازای سر اینکه این بشه ی کدوممون باشه، کلی دعوا میکردیم 🦦
من منظورم مایکیه😆🌱 نه دُراکن یا اون داداش ناتنیِ کله خرش 🦦
حاضرم دوباره انتقام جویان توکیو رو ببینم 🙃
یکی بهترین انیمه هایی که دیدم 🤌
اَشـکِ بیصِـدا 🦋
زیبایی پسرم 🤡🎀 پ.ن : قبلا منو دازای سر اینکه این بشه ی کدوممون باشه، کلی دعوا میکردیم 🦦
البته احساس میکنم دومیه دُراکن باشه 🗿
پ.ن : قبلا به دُراکن میگفتم دِراکن 👌😆😐
صدا رو میشنوم عشق میکنم 👌🏼
یچیزی که فهمیدم اینکه باکوگو در اخر میمیره ولی زنده میشه 🤡
ولی با این که زنده میشه افسرده شدم 🗿💔
من اصلا روانی نیستم 🤡
بقول زن چویا:
اصلا هم یک روانی نیستم که ساعت یک نصفه شب اومدم پیویت و دارم شوهرمو پس میگیر-
.....
داداش منم یکی روانی تر از تو 🤣🤣💔