eitaa logo
حجت الاسلام مهندس میرزایی
2هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
321 ویدیو
17 فایل
﷽ 🔷 کانال رسمی حجت الاسلام مهندس حسین میرزایی 🔹️بنیان گذارموسسه انشاء 🔹️عضو کمیسیون های فرهنگی و اصل ۹۰ مجلس 🇮🇷نماینده مردم شریف ایران در مجلس یازدهم🇮🇷 پل ارتباطی: @huseinmirzaie_d
مشاهده در ایتا
دانلود
💥سلسله نشست‌های برخط الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت «انسان خداجو و خرمشهرهایی که در پیش است» 👤با حضور حجت الاسلام سید اصغر اسماعیلی مدیر موسسه فرهنگی انشاء 🕣 سه شنبه ۲ خرداد ماه ۱۴٠۲ ساعت ۲٠:۳۰ (همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر) 📱در کانال ایتا حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مجلس شورای اسلامی) 🆔 @huseinmirzaie_ir
💥 در کانال حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مجلس شورای اسلامی) بررسی شد؛ «بهترین الگوی پولی جمهوری اسلامی چیست؟» 🔹حجت‌الاسلام محمدرضا قدیری مدیر موسسه فرهنگی اقتصادی پولطلا و مجتبی آقایی پژوهشگر گروه معیشت و اقتصاد موسسه متا، در نشست «تبیین چگونگی تبدیل پایه پولی ریال به پولطلا» از سلسله نشست‌های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به بیان دیدگاه های خود پرداختند. 🔹حجت الاسلام قدیری اظهار کرد: در گام نخست همه اقتصاددانان کشور و مردم را مخاطب این سئوال قرار می‌دهم که الگوی پولی جمهوری اسلامی چیست؟ ما به پولی نیاز داریم که در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی اهداف اقتصادی اسلام را در جمهوری اسلامی محقق کند. 🔹وی افزود: ما الگوی پول اعتباری را مطلوب نمی‌دانیم، زیرا پول اعتباری که پول بدون پشتوانه است، براساس یک خیانت و نقض قانون آشکار در سطح بین المللی توسط آمریکا اعتبار گرفته است. پس اگر بگوییم پول اعتباری براساس یک فرآیند علمی شکل گرفته صحیح نیست و صرفا سلطه‌ای است که دولت آمریکا بر جهان ایجاد کرده است. 🔹مدیر موسسه فرهنگی اقتصادی پولطلا با بیان اینکه علت اصلی شکل گیری پول اعتباری یک نظام سلطه بوده که می‌خواسته بیشتر از مقدار طلایش اعتبار کسب کند، گفت: لازمه این پول اعتباری خلق پول است، یعنی امکانی در اختیار بانک‌ها قرار گرفت که بیش از میزان طلا، اعتبار کسب کنند، آیا چنین اتفاقی از نظر علمای اسلام جایز است؟ حکم فقهی خیلی از علمای موجود این است که خلق پول اکل مال به باطل است. 🔹وی با تاکید بر اینکه اسلام با اعتبار مخالف نیست، تصریح کرد: مشکلی که پول اعتباری ایجاد کرده این است که به محض ایجاد اعتبار پولی، این اعتبار خلق شده چون از جنس پول موجود است به حجم پول موجود اضافه می‌کند و این سبب کاهش ارزش پول می‌شود، در حالی که اعتبارات روی پول‌های گذشته به حجم پول اضافه نمی‌کرده است. 🔹قدیری ادامه داد: امروز دو جریان کلان در کشور وجود دارد که یکی معتقد به اقتصاد اسلامی و دیگری معتقد به اقتصاد غرب هستند. اقتصاد غرب بر اصل بهره بنا شده است و با هدف کسب سود اتفاقات نظام اقتصادی را شکل می‌دهد. 🔹وی خاطرنشان کرد: این گروه براین اساس، بهره پول اعتباری را ایجاد کردند تا اخذ سود کنند. این جریان، پول اعتباری را بهترین مصداق برای پول تلقی می‌کنند. در کشور ما جریانی دانشگاهی به همین نظام اقتصادی غرب معتقد هستند و در این سال‌ها در دستگاه‌های حکومتی به عنوان مشاور حضور داشتند و دیدگاه‌های آن‌ها پذیرفته شده است. 🔹مدیر موسسه فرهنگی اقتصادی پولطلا بیان کرد: در مقابل جریان اقتصاد اسلامی شامل دو بخش اصلی است یک جریان معتقد به اصلاح وضع موجود است و جریان دیگر معتقد است که اسلام اقتصادی خارج از بستر اقتصادی غرب مفاهیمی مختص به خود دارد. این جریان معتقد به نظام بانکی جایگزین است. 🔹وی در خصوص فعالیت‌های پیرامون تبیین جایگاه پولطلا در اقتصاد کشور، گفت: با تلاش‌های علمی صورت گرفته در انجمن پولطلا، جمعی را در کشور با این موضوع آشنا کردیم. این انجمن به دنبال ایجاد هم افزایی بین اعضا برای جلو بردن اهداف پولطلا است. فعالیت‌های این انجمن در کشور در حال گسترش است و هم اکنون در ۱۷ استان فعالیت می‌کند. 🔹مجتبی آقایی پژوهشگر گروه معیشت و اقتصاد موسسه متا و عضو فعال انجمن پولطلا در ادامه این نشست اظهار کرد: عده‌ای معتقد هستند که ذات بانک خلق پول است و به نوعی تعریف بانک در جایگاه اقتصاد لیبرال را ارائه می‌دهند. ما این تعریف را نمی پذیریم هرچند خلق پول در ذات بانک است. در واقع بانک بر بستر پول اعتباری مستقر است و بر این بستر درست‌ترین رفتار را هم اگر انجام دهد منجر به خلق پول می‌شود که نتیجه ذاتی آن تبعیض و فساد و اختلاف طبقاتی است. (متن کامل گزارش این نشست را در ندای اصفهان بخوانید) 👇 https://nedayeesfahan.ir/150414 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠جلسه مشترک وزیر کشور، استاندار و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و کشاورزان با موضوع پیگیری‌ حقابه‌ها 🆔 @huseinmirzaie_ir
💥در هفته ای که گذشت... حضور در میان اقشار مردم و پاسخ به مطالبات؛ 🔹 مراسم عزاداری حضرت امام جعفر صادق(ع) در بیت آیت الله مهدوی حفظه الله 🔹مراسم عزاداری مجموعه فرهنگی شهید آیت الله بهشتی(ره) 🔹نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی 🔹 دیدار با سمن مطالبه گران عفاف و حجاب 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠حضور در محفل انس با قرآن کریم موسسه فرهنگی قرآن و عترت سبحات اصفهان، به همراه تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم 22 اردیبهشت ماه 1402 🆔 @huseinmirzaie_ir
هم اکنون👆 💥سلسله نشست‌های برخط الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت «انسان خداجو و خرمشهرهایی که در پیش است» 👤با حضور حجت الاسلام سید اصغر اسماعیلی مدیر موسسه فرهنگی انشاء 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 🆔 @huseinmirzaie_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠صدای ماندگار شهید حاج احمد کاظمی در مکالمه‌ی بی‌ سیم در لحظه ورود به خرمشهر: خداوند خرمشهر را آزادش کرد... 🆔 @huseinmirzaie_ir
🔹جلسه «شرح نامه ۵۳ نهج البلاغه» (نشست چهارم) 🔹با حضور حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی) ⏳زمان: پنج شنبه، ۴ خرداد ۱۴٠۲ از ساعت ۱۵:۳٠ الی ۱۶:۳٠ 🏠 مکان: زیرزمین ساختمان نمایندگان مجلس واقع در خیابان جی، کوچه ۲۱ 👈 ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است. 🆔 @huseinmirzaie_ir
💥 در کانال حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مجلس شورای اسلامی) بررسی شد؛ ریشه همه مشکلات تکیه بر غیر خداست/ خرمشهرهایی که در پیش است 🔹حجت الاسلام سید اصغر اسماعیلی مدیر موسسه فرهنگی انشاء با بیان اینکه زندگی انسان لحظه به لحظه زمینه امتحان، رشد و اعتلا است، اظهار کرد: انسان در هر عرصه‌ای وارد می‌شود، آن عرصه تبدیل به یک فرصت برای رشد و شکوفایی او می‌شود و خداوند این فرصت را در فضای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، برای رشد و شکوفایی جامعه ما قرار داد. 🔹وی افزود: گاهی اوقات بعضی از فرصت‌هایی که در اختیار انسان قرار می‌گیرد سبب رشد تضاعفی انسان می‌شود. علت این است که انسان در بعضی از فرصت‌ها، چنان از خودگذشتگی و ایثار از خود نشان می‌دهد که سبب می‌شود ره صد ساله را یک شبه طی کنند. 🔹مدیر موسسه فرهنگی انشاء گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس از خواسته‌ها و آرزوهای خود گذشتند تا به میدان جنگ وارد شوند و راه اعتلا را در پیش بگیرند. این همان عرصه رشد تصاعدی است که در جنگ تحمیلی نمود پیدا کرد. در این میان به تفاوت‌هایی که وجود دارد باید دقت کنید. چه اتفاقی می‌افتد که با اعلام خبر آزادسازی خرمشهر امام راحل می‌فرماید خرمشهر را خدا آزاد کرد. 🔹وی ادامه داد: جوانانی در این عرصه وارد شدند که در زمان طاغوت پرورش پیدا کرده بودند، اما سئوال این است که آن‌ها چه دیدند که از خانواده و مال و ثروت و زندگی خود گذشتند؟ در همان دوران از ۳۶ میلیون نفر جمعیت ایران چند نفر درگیر جنگ بودند؟ خیلی‌ها مشغول زندگی خود بودند اما در عین حال جوانانی ازخودگذشته در جبهه می‌جنگیدند. 🔹اسماعیلی با بیان اینکه جذابیت رفتار و کلام امام خمینی (ره) سبب شد دل‌ها را به سوی خود جذب کند، گفت: نتیجه این رفتار و گفتار این شد که بسیاری از جوانان خالص و مخلص کشور لبیک گویان وارد فضای جنگ تحمیلی شدند. این عرصه‌ای بود که خدای متعال آن را ایجاد کرد و جوانان خداجو توانستند از آن استفاده کنند. 🔹وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه را جامعه‌ای الهی و خداوند متعال را به عنوان رب و پروردگار فرض نکنیم دچار اشتباه در تصمیم‌گیری‌ها خواهیم شد. نظام و جامعه‌ای می‌تواند در این راه درست عمل کند که خداوند را به عنوان حاکم قبول داشته باشد. خداست که این قطعات پازل را هر کدام درست سر جای خود قرار می‌دهد و نتیجه‌اش این می‌شود که به واسطه اخلاص جوانان خرمشهر آزاد شد. خداوند اراده کرده بود که این اتفاق بیفتد. 🔹مدیر موسسه فرهنگی انشاء گفت: در جامعه‌ای که به دنبال آزادی خرمشهرهای بعدی هستیم دو اتفاق باید بیفتد. نخست اینکه ما در زندگی شخصی خود خدا را حاکم بدانیم و دوم اینکه در جامعه خدا را حاکم قرار دهم و ساختاری که برای جامعه ایجاد می‌کنیم ساختاری الهی باشد تا حرف خدا حاکم باشد. 🔹وی خاطرنشان کرد: در فضای کنونی جامعه اگر دچار مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های گوناگون شده‌ایم و علت این است که برنامه ما الهی نبوده و انسان‌محور بوده است. علت این است که انسان خود و تمام ساحت‌هایش را هم نمی‌تواند بشناسند. حالا چطور کسی که خود را نمی‌شناسد می‌تواند برای انسان برنامه ریزی کند؟ مورد دوم اینکه انسان قدرت انجام این کار را ندارد و باید به قدرت بی انتهای خداوند متعال تکیه بزنیم. 🔹اسماعیلی با بیان اینکه در چهل و اندی سال اخیر هرجا دچار مشکل شدیم به این علت بوده که به غیر از خدا تکیه زده‌ایم، گفت: چه آن روزها که حلال مشکلات اقتصاد و آب و… را کدخدا می‌دانستیم و چه زمانی که در عرصه تعلیم و تربیت دچار مشکل شدیم علت همین بود. 🔹وی افزود: اگر جوانانی مانند شهید حججی، آرمان علی وردی، روح الله عجمیان و شهدای هسته‌ای داریم، نوع تفکر انقلابی بوده که خانواده‌ها در جامعه‌های کوچک خود به واسطه دغدغه‌هایشان، فرزندان را تربیت کردند و نتیجه‌اش این جوانان بوده‌اند. 🔹مدیر موسسه فرهنگی انشاء گفت: مشکل این است که پس از انقلاب، تربیت را به نهادها واگذار کردیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش و وزارت علوم و بهداشت را متصدی تربیت کردیم و به نوعی وظیفه خودمان را نادیده گرفتیم. این وزارتخانه‌ها اصلا و ابدا هدف‌گذاری دینی نداشته‌اند، البته در بیان گفته می‌شود اما در عمل آن را مشاهده نمی‌کنیم. 🔹وی ادامه داد: بنابراین آن‌هایی که دغدغه دین دارند باید وارد این فضا شوند تا تعلیم و تربیتی الهی را به کار گیرند، قبل از انقلاب خانواده‌ها دغدغه تربیت و پرورش فرزندان خود را داشتند و نتیجه‌اش پرورش تعداد زیادی فرزند مخلص تربیت شده در دوران طاغوت بود که چند سال بعد جنگ را اداره کردند. (متن کامل گزارش این نشست را در پایگاه خبری اصفهان رضوی بخوانید) 👇 https://esfahanrazavi.ir/news/other/58898 https://nedayeesfahan.ir/150439 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠 جلسه حجت الاسلام میرزایی با جمعی از اعضای بسیج اصناف و بازاریان، پاسخ به سوالات سیاسی و شنیدن مسائل و دغدغه‌ها 4 خرداد 1402 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠 ضبط برنامه خانه ملت در سال 1402 در صداوسیما اصفهان 🔻با مجریگری حامد عزیزی و کارگردانی علیرضا سعیدی 🔻طرح جدیدترین اخبار فرهنگی سیاسی کشور و پاسخ به سوالات مردمی پیرامون عملکرد مجلس شورای اسلامی 🆔 @huseinmirzaie_ir
💥سلسله نشست‌های برخط الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت میراث تشیع؛ «مروری بر پنج دوره تاریخی فعالیت علمای اصفهان» 👤با حضور محمود فروزبخش (نویسنده و اصفهان اندیش) 🕘سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴٠۲ ساعت ۲۱ 📱در کانال ایتا حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مجلس شورای اسلامی) 🆔 @huseinmirzaie_ir
🔹در هفته ای که گذشت... «بخشی از دیدارهای مردمی در دفتر حجت الاسلام حسین میرزایی» 🔹شنیدن دغدغه های مراجعین و تلاش در رفع مشکلات 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠حضور در محل برپایی نمازجمعه شهر سجزی و شنیدن مطالبات و دغدغه‌های نمازگزاران 📆۵ خرداد ۱۴٠۲ 🆔 @huseinmirzaie_ir
هم اکنون👆 💥سلسله نشست‌های برخط الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت میراث تشیع؛ «مروری بر پنج دوره تاریخی فعالیت علمای اصفهان» 👤ارائه محمود فروزبخش (نویسنده و اصفهان اندیش) 🆔 @huseinmirzaie_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹جلسه «شرح نامه ۵۳ نهج البلاغه» (نشست پنجم) 🔹با حضور حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی) ⏳زمان: پنج شنبه، ۱۱ خرداد ۱۴٠۲ از ساعت ۱۵:۳٠ الی ۱۶:۳٠ 🏠 مکان: زیرزمین ساختمان نمایندگان مجلس واقع در خیابان جی، کوچه ۲۱ 👈 ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است. 🆔 @huseinmirzaie_ir
💥در کانال حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مجلس شورای اسلامی) بررسی شد؛ «مروری بر پنج دوره تاریخی فعالیت علمای اصفهان/ از شروع گرایش‌های شیعی در ایلخانان تا مقاومت فرهنگی در ایام پهلوی» 🔹محمود فروزبخش نویسنده و اصفهان اندیش، در تشریح جایگاه علما در تاریخ اصفهان اظهار کرد: نخستین دوره قابل بحث، دوران ایلخانیان و تیموریان است، در این دوران گرایش‌های شیعی بروز پیدا می‌کنند و تصوف پرچمدار فرهنگ شد که منارجنبان، بابا قاسم، پل بابامحمود پیربکران از یادگارهای آن دوران هستند. 🔹وی با بیان اینکه تصور این است که دوران مغول بی‌ثمر است اما در این دوران با زایش فرهنگ مواجه بوده‌ایم، گفت: در این دوره از تسنن به سمت تشیع می‌رویم. در ۲۰۰ سال دوره حکومت ایلخانی‌ها و تیموری‌ها، شاهد روحیه منعطفی مبتنی بر عرفان هستیم و مشخص‌ترین بنای به یادگار مانده در این دوران بنای بابارکن‌الدین است که مورد تایید علمای بزرگ شیعه بوده است. 🔹فروزبخش با نگاهی به جایگاه علما در دوره صفویه گفت: اصفهان ۱۳۰ سال پایتخت صفویان بود، شیخ بهایی، میرداماد، ملاصدرا، خوانساری، مجلسی و فاضل هندی از علمای این دوران هستند و در این دوران بحارالانوار جمع آوری شد. این نویسنده ادامه داد: ویژگی این دوران این است که علما با حکومت صفوی همراهی می‌کردند و در آن دوران چیزی به نام مخالفت و براندازی وجود نداشته است. علمای دوره صفویه همه‌چیزدان بودند یعنی در هشت علم به طور همزمان تخصص داشتند و به عبارتی جامع منقول و معقول بوده اند. 🔹وی بیان کرد: در این دوران حوزه‌ها رونق دارد، اصفهان آباد است و همه چیز از حیث تمدنی خوب بوده، البته این موارد نفی خطاهای صفویه نیست. 🔹فروزبخش تصریح کرد: در دوره سوم، شکوه و عظمت اصفهان در حال سقوط است و نخستین کسی که در این دوره پرچمدار است ملا اسماعیل خواجویی است، زمانی که افغان‌ها با حمله به اصفهان در حال نابودی این شهر هستند ملا اسماعیل تنها مرجع مردم و ستون خیمه این منطقه است. 🔹این نویسنده و اصفهان اندیش افزود: بیش از ۳۰۰ کتاب به دست او نوشته شده تا مبادا علمی از صفویه گم شود. ملا اسماعیل خواجویی به ما نشان داد که در اوج ناامیدی و سرکوب هم می‌شود طراوت را نگه داشت. 🔹وی خاطرنشان کرد: آقامحمد بیدآبادی که تا دوران زندیه درخشش داشت شاگردان بسیاری پرورش داد، اگر هر عارف درجه یک شیعی را در رده علما بررسی کنیم به آقامحمد بیدآبادی می‌رسیم. او احیا کننده حکمت صدرایی است و با خوانش عرفانی آن را زنده کرد. 🔹فروزبخش با اشاره به دوران اوایل قاجار گفت: در این دوره اصفهان دو رکن دارد، شامل سید محمدباقر شفتی و حاج محمد ابراهیم کلباسی. شفتی معتقد بود که در قضاوت باید ورود مستقیم داشت، او اهل سیاست و مداخله بود، طبیعتا در سیاست چنین فردی لطمه می‌بیند. حاج محمد ابراهیم کلباسی نیز اسطوره ایمان مردم بود و به عنوان پیر و مراد اخلاقی، از شفتی حمایت کرد. 🔹نویسنده کتاب «شهر گنبدهای فیروزه‌ای و کاشی‌های شکسته» با اشاره به دوره چهارم تاریخی اصفهان گفت: در این دوره روحانیت شیعه به صورت جدی قصد ورود به عالم سیاست داشت و می‌خواست بذر سیاست را در مزرعه روحانیت بپاشد. اینجا به نهضت تحریم تنباکو می‌رسیم. آقانجفی اولین بار فتوای تحریم تنباکو را اعلام می‌کند و پس از آن خبر به سامرا و میرزای شیرازی می‌رسد و آنجا بود که او حکم معروف حرام بودن توتون و تنباکو را صادر می‌کند. 🔹وی گفت: چند سال بعد، شاهد مشروطه هستیم که در این دوران برادر آقانجفی، یعنی حاج آقا نورالله نجفی پرچمدار مشروطه بود. کلیت ماجرای مشروطه در اصفهان دینی و بر مبنای حرکت علما و سنت شیعی و هماهنگ با مشروطه اسلامی مراجع نجف بود. 🔹فروزبخش با اشاره به دوره پنجم تاریخی حضور علما در اصفهان گفت: در این دوران ویرانی پهلوی اول بر حوزه را پشت سر گذاشته‌ایم. پهلوی با رسیدن به قدرت نقاب از چهره برداشت و در این دوران حوزه‌های علمیه یکی یکی تعطیل شدند. در دوران صفویه اصفهان ۳۰۰ حوزه و مدرس داشت که در دوران پهلوی اول بسیاری از این ها ویران شدند. 🔹این نویسنده با بیان اینکه دوره پهلوی دوم، در اصفهان شاهد مقاومت فرهنگی هستیم، اظهار کرد: مقاومت فرهنگی به این معناست که در زمانه‌ای که اصفهان در حال از دست دادن تمام سرمایه‌های سنتی خود است و این سرمایه به شکل وحشیانه ای توسط حکومت و استعمار غربی در حال نابودی است، شهر وظیفه‌ای جز مقاومت ندارد. بزرگان اصفهان در این دوران با تمام وجود مقاومت فرهنگی از خود نشان دادند و مدافع هویت بودند. بانو امین، آیات زند کرمانی، خراسانی، ارباب از این دسته هستند... (متن کامل گزارش این نشست را در خبرگزاری فارس مطالعه فرمایید) 👇 https://www.farsnews.ir/isfahan/news/14020310000362 https://nedayeesfahan.ir/150524 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠بازدید از خبرگزاری ایرنا اصفهان، عرض خداقوت به کارکنان و پاسخ به سوالات خبرنگار 11 خرداد 1402 🆔 @huseinmirzaie_ir
💠پخش‌ صحبت‌های حجت الاسلام میرزایی در برنامه خانه ملت 🔻طرح آخرین اخبار روز مجلس شورای اسلامی 📆امروز‌ جمعه ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه اصفهان 🆔 @huseinmirzaie_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥سلسله نشست‌های برخط الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فسادستیزی؛ با اژدهای هفت سر چگونه می‌شود مقابله کرد؟ 👤با حضور آقای اشکان حاجی عبداللهی (فعال سیاسی اجتماعی) 📆سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴٠۲ 🕘ساعت ۲۱ 📱در کانال ایتا حجت الاسلام حسین میرزایی (نماینده مجلس شورای اسلامی) 🆔 @huseinmirzaie_ir