⛔️ نفوذ جریان #برانداز_فرهنگی در صدا و سیما...!
🔻#دوباره صدا و سیما، یک جفت زن و شوهر اینستاگرامی را که افتضاحات غیر اخلاقیشان (رقص دونفره و پارتی شبانه و...) فضای مجازی را به گند کشیده است، به عنوان زوج مثلا خوشبخت، در برنامه #وقتشه جلوی تلوزیون آورده است!
❗️اگر همان یکبار بود، شاید میشد آن را اتفاقی تلقی کرد، ولی وقتی این اتفاق تکرار میشود، در کنار سایر اتفاقاتِ بدِ ضدفرهنگی، تنها میتوان چنین نتیجه گرفت، که یک جریانِ برانداز فرهنگی پشت تمام این قضایاست...!
از صدا و سیما که آبی گرم نمیشود، دستگاههای امنیتی باید ورود کنند و این حرکت این جریان خبیث را متوقف کنند.
🆔 @hvasl_ir
✅ تحلیلی متفاوت از دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب؛
🔵 جمله طلایی نخست وزیر ژاپن به رهبر انقلاب چه بود؟
💢 چند روز پیش نخست وزیر ژاپن برای انتقال پیام ترامپ رئیس جمهور امریکا جهت مذاکره با ایران به تهران آمد و روز پنجشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و پیام ترامپ را به ایشان رساند. پاسخ های قاطع و انقلابی رهبر معظم انقلاب به شینزو آبه بازخوردهای مختلفی در ایران و جهان داشت. بسیاری از افراد و رسانه ها به آن پرداختند و تحلیل های گوناگونی درباره آن ارائه شد. از جمله این تحلیل های، تحلیل محمد ایمانی بود که از نگاهی متفاوت به پاسخ های رهبر انقلاب پرداخت که در ادامه خواهید خواند:
💢 « چرا رهبر انقلاب، پیغام ترامپ را نپذیرفتند و با بی اعتنایی با آن مواجه شدند؟ پیغام هایی از این دست، صرفا یک ادعا درباره آمادگی برای مذاکره و توافق هستند. چنین پیغامی را از کسی می توان پذیرفت که پیشاپیش، قول خود را با فعل خویش باطل و بی محتوا نکرده باشد.
💢 ترامپ ابتدا در اردیبهشت 97، توافق موجود را که امضای 1+5 پای آن بود و به عنوان سند شورای امنیت به قطعنامه 2231 ضمیمه شده، باطل اعلام کرد و به تهدید اقتصادی و سیاسی روی آورد.
💢 اطرافیان احمق او نیز همان زمان جوگیر شدند و گفتند کار جمهوری اسلامی را تابستان تمام می کنیم و ایرانی ها جشن چهل سالگی انقلاب خود را نمی بینند. (لافی که حالا از زبان شینزو آبه انکار می کنند). نتیجه آن لاف، تودهنی کم سابقه ملت ایران در 22 بهمن 97 بود.
💢 ترامپ، باز هم فراتر رفت. تهدید به حمله نظامی را روی میز گذاشت و ناوها را جا به جا کرد. اما هنوز سرگرم لاف گزاف بود، که انصار الله یمن درست پیش چشم آمریکایی ها، تاسیسات مهم نظامی و نفتی رژیم عربستان را منهدم کرد. آمریکا هم هیچ غلطی نتوانست بکند.
👇👇👇👇
🌐 http://hvasl.ir/news/67362
🆔 @hvasl_ir
⬅ جلال غفاری مدیر شبکه افق:
✅ هیأت رسانه اصلی شیعه است
💢 هیأت یک رسانهای است که به رسانه دیگری نیاز ندارد و باید مراقبت کند تا رسانههای دیگر مکمل کار آن باشند.
💢 وی بر لزوم حرکت هیأت به سمت جریانسازی و هویتسازی تأکید کرد و گفت: گاهی برای رسیدن به هدف باید فرهنگسازی و ذائقهسازی کنیم چرا که نمیتوانیم به بهانه اینکه ذائقه عمومی موضوع دیگری را میپسندد ما نیز حرکت خود را متوقف کنیم یا تغییر دهیم.
💢 غفاری: رسانه با ماهیت دینی تضادهای مختلفی دارد که باید تیم پژوهشی تعیین شود تا بتواند نسبتیابی میان هیأت و رسانه پیدا کرده و به مدل مشخصی برسد که در این صورت هیأت از این تضادها در امان خواهد ماند.
💢 وی از هیأت بهعنوان خالق واقعیات اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: این مجموعه میتواند از ظرفیت رسانه برای انعکاس واقعیتهای اجتماعی استفاده کند.
🆔 @hvasl_ir
✅ روایتی از فعالیت های خیریهی خیاط خانه ای در دل در مسجد؛
💢 خیاط خانه ای که 50 خانه در پلدختر ساخت+فیلم
📌 مساجد در صدر اسلام محلی برای انجام امور مختلف به ویژه کارهای خیرخواهانه بودهاند، کارکردی که این روزها مغفول مانده و تنها به محلی برای نمازخواندن و راز و نیاز محدود شده، اما هستند مساجدی که در منطقه و حتی کشور محور و اثرگذارند.
http://hvasl.ir/news/67438
🆔 @hvasl_ir
✅ پخش فیلمهای دیده نشده از دیدار دانشجویان و رهبری در «میدان انقلاب»
💢 جدیدترین برنامه تلویزیونی «میدان انقلاب» به بررسی مطالبات دانشجویی در دیدار با رهبر انقلاب میپردازد. بخشهای پخش نشده مطالبات دانشجویان برای اولین بار در این برنامه روی آنتن میرود.
💢 پیام مرادی دبیر اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل و نرگس سادات حسینی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت مهمان این برنامه هستند.
💢 گفتنی است برنامه «میدان انقلاب» با اجرای وحید یامین پور از این پس هر هفته شنبهها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه ۳ پخش میشود و مهدی سموعی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
🆔 @hvasl_ir
✅ به میزبانی استان گلستان؛
💢 اختتامیه جشنواره «طنین مسجد» 28 مرداد برگزار می شود
📌 اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «طنین مسجد» ویژه اعضای کانونهای فرهنگی، هنری مساجد ۲۸ مردادماه در استان گلستان برگزار میشود.
http://hvasl.ir/news/67587
🆔 @hvasl_ir
✅ بسازبفروش، نفروش؛
🔴 کلاهبرداری پرستاره سینمایی
💢 اجازه بدهید ابتدا بهسراغ آقای کمال تبریزی برویم. تبریزی نان فیلمهای دهههای هفتاد و هشتاد خودش رامیخورد. بدون شک اگر از مخاطب ایرانی درباره کمال تبریزی بپرسید، همچنان «لیلی با من است» و «مارمولک» را مثل میزند. تبریزی پس از این فیلمها به چنان اسمورسمی در سینما رسید که همگان گمان میکردند قرار است این روند بازهم ادامه پیدا کند. بااینحال، روند کاری تبریزی دچار چنان نزولی شد که او فیلمبهفیلم دچار عقبگرد شد. «طبقه حساس»،«امکان مینا»،«مارموز»و حالا«ما همه باهم هستیم»فیلمهای تبریزی در دهه ۹۰ است.
💢 تنهاعبارتی که دراینجا حق مطلب را ادا میکند، همان لفظ معروف آقای فراستی است. فیلم تبریزی حتی هویت زمان ومکان هم ندارد. مشخص نیست با فیلمی رئال طرفیم یا فیلمی فانتزی یا سورئال. اگر فانتزی است، برخی از دیالوگها، ازجمله اشاره به«حرم امام»و«داعش»آن را ردمیکند. اگر رئال است، پس اینهمه هذیان تصویری چیست؟ نقش مهران مدیری و لوکیشن خاصش چه معنایی دارد؟ مثلاً جایی شبیه به برزخ است؟ اصلاً حضور آقای گلزار دراین فیلم چه کارکردی بهجز کارکرد اقتصادی دارد؟
🆔 @hvasl_ir
✅ با موضوع «عید سعید غدیر خم»؛
🔷 جزئیات برگزاری بیست و ششمین کنگره خانگی شعر
📌 طبق اعلام مسئولان برگزاری بیست و ششمین کنگره خانگی شعر، برای دوازده نفر از برگزیدگان موضوع «عید سعید غدیر خم» جایزهای طبق سنوات گذشته و برای بیست موضوع ویژه نیز بیست جایزه ۸,۰۰۰,۰۰۰ ریالی در نظر گرفته شده است.
http://hvasl.ir/news/67742
🆔 @hvasl_ir
✅ نگاهی به تازه ترین ساخته نرگس آبیار ، شبی که ماه کامل شد؛
♨ از عشق تا جنون
✍ حسن قنبری
💢 آخرین ساخته نرگس آبیار شبی که ماه کامل شد نخستین اکران خود را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پشت سر گذاشت؛ اثری که از داستانی حقیقی و ملتهب ریشه می گیرد و از یک عاشقانه لطیف به جنونی تلخ و فاجعه بار منتج می گردد؛ شبی که ماه کامل شد روایت موازی ای را از یک عاشقانه ساده همزمان با ظهور و شکل گیری یکی از مرگبارترین گروه های تکفیری تروریستی تاریخ پیش می برد و از دل تصاویر پر از دلهره خود نقبی هم به تفکرات تلخ و شوم کورکورانه انسان های مقلد در پذیرش افکار دروغین و مرگبار می زند.
💢 شبی که ماه کامل شد را می توان به دو بخش متفاوت زمانی که شخصیت فرد اول قصه را شکل می دهند تقسیم کرد، نخست بخش عاشقانه و معصوم آشنایی عبدالحمید و فائزه تا ظهور گروهک تکفیری عبدالمالک ریگی و سپس حضور عبدالحمید به عنوان یکی از نفرات اصلی گروهک تا پایان قصه؛ تازه ترین ساخته نرگس آبیار باز هم چون گذشتهی آثار او قصه ای را دور از پایتخت روایت می کند و این بار بستر قصه او نقطه ای حساس و استراتژیک در کشور به شمار می رود و داستان او چون گذشته روایتی نوستالژیک و یا تراژیک ندارد و تلفیقی قدرتمند از چندین ژانر اعم از بیوگرافی تا اکشن و درام و ملودرام را در دل خود می پروراند.
💢 بخش نخست داستانی فیلم از سیستان و بلوچستان کلید می خورد و به تهران منتقل می شود اما تهران بستر اصلی قصه نیست و به صورت یک پیش زمینه برای رسیدن به هدف اصلی عمل می کند ، شخصیت پردازی زوج این بخش نهایت سادگی و معصومیت را در لایه های روئین خود نشان می دهد اما گویی رازی تلخ در میان است و آبیار پیوسته این تنش را به واسطه تعلیق و ابهام ایجاد می کند و آن را به درستی می پروراند تا به لحظه بلوغ و انفجار خود برسد، در واقع نیمه اول فیلم و قصه آبیار سکوی پرتاب و بستری برای پرورش نیمه دوم و جنجالی ماجرا به شمار می رود؛ در این بخش از فیلم فضای تلقین شده توسط سازنده اثر در اوج لطافت و معصومیت به شدت ملتهب و پنهان پیش می رود و کدهای اتفاق ترسناک پیش رو را می توان در شخصیت مادر فائزه و همچنین مادر عبدالحمید به وضوح مشاهده کرد، یک مادر مدام و پیوسته از غربت دخترش دم می زند و اخبار شوم آن منطقه جغرافیایی را در ذهن مرور می کند و استرس ها و رنگ پریدگی در کلوزآپ های متعدد از چهره او به وضوح مشخص هستند و گویی به واسطه مادرانگی اش خبر از حادثه و فردایی شوم دارد و رضایت به دوری دخترش ندارد اما مادر عبدالحمید که یک شخصیت پردازی ویژه و مهم در قصه دارد به طور کامل در سکوت است درست مشابه نیمه تاریک ماه که خبری از آن در بطن ماجرا نیست، بازی بی نظیر فرشته صدرعرفایی در این شخصیت عجیب و پیچیده که همراه با طنین وهم انگیز چهره اش مادرانگی دوست داشتنی و غریبی چون اصالت حقیقی قوم بلوچ را دارد مخاطب را شگفت زده می کند و او را مدام پیگیر و آماده برملا شدن راز اصلی از زبان مادر بلوچ نگاه می دارد.
👇👇👇👇👇
🌐http://hvasl.ir/news/67733
🆔 @hvasl_ir