کلماتم را در اشک ریختم تا کسی نشنود..:)
_اینجا!؟ یه گوشه کناری واسه حرفات، اینجا کسی قضاوت نمیشه بلکه با تمام وجودش درک میشه :)
"¹⁴⁰⁵`³`⁸"
من!؟ : @Hina_764
سلام به همههه 😭💞 ^᪲᪲᪲ امروز نهال اومده که یه عکس کوچولویِ ناز تقدیمتون کنه 🥺✿⃘ֹ فقط کافیه این پیام و برای مدتی بفرستی تو چنلت💆🏻♀ و تگتو بدی دست فنجون و وقتی یکم بزرگ تر شدیم ، تقدیمی ها داده میشه 💘 ⭑ࣶࣸ « به ممبرها هم داده میشود 🌀 »